../images/Emo42.gifמדבר. .
ראשית רוצה להודות לדויד אלמוזנינו חברנו , על הנושא המרתק שהביא לנו..המדבר,והחיים במדבר. וזה היה טריגר,שהעלה זכרונות מטיולים במדבריות שונות... וחשבתי שיהיה נחמד לשתף אותכם במעט מדברים שראיתי.חוויתי,וכתבתי. אני מדביקה לכאן כתבה שהעליתי במקום אחר בעבר. והיא קשורה להכנת אטריות..ובה הבאתי את נושא הפסטה..כפי שכתבתי עליו בעבודה שלי לקראת טיול בדרך המשי. מקווה שתמצאו בה ענין. ואעלה ללא קשר, גם כמה צילומים מהמדבר מהדהים הזה..מדבר גובי..בו עברו שיירות הגמלים שנשאו מכל טוב על גבם. את הטיול התחלתי בחבל גאנסו בסין,ומשם עברנו לכמה מחוזות וחצינו הרים מושלגים וצחיחים לצד , מדבר וצייה ודיונות שורקות...עד שהגענו לחבל סינצ'יאן ,על גבול מונגוליה . אינאר מונגוליה. חלק מהזמן התושבים היו בעצם נוודים טיבטים, וחלק מהזמן נוודים מוסלמים מלוכסנים. חבל סינצ'יאן , ברובו מוסלמי... חלק מהצילומים יתאימו גם לסיפור של עלי הנער הברברי. תהנו.
ראשית רוצה להודות לדויד אלמוזנינו חברנו , על הנושא המרתק שהביא לנו..המדבר,והחיים במדבר. וזה היה טריגר,שהעלה זכרונות מטיולים במדבריות שונות... וחשבתי שיהיה נחמד לשתף אותכם במעט מדברים שראיתי.חוויתי,וכתבתי. אני מדביקה לכאן כתבה שהעליתי במקום אחר בעבר. והיא קשורה להכנת אטריות..ובה הבאתי את נושא הפסטה..כפי שכתבתי עליו בעבודה שלי לקראת טיול בדרך המשי. מקווה שתמצאו בה ענין. ואעלה ללא קשר, גם כמה צילומים מהמדבר מהדהים הזה..מדבר גובי..בו עברו שיירות הגמלים שנשאו מכל טוב על גבם. את הטיול התחלתי בחבל גאנסו בסין,ומשם עברנו לכמה מחוזות וחצינו הרים מושלגים וצחיחים לצד , מדבר וצייה ודיונות שורקות...עד שהגענו לחבל סינצ'יאן ,על גבול מונגוליה . אינאר מונגוליה. חלק מהזמן התושבים היו בעצם נוודים טיבטים, וחלק מהזמן נוודים מוסלמים מלוכסנים. חבל סינצ'יאן , ברובו מוסלמי... חלק מהצילומים יתאימו גם לסיפור של עלי הנער הברברי. תהנו.