../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif

40 צופים על בחורה שעושה ספונג'ה !! אמא שלי בתגובה "50 שנה אני מנקה את הבית כלב אחד לא מיסתכל עליי"
 

adidas12

New member
הם פשוט יצרויןם יששם

40 איש... רואים ת'אהבלה הזאת עושה ספונג'ה פחחחחחחחח... לאן התדרדרנו
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אולי גם אני אעשה ספונג'ה במבוגרים ויבואו אליי 400 איש??
 
אהממ פולי

בישביל לעשות ספונג'ה במבוגרים ולקבל 400 איש את צריכה לעשות את זה בלי בגדים ומוגי לא יאהב את זה במיוחד
 
../images/Emo24.gifיפה יפה יפה לכם!!!

אז ככה אני הבחורה שעשתה ספונגה פה לעיני כולם נחמד שפירסמתם אותי תודה לקקטוס שבאמת השקיע ב"כתבה" וצירפת צילום ואלה כל הכבוד אז ככה! אני עם כל הכבוד לשאר בחורות לא מתפשטת לא משתחצנת לא פרובוקטיבית לא עושה שום דבר בשביל רייטינג זו הפעם השלישית בחצי שנה שאני פה בבלוגים כולה 3 פעמים ששידרתי והמקרה של הספונגה היה מיקרי ואם כבר נכנסתם לזה אז אני יספר פתחתי בלוג אחרי שחזרתי מתלאביב אמרתי לעצמי אני יסדר את המיטה קצת עד שיגיעו אנשים יש לי שידה לייד המיטה ועליה מונחים כמה פריטים מזכוכית בזמן שהוצאתי את השמיכה להתאוורות עפ לי בקבוקון מזכוכית שבפנים היה פרחים כאלו עם שמן ארומטי לא משנה בכל אופן השמן נשפך הבקבוק נשבר ואמרתי במקום להרים את החדר ליסודי בבוקר למחרת אני יעשה את זה כבר עכשיו אז התחלתי לארגן ובאו כמה אנשים שאני מכירה אישית והיה לי נחמד להשאיר לא עשיתי פוזות מיותרות לא עשיתי שום פרובוקצייה לשמה פשוט ניקיתי ולמי שזה מפריע אז בכייך לא חייב להישאר אני בחורה שלא אוהבת שוייצ ופוזות אני בחורה ביתית מסורתית ולא פתחתי בלוג בשביל שבנות ובנים יבואו ויקללו אני לא אוהבת אתזה ולצערי העפתי המון בחורות בגלל שקיללו אותי ובגלל מה?? כולה עשיתי ספונגה זאת אומרת מה רע? למה לבעס מישהי למה לקלל אותה? למה? אני אישית מפרגנת לכולן פה!!! לכולן גם אם בחורה עושה לא משהו צנוע בבלוג וזה לא לטעמיאני לא יעיר אני לא יקלל אני יפרגן כי כל בחורה כל אדם באמונותו יחחה מי אני שיקלל אותה? זה רק מוריד את רמתי וזה רק מוריד מערכי אני באתי לעשות שמייח יצא שניקיתי אוקיי אז יצא אז מה לא ביג דיל מה שחשוב שאני בחורה ישרה וכנה ואמיתית עם כולם אוהבת את כולם למרות שליכלכו מרוב התמימות והאמונה שאני נותנת בבניי אדם אני נפגעת מהר מאוד אמי אומרת לי יורקים עלייך את אומרת יורד גשם היות ואני כזו מאמינה באנשים ישבי אמונה ככה גדלתי זהו בערך רק רציתי לומר מה היה בליבי קצת מגילה אבל לא נורא פשוט שתדעו שאני אוהבת מלאת שימחת חיים אני מאוהבת באושר עברתי עצב בחיי אבל לימדו אותי שיש גם אושר שממתין בפינה ואני נאחזת בו ואם לפעמים אני רוקדת ושמחה ושרה (עם הקול העורב במשבר שלי) גם אז לא צריך לקלל אותי כי זה לא נעים ובטח שלא יפה כמו כל אדם רק רוצה להיות שמחה כי אם לא ניהיה לפחות טיפה מאושרים מה ישאר מאיתנו? ? ? יום נעים יום מקסים!!!!
 

mal15

New member
קקטוס וכל מי שכתב תתנצלו כולם בפניה

אני יודעת שכתבתי לכם פה המון,אבל אנשים, אני מקווה שתקראו הכל כי נעשה ממש עוול, שחייבים לתקן אותו מול בת עם נשמה טובה, ...פרח הים בפסגת הקרח...והייתי מוסיפה גם, בפסגת הטוהר,ממש מקסימה. קקטוס נשמה, אני בטוחה, וגם לפי האופי של ההודעה שלך זו, על פרח הים שעשתה ספונג'ה כביכול לא היתה בגלל לקלל או לצחוק עליה אילה בהומור בלבד. קקטוס כי אני ממש בטוחה שאם היית שם בבלוג, ידעת וראית בפרח הים בת מקסימה וחיובית חבלז, וההודעה שלך כאן שנעשתה בהומור, לא חשבת אתה בעצמך שתתפרש כך שכולם לעגו לפרח הים שהשם שלה נדמה לי יפית לא בטוחה. אז קקטוס וכולם אני חושבת שטעיתם כאן בגדול, ופגעתם בבת שבאמת אני נישבעת בכבוד שלי ממש, שלא היתה שלילית אלה ממש ההיפך חיובית בבלוג שלה המקסים,אני מבקשת שתתנצלו על אי ההבנה, שלדעתי פגעה ממש בלי כוונה בפרח הים המקסימה. תהיו אנשים אמתיים קקטוס בפרט אתה ותודו בטעות שנוצרה בלי כוונה ותתנצלו בפני פרח הים. אני ממש נפגעתי גם מהצורה שההודה התפרשה לה. אומרים שבן אדם שמודה בטעות הוא הבן אדם הכי מקסים שבעול אז קדימה תהיו כולכם מקסימים. ולך פרח הים שלי אני רוצה להגיד שקראתי כל מה שכתבת, ואני איתך בכל מילה ומילה, אני הייתי איתך בבלוג כמעט מתחילתו, והמצחיק הוא שמישהו בשם ג'ים קרא לך להזהר ממני כי אני מבקרת אותך בבלוג, צחוק הגורל ממש שמשהו אחר עשה את זה בצורת הומור, ובלי כוונה להזיק לך. כי אני מכירה את קקטוס הוא סימפטי, אוהב לצחוק עם כולם ולא התכוון שיצא כך, ואני מאמינה שקקטוס מתנצל פה במלוא הכנות. פרח הים ואני זוכרת גם שאת ענית לאותו ג'ים, מלי יכולה לכתוב עליי מה שבא לה אין לי מה לפחד או להסתיר, אני לא מתפשטת ואני לא מכערת את הבלוג שלי אז אל תתנצלי פה בפני אף אחד. נשמה, פרח הים, אני עדה מתחילת הבלוג, שאת חמודה מאוד, סימפטית, כייפית, בחורה חיובית משכמך ומעלה, את עשית אותי מנהלת אומנם, אך לא בגלל זה אני מפרגנת לך, אני מפרגנת לך, בגלל שאת מה שאת ,ותמשיכי להיות את, כי את בחורה כזו מאמי ומקסימה ,שאני מוכנה לכתוב ולפרגן לך שעות כאן, פרח הים תמשיכי להיות מקסימה. אז עכשיו אכנס באמת להיות מבקרת לקצת, אני הייתי שם וראיתי בדיוק מה שאמרה פרח הים,ואז התחילה לנקות שם איפה שצריך, ואף אמרה אני לא מהבנות המפונקות, אני עושה ומנקה את החדר שלי לבדי,לא רוצה שיעשו בשבילי, ינקו בשבילי, והתחילה לנקות. מהצד שלי ראיתי שהבלוג התחיל פתאום להתמלא, וכולם נהנו מזה שהיא מנקה את החדר שלה, ולי ניראה שההתלהבות הזו של האנשים, גרמה לפרח הים להמשיך לנקות, ובמקביל לדבר איתנו, זה מצא חן בעיני כולם, וגם בעיניי, זה היה מדהים וחיובי מאוד, לא היתה שום פרובקציה, לא לחרמן, ולא בכלל מה שאנשים אמרו מהתלהבות כאן בהודעה של קקטוס, ואפילו הבלוג שלה הביא לא 40 איש ,אלה ראיתי גם 59 בשלב מסוים. אז קקטוס וכולם, זה ממש לא לעניין מה שנכתב עליה, אני ממש דורשת קקטוס, שתתנצל, ואחריך כולם, כי נעשה פה עוול בפרוש, לבחורה כל כך מקסימה וחיובית בבלוג שלה. טוב דיברתי המון, אז פרח הים לך אני אומרת, שאני אוהבת אותך בנשמה, את בת חבל על הזמן. תמשיכי דווקא לפתוח יותר את הבלוג החיובי והמקסים שלך,כולם אהבו להיות שם,אל תתנצלי, אין לך על מה, אוהבים אותך ואת הבלוג שלך, וכמו שאת מקסימה. פרח הים,,, אני ראיתי את הפרטים שלך ואת האהבה שלך לים, תקראו כולם, אני מצרפת את הפרטים של פרח הים בקובץ, תקראו, ותראו כמה אהבה יש בבת הזו. אני מקדישה לך את השיר הבא ממני באהבה, לך, ומתנצלת בשם כל העולם, על העוול שנגרם לך. בין הים והגלים, מחביאים את שבפנים, וסערת הרגשות גועשת, ובין הצדפים הנוצצים, הזכרונות לשם צפים, נאסוף ביד נרגשת. אל חלון, העומד מול הרוח, הכוכבים משתקפים מולו, ווילון מתנפנף כאיילה, את מתקרבת בלי מדוע, לא אומרת מילה. מול חלון, העומד מול הרוח, הים משיק את גליו , והכוכבים נוצצים כמו החוף, את מתגנבת בשקט, ונושקת לו בלי סוף. ובין הים והגלים, מחביאים את שבפנים, וסערת הרגשות גועשת, ובין הצדפים הנוצצים, הזכרונות לשם צפים, נאסוף ביד נרגשת. פרח הים חולה עלייך נשמה יפה, ממני מלי האהפת אותך שלך לנצח
 
תודה רבה רבה רבה מלי

מלי מתוקתי תודה רבה על החום והאהבה והפרגון הקסום הזה שהענקת לי אני רק רציתי פה להסביר את עמדתי וכך עשיתי תודה על השיר אהבתי אותו הכי המון בעולם אפילו העתקתי אותו על מסמך הוא פשוט מקסים אשמו אותו בכל ליבי אני מקווה שכולנו ניהיה מאושרים הבלוגים האלו נועדו כדיי לשמח לא כדיי להעציב שיהיה לכולם אחלה סופשבוע תהנו! ומלי! תודה רבה לך נשמה יפה מלאך קסם את!!!
 

mal15

New member
פרח הים אני אמרתי רק את האמת

את לא צריכה להודות לי ולא להתנצל, את בת מקסימה תמשי כך.
 
אהממ

מתוקה אני מאד מצטער אם נפגעת ממה שאמרתי אבל באמת שלא צחקתי עליך מה שאמרתי היה בענין העובדה שאנשים צפו באדם עושה ספונג'ה ולא כנגדך אישית או כנגד כל אדם אחר שעושה את זה זה פשוט היה משהו שהצחיק אותי לראות שאנשים מסתכלים על כזה דבר אבל זה רק מלמד שכנראה שגם כשאת לא ליד המחשב ועושה ספונג'ה אז סבבה בבלוג שלך ונהנים שם אני שוב חוזר ומתנצל אם נפגעת או נעלבת ממה שאמרתי ואני ישמח לבוא שוב לבלוג אם או בלי ספונג'ה!
 
אז אבקש סליחה

לא הייתה לי כל כוונה לפגוע ... כי הכל בהומור למרות שלפעמים גם בצחוק נפגעים שיהיה לך אחלה יום פרח
 

adidas12

New member
כןןןן... רבאק מה פתאום

כל אחד נהייה לי ריגשי פתאום רבאקקקקקקקק!!! מה נסגר?!? חחחחחח אבל בכל מקרה שלא תבכו בעות סליחה! לא הייתה לי כל כוונה לפגוע בך (סעמק)
 
למעלה