רומי בת

New member
../images/Emo7.gif

מכירים את הימים שנראה לכם שכולם נגדכם, למרות שלא עשיתם שום דבר רע? מכירים? היום זה קרה לי. חשבתי שיהייה לי יום כ"כ טוב- אפילו באסטרולוגיה אמרו "זהו יום מקסים עבורכם"- ובאמת היה טוב עד השעה 5. מהשעה 5 בערב הכל נעשה חרא. איך זה שכולם נגדי ולא עשיתי כ-ל-ו-ם? איך זה שזה שיש לי רגשות כלפיו פוגע בי כ"כ? למה היום הייתי עצובה ומדוכדכת? למה שום דבר לא יוצא לי כמו שצריך?
 

שיריה

New member
רומי-

כשימים כאלה באים... לי עוזר פשוט ללכת לישון. ולסגור את היום... אני לא בטוחה שזה ממש מעודד אבל... ימים כאלה באים, זה קורה לכולנו, אל תכנסי לדיכדוך בגלל זה... אל תתני לזה להרוס לך את שאר הימים... אז יקירתי... לילה טוב
וגם נשיקה
לפני שאת הולכת לישון.
 

ה מוזה

New member
יש ימים כאלו ...

הלילה יחלוף ועימו העצב והדכדוך מחר יום
חדש שיהיה לך חלומות
פז
 

רומי בת

New member
איזה כייף זה לפתוח את המחשב

ולגלות הודעות כאלה! שיהייה לכולם יום מקסים!!!
 
למעלה