Nostalgic Savage
New member
*בנימה פרחית כזו* יופי שלא התלהבת.
זה בערך שווה למה שאתה חייב. טוב לא משנה אם אתה יכול להביא לי זה יהיה ממש נחמד ויעזור לי מאוד. המממ....לא בדיוק הכרזתי שאני פורש.....נראה לי.......טוב לא משנה. נדברוס ומקוה שתביא לי....
זה בערך שווה למה שאתה חייב. טוב לא משנה אם אתה יכול להביא לי זה יהיה ממש נחמד ויעזור לי מאוד. המממ....לא בדיוק הכרזתי שאני פורש.....נראה לי.......טוב לא משנה. נדברוס ומקוה שתביא לי....