ניייאמ....

Gizmo16

New member
אני בתור!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!../images/Emo72.gif

אעע, נוסטלגית גיא-רום
הדסקטופ שלי
וזה המחשב שכל המשפחה משתמשת בו... נרקסיסטי משהו
 
את סתם רוצה

שכל המשפחה שלך תסתכל עלייך יומם ולילה בכל פעם שהם ירצו לשחק "שולה המוקשים", ובסוף את תשטפי להם את המוח והם יהפכו לארנבונים או משהו
 
ג'ק סקלינגטון! ../images/Emo99.gif

(אגב.. את יודעת במקרה אם הסרט החדש הוא המשך ישיר של הסיוט שאחרי חג המולד? :X)
 
לא, הוא לא קשור בכלל ../images/Emo3.gif ../images/Emo57.gif

סתם טים ברטון לא יכול לבחור תימה מקורית לסרטים מצוירים, אז הוא ממחזר...
 

yo t a m

New member
המ,

יש לי כאלה מדשאות מוריקות ויפות מאחורה. המ משום מה מייקרוסופט חושבים שזה יגרום לי לסבול את הווינדוז הדפוק הזה יותר ^^ עדיף כבר ה-98 עם הרקע הירוק המשעמם. :X
 
למעלה