מדבר. .

  • פותח הנושא wan
  • פורסם בתאריך

שילה1

New member
תמונות מדהימות .אשרייך שזכית לטייל

בחלק מיוחד ומסתורי של העולם,ולחלוק עמנו חוויות!
 
וואנוואנה כל משימה שאת לוקחת על

עצמך (בהקשר לסדנת כתיבה) - היא נעשית על הצד הטוב ביותר ואני, גאה בך אחותי
תמונות המדבר מרהיבות ויוסיפו חן לסיפור שאני ממשיכה לעקוב.
 

שרונהה

New member
wan תודה על השיתוף../images/Emo24.gif

גם אני מאוד אוהבת את המדבר, אבל לא יצא לי לטייל במקומות המדהימים שטיילת בהם. תודה שהבאת אלינו במילים ובתמונות מחוויותיך. כל הכבוד.
 

wan

New member
שמחה שאהבתם../images/Emo140.gifותודה על הכל../images/Emo141.gif

 

עלמה 3

New member
wowwwwwww , וואן, מדהים , איזה

מסע מהמם וכייפי... אחחחחחחחחח מה שמדבר עושה....
 
למעלה