פרחחחחחחחח כנסי כנסי לפה מהר!
פרח הכוונה האחרונה שלי הייתה לצחוק עלייך זה פשוט משעשע כמו שמישהו עושה פרצוף מצחיק ואנשים צוחקים כי זה משהו לא רגיל. אבל בשום פנים ואופן באף צורה שהיא זה לא היה בשביל להעליב אותך או לצחוק על חשבונך. אני בטוח שככה מרגישים גם קקטוס וכל שאר מי שהגיב להודעה שלו ואם הם לא מרגישים ככה שיתביישו! אין לך מושג כמה אני מעריך כנות ואנשים אמיתיים פה בפורום ובבלוגים, ואני באמת מעריך אותך על מה שרשמת פה. אני מקווה שיהיה לך רק טוב ואני אשמח לבקר אותך בבלוג שלך בעתיד ולתת לך חיבוק ענקי. את גם מוזמנת לבלוג שלי כשהוא פתוח. מלי צוציקית שלי, אני קראתי את כל מה שרשמת פה ואת פשוט בנאדם מקסים אבל זה כבר נושא אחר

. תמשיכי להיות בדיוק כמו שאת. אני אוהב אותך הרבה. שלכם באהבה, חיבוקים, נשיקות, והמון תמיכה. מתנו'ש שקיבל הודעה בפלאפון הרגע (יש לי חברים) לנצח