שירשור שאלות ותשובות (3):

srol1133

New member
נכון, אבל עדיף להיות מודע לסיכונים

עוד לפני שהמפולת מתקיימת... ד"א מאיפה הוצאת את הגרפים... נראה שהם לא מ"בורסה גרף"
 
מ DATABULL

אני שוקל לעבור לבורסהגרף. בקשר לתבנית - אם תסתכל על גרפים של מניות, בתקופת עלייה, תראה שעשרות אחוזים מהם "נראים" כתחילתה של תבנית H&S. לכן, זה לא רציני לחזות מראש את התבנית. כדי לחזוק את מועד ההיפוך, אפשר להשתמש בגלי אליוט, ביחסי פיבונצ'י, אפילו בתבניות, אבל לא בתבנית הזו. איתה לא דגים שיאים.
 

bigtamar

New member
וולפי. אני אקרא לך איך שאני רוצה.!!

אתה כנראה עוד לא מבין עם מי יש לך עסק. קאפיש. אלה התנאים חמוד: 1. יש שאלה. אתה מתחיל להסביר בעברית תקנית ומפפפפורררטטטת כל ענין. אבל כל ענין. רק אז וולפי הופך לוולף........ 2. לאחר 10 ימי נסיון, בהם אתה גם מסביר בעברית ברורה ומפורטת ענינים מקצועיים וגגגגםםםםםםם נחמד, רגוע ומנומס לילדות, יורד וולף. 3. תותח תקבל לאחר 3 טיפים שתעביר לי במסראישי. 4. אם עוד פעם אחת אתה זורק לנו את כל הביטויים האלה: טתה, דלתא, ביטא בלי הסבר בית-ספר פשוט ובהיר, רונן יצטרך לחפש את התותח מספר אחד שלו אצל פנינה. אתה יודע כבר מי זו. בהצלחה במסחר מחר. תקרע אותם אבל בעדינות.
 

iritustush

New member
בנוגע לעמלות...

בכל מקרה העמלות בוואלה טרייד יותר זולות מבנק ממוצע . אבל, יש לבדוק עם אנשי וואלה לגבי כל הפרטים. הם לא מוסרים הכל.
 

danielkoy11

New member
תבדוק וואלה טרייד

אין דמי משמרת, דמי ניהול חודשיים 15ש"ח, 0.25% על פעולה במניות, אין תיק מינימלי עד כמה שזכור לי.
 

iritustush

New member
יש להם גם חסרונות...

דמי ניהול 14.60, תיק מינימלי לא קיים.... אבל, אם ברצונך לסחור במעו"ף , אי אפשר לעשות זאת דרך האינטרנט, אלא אם כן תוסיף להם על דמי הניהול 50 ש"ח. וזה בהחלט מייקר את הסיפור. נכון שאם אתה מבצע טלפונית את המסחר במעו"ף אין תוספת במחיר. גזלנים!
 

qet1

New member
מצטרף לבקשה

למה בפרטי? מה רע בקצת פרסום חינם מעל דפי הפורום?
 

dadi1

New member
מה המיוחד במעו"ף

יחסית למניות רגילות? למה על זה צריך להוסיף כסף? וחוץ מזה מאחר ובקיאותי בתחום- איך לומר בעדינות...לא משהו, חשבתי לתת לחברת השקעות בעלת מוניטין להשקיע את הכסף במקומי- כי אם אני צריל לבצע טלפונית את העניינים, אז מה עשיתי בזה בעצם? אני ממש לא יודע מה לקנות ומה למכור. למשל קניתי מניות של טבע מלפני חודש וחצי והיא עולה ויורדת ועכשיו אני כבר מתחיל להפסיד ואין לי מושג אם למכור או להישאר או להחליף מניה- אין לי שמץץץץ
 

qet1

New member
הכוונה היא לאופציות מעו"ף.

השקעה במניה שנמצאות במעו"ף לא עולה יותר מהשקעה בכל מניה אחרת.
 
תראה לדעתי זו טעות איומה

הטעות היא לא בזה שרכשת את טבע לא בזה שלא הגדרת יעדים אלא בזה שרכשת טבע ואני מנחש בארץ ולא בחול טבע היא מניה קלאסית לבצע עליה COVER
 
למעלה