הישרדות סמואה-הגמר!!!

ProzaC4387

New member
סתם משהו שחשבתי עליו ../images/Emo58.gif

עונה 16 - הישרדות מיקרונזיה. פרוואטי בינתיים עם 4 קולות, אמנדה עם 3 קולות. התור של אלייזה להצביע. פרוואטי, עם כל האהבה שלי אליה, יכולה פשוט להרוס בן אדם. היא מסוג האנשים שאתה נמשך אליהם ואז היא יכולה למחוץ אותך. ואל אלייזה היא פשוט הייתה רעה. בטירוף. מפרק 1 הייתה בינהן יריבות. מי נתן את הקול שהכריע את הניצחון לפרוואטי? אלייזה. ואמנדה לא עשתה שום דבר לאלייזה. היא הנטלי שלה. עכשיו תסבירי לי איך זה שונה מראסל. נגיד והוא היה מגעיל לכולם. נגיד ולא עבד במחנה. וכל מני שטויות כאלה. נגיד שהוא עשה משהו אישי ללורה והחבורה חוץ מלגרום להדחה שלהם. איך זה שונה? למה לפרוואטי זה בסדר מצד אלייזה להצביע, אבל לראסל זה לא?? מושבעים פשוט צריכים להצביע למי שמגיע. נקודה.
 
האמת שאלייזה ../images/Emo58.gif

גם תומכת ראסל נלהבת, ראיתי בסאקס (ה"אריות, נמרים וכו'", לא אוהב את הסאקס הרגיל, מתעסקים בשטויות).
 

DevilGirl92

New member
אלייזה ../images/Emo13.gif

היא גם מעריצה גדולה של סטיבן ומתנגדת גדולה של JT, למקרה שלא ידעתם
 

ProzaC4387

New member
והיא גם שחקנית גרועה

אז לא באמת אכפת לי את מי היא מעריצה. אני התמקדתי באספקט שלה במושבעים.
 
נו פשוט תסכימו שאתם לא מסכימים וזהו.

זה לגיטימי לגמרי שיהיו לכם דעות שונות...
 
האמת שזה לא כל כך

כי הוויכוח פה הוא על דרך משחק, לא על "את מי הם יותר אוהבים מבחינת האישיות". אבל אם לא מסכימים אז לא מסכימים וזהו, זה מוזר שאנחנו נלחמים פה כל כך הרבה לטובת מישהו שאנחנו בכלל לא מכירים .
 
נו, וכמו שכל אחד מאיתנו אוהב מתמודדים

אחרים מבחינת אישיות, ככה כל אחד מאמין בדרך משחק שונה... בקיצור, אתם סתם מנסים לשכנע אחד את השני במשהו שאין סיכוי שתצליחו לשנות.
 

Imai

New member
../images/Emo58.gif

טלי זכתה ובזכות, קודם כל היא שרדה את כל ההדחות של החלשים מפואה פואה. בזכותה אריק הודח. היא לא יצרה אנטגוניזם אצל מתמודדים כמו ראסאל או שאמבו. האסטרטגיה שלה התבססה על נאמנות, בזמן שרסאל נתן את המילה שלו ליותר מדי אנשים ולבסוף הדיח אותם. ובכלל לדעתי לכל מתמודד יש אסטרטגיה שונה איך להגיע לגמר ולזכות בקולות המושבעים, לא רק ראסל. ומבחינתי, לכל מתמודד בהישרדות יש זכות להשתמש באסטרטגיה שהכי מתאימה עבורו כדי להגיע רחוק. האסטרטגיה של נטלי לא אגרסיבית כמו של ראסל, אבל צריך לכבד אותה (ועובדה שהיא זכתה בהפרש גדול של קולות ממנו).
 

Confide In Omer

New member
../images/Emo58.gif

"באמת באמת אני לא מבין איך אתה יכול להיות מבסוט מזה שנטלי ניצחה" לפני שאני שמח שנטלי ניצחה - אני קודם כל שמח שראסל הפסיד. מצטער, אני לא סובל אותו. אני מודה שהוא שיחק משחק טוב - אבל לא אוהב את דרך המשחק שלו ואת ההתנהגות שלו לאורך העונה. את נטלי אהבתי, היא כן שיחקה משחק טוב לדעתי וגם היתה מספיק חכמה כדי לדעת שלא צריך להתנשא מעל אנשים ולאיים עליהם כדי להתקדם במשחק. "באמת מישהו פה חשב לפני שהמושבעים פתחו את הפה שלהם,שנטלי או מיק הולכים לקחת קולות!?!" אני הייתי בטוח כבר כמה פרקים שנטלי מנצחת. "הוא באמת שיחק את המשחק "משחק מושלם" כנראה שלא, כי משחק מושלם היה מביא לו את הניצחון. הוא עשה המון טעויות - והגדולה שבהן היתה להיות אובר שחצן ולהתנהג בזלזול ובבריונות לאנשים. היית רוצה לתת מיליון דולר למישהו שמתייחס אליך כמו לזבל? אני לא אומר שנטלי היא שחקנית כזאת מדהימה או שהיא הזוכה הכי טובה אי פעם, אבל היא שיחקה משחק מכובד מאוד, ובקונטקסט של העונה הזאת, היא זוכה ראויה בהחלט.
 

NP16

New member
עומר

זה סך הכל היה גם הומור. אותי אישית זה הצחיק..
 

Confide In Omer

New member
../images/Emo58.gif

הבן אדם ישב עם פנים חמוצות כל התוכנית , סירב לפרגן לנטלי (שהיתה בת הברית שלו מההתחלה) ווסירב להודות שאולי הוא לא שיחק משחק מושלם כל כך כמו שהוא חושב שהוא שיחק.. לי - זה לא נראה כמו הומור.
 
../images/Emo58.gifהודעה יותר מפורטת ודירוג עונתי

אז סיימתי לראות את הריוניון, היה נחמד בסה"כ, אבל קצת מוזר שלא התייחסו בכלל לג'ון, קלי וליז. זה גם היה נראה כאילו ג'ף בא אליהם בסוף והתנצל בפניהם או משהו כזה
החסינות בפיינל 5 היתה די סתמית, ויחסית פשוטה, ובעצם מיק צריך להגיד תודה כי כנראה אם ברט לא היה זוכה, ומודח בפיינל 5, מיק היה מודח אחריו. שמחתי שמיק נשאר וג'יסון הודח (זכרתי שנטלי וראסל דיברו שהם עם ג'יסון עד הסוף, משום מה). אתגר החסינות בפיינל 4 היה ממש יפה, וכל האתגר הייתי צמוד למסך לראות מי ינצח. שאפו לראסל בקטע הזה! וככה קיבלנו גמר של שלושה שאישית אני מאוד אוהב- נטלי, ראסל ומיק. האמת שמתחילת העונה, היה די ברור שראסל יגיע רחוק, אבל לא ינצח, וגם קיבלתי תחושה שמישהי "מהטיפשות" תנצח אותו. הבעיה היחידה שדווקא נטלי הייתה אחרונה אצלי בראש כי לא הראו אותה בהתחלה כמעט, ובגלל זה בהתחלה כל הזמן חשבתי על בטסי, ואז גם אשלי וליז. אולם מהמיזוג, היה לי ברור שזאת נטלי (ועובדה שגם בפינה של אורישקי הימרתי עליה כמנצחת כל הזמן). ראסל בהחלט שחקן אסטרטגי טוב בעיניי, אבל הוא עשה טעויות בדרך, והוא שיחק כדי להגיע לגמר, אבל לא כדי לנצח בו, וחבל. לכן אני בהחלט חושב שמגיע לנטלי לנצח. ושוב אני מבסוט מעוד מנצח
ננסה לדרג: 1. נטלי 2. ראסל H 3. אריק 4. מיק 5. ג'ון 6. לורה 7. ליז 8. שאמבו 9. בטסי 10. ג'יסון 11. אשלי 12. מוניקה 13. מריסה 14. ברט 15. קלי 16. ראסל ס' 17. בן 18. ג'סמין 19. מייק 20. דייב
 
ואגב, ג'ף אמר בריוניון שהישרדות

נבחרה לתוכנית הכי משפיעה בעשור? הבנתי נכון?
 
למעלה