חנייה

ABCD102

New member
../images/Emo73.gif חנייה

שלום לכולם, אין לי תו חנייה בחנית האוניברסיטת.. השאלה שלי היא אם אני מגיעה באוטו..מתי בערך צריך להגיע לחניה שמול האוניברסיטה בבוקר ...(לחניה שבין האוניברסיטת ליער הכרמל) כך שיהיה שם מקום להחנות ולא יהיה עמוס? והיכן נמצאות המדרגות לאוניברסיטה ? והאם השער תמיד פתוח שם? תודה רבה :) שבוע טוב לכולם!
 

deathcaster

New member
תגובה

7 וחצי תהיה שם חנייה, מעבר לכך... היא כבר תהיה די מלאה, אח"כ אפשר למצוא חנייה יותר למטה, מדרגות- את כבר תראי - היכן שכולם הולכים השער פתוח בשעות כאלו, מוקדם משעה 7, למיטב ידיעתי הוא סגור.
 

ABCD102

New member
אממ

תודה... "חנייה יותר למטה" - מז"א? למטה לכייוון דניה? או בהמשך לכיוון דאלית ?
 

deathcaster

New member
תשובה

לכיוון דלית אל כרמל (אין דבר כזה "דאלית") והאמת? לכיוון עוספיא, כי היא קרובה יותר
 

deathcaster

New member
../images/Emo4.gif

מסתבר שהתעתיק הנכון הוא "דאלית אל כרמל" אגב... כרמל= "כרם אל", דאליה= "כרם" בערבית.... אז התרגום של דאלית אל כרמל= הכרם של הכרם של האל
 
למעלה