m a t a n 9

New member
פרחחחחחחחח כנסי כנסי לפה מהר!

פרח הכוונה האחרונה שלי הייתה לצחוק עלייך זה פשוט משעשע כמו שמישהו עושה פרצוף מצחיק ואנשים צוחקים כי זה משהו לא רגיל. אבל בשום פנים ואופן באף צורה שהיא זה לא היה בשביל להעליב אותך או לצחוק על חשבונך. אני בטוח שככה מרגישים גם קקטוס וכל שאר מי שהגיב להודעה שלו ואם הם לא מרגישים ככה שיתביישו! אין לך מושג כמה אני מעריך כנות ואנשים אמיתיים פה בפורום ובבלוגים, ואני באמת מעריך אותך על מה שרשמת פה. אני מקווה שיהיה לך רק טוב ואני אשמח לבקר אותך בבלוג שלך בעתיד ולתת לך חיבוק ענקי. את גם מוזמנת לבלוג שלי כשהוא פתוח. מלי צוציקית שלי, אני קראתי את כל מה שרשמת פה ואת פשוט בנאדם מקסים אבל זה כבר נושא אחר :). תמשיכי להיות בדיוק כמו שאת. אני אוהב אותך הרבה. שלכם באהבה, חיבוקים, נשיקות, והמון תמיכה. מתנו'ש שקיבל הודעה בפלאפון הרגע (יש לי חברים) לנצח
 

mal15

New member
קקטוס תקרא טוב טוב מה כתבתי

אחרי התגובה של פרח יש תגובה שלי תקרא טוב טוב מה אני אמרתי לפני שתגיד לי מה שאמרת. כתבתי שם שאתה חמוד אוהב הומור וללא כוונה אז ככה אתה יורד עליי עכשיו. אבל לא נורא קקטוס להתנצל גם אם אתה לא עשית בכוונה
 

sardin

New member
אין שכל אין דאגות חחחחחחחחחחחחחחחחח

מה שכן היא דוגמא טובה לנשים.... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

sardin

New member
יש תיקווה ......../images/Emo19.gif

גם ניראת טוב וגם צנועה שמשדרת בבלוגים : )
 
למעלה