הישרדות סמואה-הגמר!!!

אז את אוהדת סטיבן? ../images/Emo58.gif

כי אם ככה, ראסל > סטיבן בכל אספקט, ואני לא מוכן להתווכח על זה אפילו
וג'ייטי > נטלי.
 

DevilGirl92

New member
אז אתה אוהד JT? ../images/Emo58.gif

סטיבן > ראסל נטלי > JT ואני לא מוכנה להתווכח אפילו
 
לא אוהד ג'ייטי ../images/Emo58.gif

גם לא שונא סטיבן, אני די נייטרלי לגבי שניהם. פשוט את נטלי אני לא מחבב בכלל ולא מוצא בה שום דבר מעניין, ואת ראסל אני כידוע מאוד אוהב. אבל כן נימקתי קצת למטה בשירשור.
 
מה עם אהובתך ארין? ../images/Emo233.gif

לדעתי היא שיחקה הכי טוב. אחריה בפער גדול, סטיבן וטאג'. טייסון היה יותר מדי נבל, ברנדן היה בטוח בעצמו יותר מדי ולכן הודח.
 

ProzaC4387

New member
אם סטיבן היה מנצח בחסינות

ולוקח אותה לגמר הייתי אומר שהיא שיחקה הכי טוב. אבל זה לא קרה אז לעולם לא אדע. בכל מקרה היא מספר 2 טאג' מספר 3 וסטיבן מספר 4
 

DevilGirl92

New member
../images/Emo199.gif

1. סטיבן 2. ארין 3. טאג' 4. טייסון 5. JT מבחינת משחק, אם כבר
מבחינת אופי JT הוא השלישי מהסוף.
 
למה הוא כזה גרוע? ../images/Emo233.gif

הרי כל הקטע זה שבסוף הוא יצא טוב מבחינת אופי, ולא איזה אחד עם דיעות קדומות כמו שסטיבן וספנסר חשבו עליו.
 

DevilGirl92

New member
לא אהבתי אותו מבחינת אופי

וכל הקטע של "בוא ניתן לJT לנצח כי אנחנו אוהבים את המבטא שלו" היה ממש דבילי.
 

ProzaC4387

New member
אפשר בבקשה

מהלך אחד. אחד! שסטיבן עשה במשחק הזה? הברית הבין שבטית? טאג' גררה אותו לשם. להצמד לג'ייטי? ראינו איך זה עבד לו לנצח את המשחק: 7-0. ההדחה של ברנדן? יוזמה של קואץ'/טייסון וג'ייטי המשיך את זה. ההדחה של טייסון? ארין וקצת טאג'. ההשמדה של טימבירה? ג'ייטי בעזרתה של ארין. ההדחה של טאג'? ג'ייטי הצליח להעיף אותה ולתת את כל האשמה על סטיבן. אם היה לו מהלכים להציג שהוא עשה הוא לא היה משקשק בגמר. בעונה הזאת לא היה אסטרטג רציני. העורכים ניסו להפוך את סטיבן לאחד כזה. אבל הוא לא קרוב לזה בעליל.
 

DevilGirl92

New member
../images/Emo199.gif

סטיבן יזם את הבריתות עם טאג' וJT, ובמשך כל המשחק הם פשוט רצו להודיע לו על כל התפתחות קטנה - טאג' על הברית, JT את כל מה שבנג'מין אמר לו. סטיבן, ורק סטיבן יצר קשר עם ארין - לא היה לה שום קשר לJT, ולטאג' אולי כן אבל הרבה פחות מסטיבן. ההדחה של טייסון הייתה מהלך של סטיבן וארין ביחד. טימבירה השמידו את עצמם. כשהיה את האיחוד אז טייסון ובנג'מין, וברנדן וסיירה כל אחד בנפרד ניגשו לסטיבן וJT כדי להדיח את הצד השני. הם לא עשו כלום. סטיבן הבין שהוא הפסיד ברגע שהוא הפסיד בחסינות. הוא ידע שJT היה "לוחם ראוי" בעיניי המושבעים ולכן אם הוא פתאום היה יוצא ואומר שהוא השחקן האסטרטגי הכי טוב, היו צוחקים עליו. אם היה לו נאום יותר טוב, הוא יכל לקבל את הקולות של טייסון וארין. זהו. לא היה לו סיכוי לנצח מול האידיוטים שהרכיבו את חבר המושבעים. סטיבן הוא זה שהדיח את טאג'. טאג' רצתה לפרוש בפיינל 3 ולתת לסטיבן וJT להיות בגמר, ובכך לתת את הניצחון. לJT לא היה אף מניע להדיח את טאג' - סטיבן וארין היו קרובים והיו לוקחים אחד את השני, אבל אם הוא היה משאיר את טאג' הניצחון שלו היה מובטח. עובדה שסטיבן שיכנע אותו לעשות את זה בכל זאת.
 
את ההדחה של טייסון ../images/Emo58.gif

ארין יזמה, סטיבן לא באמת עשה משהו חוץ מלהעביר לג'יי טי את מה שארין אמרה (כמובן, הוא לא אמר "ארין אומרת שצריך להדיח את טייסון" אבל זה מה שהיה בפועל). ואני עדיין לא מבין אותך - לסטיבן במילא לא היה סיכוי כי חבר המושבעים מפגר זה לא טיעון יותר טוב מלראסל במילא לא היה סיכוי כי חבר המושבעים מפגר.
 

DevilGirl92

New member
../images/Emo58.gif

סטיבן כן היה מנצח נגד כל אחד באיחוד חוץ מJT, וזה אושר ע"י השחקנים אחרי שהם הודחו. חבר המושבים של סמואה ושל טוקנטינס הם לא אותו הדבר. בטוקנטינס היה את דבי, ברנדן, סיירה, טאג' ובנג'מין שלא רצו לנצח בכלל. הם רצו להפסיד לJT, וזו עובדה. איך אפשר להתמודד מול אהבה אובססיבית חסרת סיבה כזו? לעומת זאת בסמואה המצב היה שונה. לא משנה אם חשבנו שלורה, מוניקה, אריק, ברט וכו' לא היו שחקנים טובים, אבל הם כן שיחקו בשביל עצמם ובשביל לנצח. ראסל יכול היה להיות נחמד לאנשים וליצור קשרים חברתיים, אבל הוא לא עשה את זה. הוא חשב שהוא יכול להיות אגרסיבי ולהתייחס לכולם כאל נחותים ממנו, לטעון שהוא השחקן הכי אסטרטגי וזה יספיק. זו הייתה הטעות הכי גדולה שלו. סטיבן ניסה ליצור קשרים חברתיים הכי טוב שהוא יכל, והוא הצליח חלקית. המושבעים כן אהבו אותו והיו נותנים לו לנצח מול כל אחד אחר, אבל הוא פשוט לא היה יכול לנצח מול אנשים שהתאהבו בJT ולא רצו לשמוע על אף אחד אחר. בסופו של דבר המשחק הוקבע ע"י אתגר אחד.
 

ProzaC4387

New member
זה ניהיה כבר מרוח אבל שיהיה חחח

לגבי ארין - פרק 9 בערך דקה 8. אחרי שג'ו מודח ולארין כבר אין ברית ג'ייטי לוקח אותה לדוג ויש להם שיחה. במהלך השיחה הוא מעביר אותה לברית ג'לאפאו. ובכמה פעמים במהלך התוכנית ארין אמרה שג'ייטי פשוט בחור טוב. אני לא ראיתי את סטיבן מדבר פעם אחת עם ארין לבד. מוזר לי שאת אומרת משהו כזה. לא הראו בפרק שסטיבן יזם את הברית עם ג'ייטי וסטיבן. יותר מזה, אני חושב שג'ייטי ראה בסטיבן מין לוזר כזה שאפשר לנצל ולקחת עד הסוף. בכל מקרה, עדיין הראת לי רק מה ג'ייטי לא עשה (ולא מסכים עם זה). אבל לא הראית לי דבר אחד שסטיבן עשה. הוא אסטרטג צעצוע
 

DevilGirl92

New member
../images/Emo4.gif ../images/Emo58.gif

כבר אמרתי בפירוט מה סטיבן עשה. זה היה בערך המשפט היחיד שJT וארין החליפו במשך כל העונה, והראו את זה בדיוק בגלל שJT הוא המנצח. תקרא בבקשה את מה שארין וסטיבן אמרו אחרי המשחק - לשניהם היה את אחד הקשרים האסטרטגיים היותר חזקים, וJT לא היה מודע לחלק גדול מזה בכלל. סטיבן ראה שטאג' לא הייתה פופלרית בהתחלה ובילתה הרבה זמן לבד, ולכן הוא הציע לה ברית והיא שמחה לקבל את ההצעה. גם הוא ניסה להתחבר לארין מאותה סיבה, הוא ידע שהיא לא נאמנה לטימבירה וידע שזה חשוב להעביר אותה לצד שלהם. ראסל הוא אסטרטג צעצוע, ולוזר ממורמר
 
../images/Emo58.gif../images/Emo233.gif

מבחינתי שניהם שולטים. והיה קצת עצוב לראות מעריץ שרוף כמו ראסל בוכה אחרי שהוא לא זוכה בזה. זה רק מראה לך כמה הוא השקיע במשחק שלו.
 

DevilGirl92

New member
../images/Emo58.gif

הוא לא מעריץ שרוף, הוא ראה כמה עונות וזהו. הוא אפילו לא היה applicant. הוא רצה להיות בפייראט מאסטר ואז הציעו לו להיות בהישרדות. לעומת זאת נטלי מעריצה מהעונה ה1, היא נרשמה למירוץ למיליון אאל"ט אבל היא שמחה להיות בהישרדות.
 

ענתוש 24

New member
עד JT הגזמת!

אחד השחקים הטובים! גם מבחינת כוח פיזי וחסינויות, נתן את הנשמה בכל אתגר. הצליח לפרק את הברית למרות שהיה במיעוט באיחוד, להיות האדם האמין והאהוב ביותר כל העונה.
 

ProzaC4387

New member
ענת אנחנו באותו ראש ../images/Emo13.gif

בעצם נזכרתי שלא אהבת בכלל את ארין. אז אנחנו לא!
 
למעלה