הישרדות סמואה-הגמר!!!

למען האמת ../images/Emo58.gif

המושבעים היו חבורה של אנשים ממורמרים אין דרך אחרת להגדיר אותם. ג'יסון ואריק פשוט מלאים בכעס על ראסל ולא מסוגלים לראות מטר קדימה מעבר ל הוא הדיח אותי . ולכן ראסל לא זכה בעונה. לא שזה כל כך ציער אותי, אבל מצד שני זוכה כמו נטלי גם מעצבנת אותי. זה כמו קייטי בעונה 10 שהגיעה לגמר רק כי רכבה על הגב של טום .(וכי איאן הטמבל וויתר לה
) ולא אני לא אוהבת את ראסל וכן הואעשה טעויות גדולות ושיחק חרא של משחק חברתי ואחלה של משחק אסטרטגי. בקיצור מזל שהעונה נגמרה עכשיו נחכה לעונה 20 בתקווה שהיא תהיה מעולה
 
../images/Emo58.gifדירוגים למיניהם ../images/Emo233.gif

דירוג עונות: מיקרונזיה אי הגלות סין איי הפנינה אמזונס אוסטרליה איי הפנינה ישראל טוקנטינס ונואטו מרקייזיס גוואטמלה סמואה (אני חייב לציין שהעונה הזו הייתה מגיעה למקום רביעי לולא הג'ורי, או כמו שאני חייב לקרוא לו השנה - ג'ורה. בכלל, מגאבון המושבעים כל עונה מאכזבים בגדול.) איי קוק בורנאו פאלאו פיג'י אפריקה אולסטארס תאילנד גאבון בושרדות האיים הקאריביים נראה לי שבימי שישי הקרובים אני הולך להשלים פרקים של הפיליפינוס. מעניין אם היא תיכנס לי לטופ 8, ואולי אפילו תעקוף את איי הפנינה. דירוג מנצחים, לפי כמה מגיע להם: אריק (כן כן) טוד פרוואטי בריאן כריס ריץ' סנדרה נעמה ג'יי טי ארל יול נטלי טינה אית'ן אראס טום ג'נה דני בוב אמבר וספיה מקום חמישי! כולל חמשת האחרונים של "האח"!
שיין, לאון
מישל גוריאלשווילי, טריסה, פי-ג'י, אליסה שפרגה, קני
שירלי לילו, משה, בו
עומרי רוטברד, טד, אביב משולם, ביג טום, אדם, סינדי, אריק
רוג'ר, ג'ולי, היידי, לורל (פייראט מאסטר), מורן מזוז
ג'ייסאן, איתי, קארין, בנג'מין
ברטרול, שון קניף
שון רקטור מקום רביעי!
י א ו - מ ן
סירי, אלייזה, הלן
לואי (פייראט מאסטר), טאג', פסקל, נטלי, לירון לב
רופרט, אליזבת, גיא שרפי, יואב, ביג טום
מאטי, זהבית פסי, חן אהרוני, לידיה, דארה
ג'ן, לירן דנינו, בוצ', סונדרה
דניס, סו, מרינה (תחת)
למ למ ברט
הדר עוזרי, מעיין חג'בי, בובלילה מקום שלישי!
רוב ססטרנינו
סירי, קאת'י, מיי פיינגולד, ג'יי (פייראט מאסטר)
ארין, פיירפליי, סקאוט, רודי, כרמל אקמן, נטע-לי, איאן
רייף, אמנדה, שי גבסו
טרי, מיק, שיר ביטון, ג'אן
קית', עדי כהן, ג'נה, בקי, איתי, רפאל מירילא
תחמנו, שלומי בראל, לקס
דרימזבל, שוגררייטד מקום שני!
קורטני, טווילה, ראסל
קולבי, ממ"ב, סקעת, סטיבן, שירי מימון, כריסטה (פייראט מאסטר)
סטף, ליבי, אמנדה, מאיה רוטמן, מת'יו, בוסטון רוב
קלי, סוזי, ליל, נלייה, מישה קירקילן, אוזי
קייטי, ולדי בלייברג, דניאל, קים, גברת אה-הא
נועם, מירית
קליי
בובליל מקום ראשון!!!
אריק, שפרה
סנדרה, כריס, בריאן, פרוואטי
ריץ', טוד, נעמה, ארל, בוב
בועז מעודה, יול, ג'קו אייזנברג, טום, ג'יי טי, נטלי
טינה, אית'ן, רוני דלומי, נינט
ג'נה, מויאל, ישראל בר-און, דני, וספיה, בן (פייראט מאסטר)
אמבר, אראס
יהודה סעדו
 

אורישקי

New member
מה???../images/Emo58.gif

סמואה במקום הרביעי?למרות שהפרקים של המיזוג היו בסדר-הפרה מרג' היה זוועה!!!
 
../images/Emo58.gif../images/Emo233.gif

התכוונתי למקום השביעי. או יותר נכון השמיני. השביעי מבין העונות האמריקאיות.
 

אורישקי

New member
|ספוירל|זה מובן,ועוד משהו...

למה דווקא ברט מקום אחרון,הוא לא כל כך נוראי,נכון שהוא שיחק בסוף על חסינויות אבל נאמר שהוא דיבר אסטרטגי עם לורה,היה שחקן חברתי טוב מאד והוא גם לא מעצבן ברמה של בן למשל. וגם שאמבו נמוך מדי!היא יצאה מושבעת מלכה תאמת
 

ענתוש 24

New member
../images/Emo58.gifבמילה אחת:

אכזבה! כל כך ציפיתי שזו תהיה בדיוק שלישיית הגמר. שמחתי על הדחתם של ג'ייסון וברט וחיכיתי בכליון עיניים לניצחון (המוחץ!) של ראסל.
בשבילי הוא המלך האמיתי של העונה והשורד האחרון. ושום פרחה בלונדינית לא תשנה את זה
בריוניון ראסל היה נראה נורא- כאלו הוא בכה כל הלילה ואז בא לתוכנית ובכה עוד קצת. ממש כאב הלב לראות את האדם הגוץ-אך-ענקי הזה במצב כזה... מאוכזבת קשות מההחלטה של המושבעים הממורמרים. אפשר למצוא עד מחרתיים תירוצים למה נטלי ראויה לתואר ולמיליון אבל העובדה היא שהיא לא עשתה יותר מאשר מיק, שלא קיבל אף קול לטובתו, והיא לא-לא-לא ראויה. <שלח>
 

DevilGirl92

New member
../images/Emo58.gif

נטלי הרבה יותר ראויה מJT שזכה בעונה שעברה. גם על הזכייה שלו התלוננת כל כך הרבה? היא ממש לא "פרחה בלונדינית", היא אחד האנשים הנחמדים הבודדים שהיו בעונה האיומה הזו. לגבי לראות את ראסל בוכה - פרייסלס
הוא היה כל כך יהיר, מתנשא ובלתי נסבל ולראות את אחת הבנות שהוא זילזל בהן מנצחת אותו - שיפר את כל העונה קצת
 

ProzaC4387

New member
JT השחקן הכי טוב בטוקנטינס.

אבל עזבי אני סתם גורם עכשיו לדיון שלא יגמר חחח
 

DevilGirl92

New member
../images/Emo58.gif../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif

כל מי שאומר שJT יותר טוב מסטיבן מזמין ריב ארוך איתי
עכשיו זה באמת לא הגיוני. למה ראסל הוא שחקן יותר טוב מסטיבן? למה נטלי שיחקה פחות טוב מJT? אם אתה בגישה של המתמודד הכי אסטרטגי צריך תמיד לזכות, אז סבבה. לפחות תיקח את הגישה הזאת עד הסוף.
 

ProzaC4387

New member
../images/Emo58.gif

אני מודה שבפעם הראשונה שצפיתי בטוקנטינס לא הערכתי את JT מספיק. חשבתי שכולם הביאו לו את הניצחון בלי סיבה. אחרי זה צפיתי פעם שניה והבנתי שלא נתתי לו מספיק קרדיט. הוא שיחק משחק חברתי מושלם. כל החברה החזקים של העונה העריכו אותו (ברנדן, ג'ייטי, ארין, טאג'). ואל תשווי את זה לנטלי. יש הבדל בין לגרום לכולם לאהוב אותך ולתת לך לנצח מאשר לקבל קולות רק בגלל שאת אשה ודיברת עם לורה/מוניקה/קלי על שמלות וקניות. הוא היה אחד החזקים בעונה פיזית ובכל זאת אף אחד לא חשב על לרצות להדיח אותו. אם לסטיבן היה ברית כל כך טובה עם ברנדן טאג' וסיירה ובכל זאת הוא בחר להמשיך עם ג'ייטי זה אומר שג'ייטי שיחק טוב בלמשוך את סטיבן וטאג' אליו. הוא שיחק בקואץ' וגרם לפירוק של טימבירה. הוא אמר בדיוק את מה שצריך כדי לגרום לארין סופית לעבור לצד שלו. ובשלבים הסופיים הוא שיחק בסטיבן כמו בובה מלוכלכת שאתה זורק אותה בסוף לפח. באמת שבפיינל 3 ובגמר ג'ייטי נתן הופעה ברמה של טוד.
 

DevilGirl92

New member
../images/Emo58.gif ../images/Emo31.gif../images/Emo31.gif

נטלי שיחקה משחק חברתי מושלם, וכל החברה החזקים של העונה (לורה, אריק, ברט, ג'ייסון) העריכו אותה. ואל תשווה את זה לJT. יש הבדל בין לגרום לשחקנים רציניים שרוצים לנצח להעריך אותך בזכות זה שהתגברת על מכשולים והתקדמת למרות שבהתחלה לא היה לך סיכויים רבים, לבין לגרום לחבורה שרוצה לפרוש בשביל לתת לך את הניצחון להצביע לך רק בגלל שאתה גבר והם אוהבים את המבטא שלך. אף אחד לא חשב להדיח אותו בגלל שאף אחד לא רצה לנצח. סטיבן בחר להמשיך עם JT, בגלל שברנדן וסיירה ניסו לתפוס שליטה בברית, ורצו לת את הניצחון לJT. טאג' וJT רצו לספר לסטיבן על כל דבר קטן שקרה, אבל לעומת זאת סטיבן ידע לשמור סודות לעצמו (שלא כמו ראסל) ולעשות מהלכים שמועילים לו. אם JT הצביע לטאג' שרצתה לפרוש בפיינל 3 כדי לתת לסטיבן וJT מקום בגמר ובעצם לת לJT את הניצחון, אז זה בגלל שסטיבן היה שחקן אסטרטגי טוב, ושיכנע את JT לעשות מהלך שהיה מנוגד לחלוטין לאינטרסים שלו. זה שארין הצביעה עם ג'לפאו היה לחלוטין מהלך של סטיבן. JT בקשי החליף איתה משפט במשך כל המשחק. JT לא היה צריך לעשות כלום, בגלל שהמושבעים היו מאוהבים במבטא שלו. לסטיבן לא היה סיכוי, וזה לא משנה עד כמה הוא היה משקיע בנאום שלו.
 
למה בטוקנטינס ../images/Emo58.gif

לסטיבן לא היה שום סיכוי וזאת לא אשמתו, ולטענתך לראסל לא היה שום סיכוי וזאת כן אשמתו? כנראה שסטיבן לא שחקן טוב כמו שהוא חושב שהוא, כי אם כן הוא היה צריך להדיח את ג'יי טי משתי סיבות שבעצם מתחברות לסיבה אחת- הוא טוב בחסינויות והוא איום גדול לגמר. בסוף סטיבן רצה להדיח אותו, רק מה, הגאון נזכר רק בפיינל 3 כשזה כבר מאוחר מדי. שלא לדבר על זה, סטיבן עוד יכול להגיע למועצה האחרונה ולתת נאום על דרך המשחק שלו, על המהלכים שהוא עשה וכו', אבל התצוגה שלו הייתה פשוט איומה ונוראה. אין פלא שהמושבעים לא מצאו סיבה להצביע לו. במקרה של ראסל לעומת זאת, הוא נאם מעולה, ועל כל ג'ורי אחר זה היה עובד. אבל כנראה שלא משנה כמה טוב הוא היה משחק, הג'ורי הזה פשוט לא יכל לסבול לתת את המיליון למישהו שעשה להם בית ספר וגרם להם להיראות מושפלים ומעפנים.
 

DevilGirl92

New member
../images/Emo58.gif

אתה מדבר על ג'ורי ממורמר והוזה? זו ההגדרה של חבר המושבעים של טוקנטינס. בסמואה אף אחד לא היה מאוהב בצורה נואשת בנטלי, החליט להפסיד בשביל לתת לה את הניצחון או קרא לה "לוחמת ראויה". אבל בכל זאת היא יצרה קשרים חברתיים איתם וגרמה להם להבין שאולי היא נראית חלשה ומתחת לראדר, אבל היא בעצם לא כל כך טיפשה כמו שהיא נראית, והיא גם לא מתייחסת לאנשים כאילו שהם נחותים ממנה כמו ראסל. חבר המושבעים של טוקנטינס לא היה מסוגל לת את הניצחון לשחקן האסטרטגי הכי טוב, בלי קשר לנאום של סטיבן. לJT היה מבטא יפה בעיניהם והם החליטו לשים עלוי תווית של "לוחם" ולתת לו לנצח. ההפסד של סטיבן היה בדיחה. כל ג'ורי אחר היה נותן לו את המיליון (כל אחד אחר! תביא לי תרחיש אחד הגיוני איפה שהג'ורי של פיג'י, גוואטמלה, גאבון או אפילו איי קוק היו נותנים לראסל לנצח. בסין ומיקרונזיה חבר המושבעים היה חסר רגשות לגמרי, אבל עדיין שחקנים יותר טובים מראסל הגיעו לסוף ככה שהוא לא היה מנצח גם ככה.) לסטיבן לא הייתה שום אפשרות להדיח את JT לפני הפיינל 4, כאמור בגלל שכל כך הרבה אנשים רצו לפרוש בשביל שJT ינצח. הוא עדיין הגיע למצב הכי טוב בשבילו, ובפיינל 4 היו לו מקום מובטח בגמר, וניצחון מובטח נגד 2 האחרים. תזכור שJT התחיל לנצח רק בפיינל 5, אז אי אפשר להגיד שהוא טחן חסינות כמו אוזי או משהו כזה. בסופו של דבר סטיבן הפסיד בגלל חבר המושבעים הכי אידיוט בהיסטוריית המשחק, ובגלל אתגר עלוב של כדורים.
 
הרבה מאוד ../images/Emo58.gif

חברי מושבעים היו מעדיפים את ג'יי טי על סטיבן. להזכירך, סטיבן לא אמר ל*אף אחד* בגמר מה הוא עשה במשחק, הם פשוט לא ידעו שהוא באמת שחקן אסטרטגי. כל מה שהם ידעו זה שסטיבן וג'יי טי עשו את הכול בדיוק אותו דבר ובסוף שניהם בגמר. אחד מהם גם פיזי ונחמד, השני כנראה לא. אז הם בחרו בג'יי טי. אז הנה רשימה של חברי מושבעים שלדעתי היו בוחרים בג'יי טי על פני סטיבן: בורנאו אפריקה תאילנד אולסטאר פלאו גואטמלה אי הגלות פיג'י גאבון טוקנטינס סמואה רשימה של חברי מושבעים שלדעתי היו בוחרים בנטלי על פני ראסל: אולסטאר גואטמלה
 

DevilGirl92

New member
../images/Emo58.gif

חברי מושבעים שהיו בוחרים את סטיבן על פני JT - בורנאו אוסטרליה מרקייזס תאילנד אמאזון איי הפנינה אולסטארס וונואטו גוואטמלה אי הגלות איי קוק פיג'י סין מיקרונזיה סמואה חברי מושבעים שהיו בוחרים בנטלי ע"פ ראסל - בורנאו אוסטרליה מרקייזס תאילנד אמאזון איי הפנינה (כמו שהם לא היו בוחרים בפיירפליי) אולסטארס פיג'י ג'אבון טוקנטינס ואני בספק אם ראסל היה מנצח גם בעונות האחרות.
 
אמאזון? ../images/Emo58.gif

השאר נתונים לוויכוח (והו כן אני מתווכח), אבל אמאזון?!?! החבר'ה האלה הם אולי הג'ורי הכי טכני בעולם ביחד עם סין ומיקרונזיה, לא באמת עניין אותם הבגידות, וכולם הודו שאם ססטרנינו היה בגמר הוא היה מקבל את כל הקולות חוץ מאת של אלכס. אני משוכנע שאם ראסל היה שם בגמר הוא היה לוקח .
 

DevilGirl92

New member
../images/Emo199.gif

ראסל הפסיד לא בגלל הבגידות, אלא בגלל הדרך שהוא התייחס אל אנשים. בסדר, יכול להיות שהמושבעים האלה היו נותנים לראסל לנצח אבל זה בכלל לא בטוח.
 

ProzaC4387

New member
ממממממממממ ../images/Emo58.gif

להגיד דברים שלא ראינו בפרק זה קל. אני ראיתי את נטלי מתערבבת עם הבנות על שטויות. ועם ברט כי שניהם נוצרים הדוקים. אם זה שחקנית חברתית טובה - סירי ארין וג'ייטי צריכים להיות הנשיאים של ארה"ב. מתי ברנדן וסיירה לקחו שליטה בברית? הסיבה שזה התפרק היא בגלל ברנדן המטומטם שהתעלם לגמרי מטאג' איך שהם התאחדו. אפילו זה לא היה החלטה של סטיבן, הוא סתם נגרר אחרי טאג' שפקפקה בברנדן פתאום. ג'ייטי שיחק את עצמו לגמרי בכל העונה. הוא רצה שיחשבו שהוא הכפרי המטומטם והלא מזיק. הוא רצה שסטיבן יחשוב שהוא בגד בו בתור החבר הכי טוב שלו. ג'ייטי נתן הופעה ועבד על כולם שם. ולגבי ארין - פרק 9 בערך דקה 8. אחרי שג'ו מודח ולארין כבר אין ברית ג'ייטי לוקח אותה לדוג ויש להם שיחה. במהלך השיחה הוא מעביר אותה לברית ג'לאפאו. ובכמה פעמים במהלך התוכנית ארין אמרה שג'ייטי פשוט בחור טוב. ארין שיודעת לקרוא שחקנים מעולה נפלה בקסמו. וזה אומר הכל.
 
למעלה