../images/Emo7.gif
מכירים את הימים שנראה לכם שכולם נגדכם, למרות שלא עשיתם שום דבר רע? מכירים? היום זה קרה לי. חשבתי שיהייה לי יום כ"כ טוב- אפילו באסטרולוגיה אמרו "זהו יום מקסים עבורכם"- ובאמת היה טוב עד השעה 5. מהשעה 5 בערב הכל נעשה חרא. איך זה שכולם נגדי ולא עשיתי כ-ל-ו-ם? איך זה שזה שיש לי רגשות כלפיו פוגע בי כ"כ? למה היום הייתי עצובה ומדוכדכת? למה שום דבר לא יוצא לי כמו שצריך?
מכירים את הימים שנראה לכם שכולם נגדכם, למרות שלא עשיתם שום דבר רע? מכירים? היום זה קרה לי. חשבתי שיהייה לי יום כ"כ טוב- אפילו באסטרולוגיה אמרו "זהו יום מקסים עבורכם"- ובאמת היה טוב עד השעה 5. מהשעה 5 בערב הכל נעשה חרא. איך זה שכולם נגדי ולא עשיתי כ-ל-ו-ם? איך זה שזה שיש לי רגשות כלפיו פוגע בי כ"כ? למה היום הייתי עצובה ומדוכדכת? למה שום דבר לא יוצא לי כמו שצריך?