ניייאמ.... שירשור דסקטופים מישו..?
ב ברווז אמבטיה מגלומן New member 21/8/05 #3 הייתי שמה את הדסקטופ שלי אם המחשב שלי לא היה מתעקש לעשות את הכל שני מגה בייט ומעלה.
K Kingsley Shacklebolt New member 21/8/05 #5 את שומרת כקובץ BMP או JPG../images/Emo35.gif כנרה שאת שומרת כBMP, תשמרי כKPG והקובת יהיה קטן יותר
K Kingsley Shacklebolt New member 21/8/05 #4 הבת דודה המתוקה שלי../images/Emo13.gif../images/Emo24.gif
ו ו ו י ז י ת New member 21/8/05 #10 אני אוהבת טופיקים כאלו../images/Emo99.gif../images/Emo108.gif אורסולה ^^
ב ברווז אמבטיה מגלומן New member 21/8/05 #11 הגעתי למסקנה ששרשור דסקטופים הוא רק בשביל לחטט לאנש השני במחשב! אי לכך, ובהתאם לזאת - אני מחרימה את השרשור הזה! NOT
הגעתי למסקנה ששרשור דסקטופים הוא רק בשביל לחטט לאנש השני במחשב! אי לכך, ובהתאם לזאת - אני מחרימה את השרשור הזה! NOT
ו ו ו י ז י ת New member 22/8/05 #14 לא ולא../images/Emo108.gif אני לא מאמינה בשטן ואת בהחלט קיימת ^^ איהי
ו ו ו י ז י ת New member 22/8/05 #16 נההההה ../images/Emo13.gif../images/Emo108.gif זה די קשה כשאין לך מוח [איפה יותם שיגיד שבדיחות על עצמך זה הדבר הכי גרוע שיש ידה ידה?]
נההההה ../images/Emo13.gif../images/Emo108.gif זה די קשה כשאין לך מוח [איפה יותם שיגיד שבדיחות על עצמך זה הדבר הכי גרוע שיש ידה ידה?]