../images/Emo73.gif חנייה
שלום לכולם, אין לי תו חנייה בחנית האוניברסיטת.. השאלה שלי היא אם אני מגיעה באוטו..מתי בערך צריך להגיע לחניה שמול האוניברסיטה בבוקר ...(לחניה שבין האוניברסיטת ליער הכרמל) כך שיהיה שם מקום להחנות ולא יהיה עמוס? והיכן נמצאות המדרגות לאוניברסיטה ? והאם השער תמיד פתוח שם? תודה רבה
שבוע טוב לכולם!
שלום לכולם, אין לי תו חנייה בחנית האוניברסיטת.. השאלה שלי היא אם אני מגיעה באוטו..מתי בערך צריך להגיע לחניה שמול האוניברסיטה בבוקר ...(לחניה שבין האוניברסיטת ליער הכרמל) כך שיהיה שם מקום להחנות ולא יהיה עמוס? והיכן נמצאות המדרגות לאוניברסיטה ? והאם השער תמיד פתוח שם? תודה רבה