קקטוס וכל מי שכתב תתנצלו כולם בפניה
אני יודעת שכתבתי לכם פה המון,אבל אנשים, אני מקווה שתקראו הכל כי נעשה ממש עוול, שחייבים לתקן אותו מול בת עם נשמה טובה, ...פרח הים בפסגת הקרח...והייתי מוסיפה גם, בפסגת הטוהר,ממש מקסימה. קקטוס נשמה, אני בטוחה, וגם לפי האופי של ההודעה שלך זו, על פרח הים שעשתה ספונג'ה כביכול לא היתה בגלל לקלל או לצחוק עליה אילה בהומור בלבד. קקטוס כי אני ממש בטוחה שאם היית שם בבלוג, ידעת וראית בפרח הים בת מקסימה וחיובית חבלז, וההודעה שלך כאן שנעשתה בהומור, לא חשבת אתה בעצמך שתתפרש כך שכולם לעגו לפרח הים שהשם שלה נדמה לי יפית לא בטוחה. אז קקטוס וכולם אני חושבת שטעיתם כאן בגדול, ופגעתם בבת שבאמת אני נישבעת בכבוד שלי ממש, שלא היתה שלילית אלה ממש ההיפך חיובית בבלוג שלה המקסים,אני מבקשת שתתנצלו על אי ההבנה, שלדעתי פגעה ממש בלי כוונה בפרח הים המקסימה. תהיו אנשים אמתיים קקטוס בפרט אתה ותודו בטעות שנוצרה בלי כוונה ותתנצלו בפני פרח הים. אני ממש נפגעתי גם מהצורה שההודה התפרשה לה. אומרים שבן אדם שמודה בטעות הוא הבן אדם הכי מקסים שבעול אז קדימה תהיו כולכם מקסימים. ולך פרח הים שלי אני רוצה להגיד שקראתי כל מה שכתבת, ואני איתך בכל מילה ומילה, אני הייתי איתך בבלוג כמעט מתחילתו, והמצחיק הוא שמישהו בשם ג'ים קרא לך להזהר ממני כי אני מבקרת אותך בבלוג, צחוק הגורל ממש שמשהו אחר עשה את זה בצורת הומור, ובלי כוונה להזיק לך. כי אני מכירה את קקטוס הוא סימפטי, אוהב לצחוק עם כולם ולא התכוון שיצא כך, ואני מאמינה שקקטוס מתנצל פה במלוא הכנות. פרח הים ואני זוכרת גם שאת ענית לאותו ג'ים, מלי יכולה לכתוב עליי מה שבא לה אין לי מה לפחד או להסתיר, אני לא מתפשטת ואני לא מכערת את הבלוג שלי אז אל תתנצלי פה בפני אף אחד. נשמה, פרח הים, אני עדה מתחילת הבלוג, שאת חמודה מאוד, סימפטית, כייפית, בחורה חיובית משכמך ומעלה, את עשית אותי מנהלת אומנם, אך לא בגלל זה אני מפרגנת לך, אני מפרגנת לך, בגלל שאת מה שאת ,ותמשיכי להיות את, כי את בחורה כזו מאמי ומקסימה ,שאני מוכנה לכתוב ולפרגן לך שעות כאן, פרח הים תמשיכי להיות מקסימה. אז עכשיו אכנס באמת להיות מבקרת לקצת, אני הייתי שם וראיתי בדיוק מה שאמרה פרח הים,ואז התחילה לנקות שם איפה שצריך, ואף אמרה אני לא מהבנות המפונקות, אני עושה ומנקה את החדר שלי לבדי,לא רוצה שיעשו בשבילי, ינקו בשבילי, והתחילה לנקות. מהצד שלי ראיתי שהבלוג התחיל פתאום להתמלא, וכולם נהנו מזה שהיא מנקה את החדר שלה, ולי ניראה שההתלהבות הזו של האנשים, גרמה לפרח הים להמשיך לנקות, ובמקביל לדבר איתנו, זה מצא חן בעיני כולם, וגם בעיניי, זה היה מדהים וחיובי מאוד, לא היתה שום פרובקציה, לא לחרמן, ולא בכלל מה שאנשים אמרו מהתלהבות כאן בהודעה של קקטוס, ואפילו הבלוג שלה הביא לא 40 איש ,אלה ראיתי גם 59 בשלב מסוים. אז קקטוס וכולם, זה ממש לא לעניין מה שנכתב עליה, אני ממש דורשת קקטוס, שתתנצל, ואחריך כולם, כי נעשה פה עוול בפרוש, לבחורה כל כך מקסימה וחיובית בבלוג שלה. טוב דיברתי המון, אז פרח הים לך אני אומרת, שאני אוהבת אותך בנשמה, את בת חבל על הזמן. תמשיכי דווקא לפתוח יותר את הבלוג החיובי והמקסים שלך,כולם אהבו להיות שם,אל תתנצלי, אין לך על מה, אוהבים אותך ואת הבלוג שלך, וכמו שאת מקסימה. פרח הים,,, אני ראיתי את הפרטים שלך ואת האהבה שלך לים, תקראו כולם, אני מצרפת את הפרטים של פרח הים בקובץ, תקראו, ותראו כמה אהבה יש בבת הזו. אני מקדישה לך את השיר הבא ממני באהבה, לך, ומתנצלת בשם כל העולם, על העוול שנגרם לך. בין הים והגלים, מחביאים את שבפנים, וסערת הרגשות גועשת, ובין הצדפים הנוצצים, הזכרונות לשם צפים, נאסוף ביד נרגשת. אל חלון, העומד מול הרוח, הכוכבים משתקפים מולו, ווילון מתנפנף כאיילה, את מתקרבת בלי מדוע, לא אומרת מילה. מול חלון, העומד מול הרוח, הים משיק את גליו , והכוכבים נוצצים כמו החוף, את מתגנבת בשקט, ונושקת לו בלי סוף. ובין הים והגלים, מחביאים את שבפנים, וסערת הרגשות גועשת, ובין הצדפים הנוצצים, הזכרונות לשם צפים, נאסוף ביד נרגשת. פרח הים חולה עלייך נשמה יפה, ממני מלי האהפת אותך שלך לנצח