KO

*בנימה פרחית כזו* יופי שלא התלהבת.

זה בערך שווה למה שאתה חייב. טוב לא משנה אם אתה יכול להביא לי זה יהיה ממש נחמד ויעזור לי מאוד. המממ....לא בדיוק הכרזתי שאני פורש.....נראה לי.......טוב לא משנה. נדברוס ומקוה שתביא לי....
 
שאלה:

אני לוחם אז מה אתם אומרים כדי לקנות "פול פלייט גובלין פאלדרון" שעולה 5-6 מיליון או להשקיע על "צ'יטין" רגיל לנסות לשדרג ל-4+ ? ? ? ? ?
 
אני!

לוחם: NostalgciSavage קוסם: Pitussy2K אתה לוחץ PM/ ואז רווח ואת השם של מי שאתה רוצה לשלוח לו או שאתה יכול ללחוץ על "פקודות" למטה ושם יש אפשרות לבחור PM ואתה כותב בחלון את השם של מי שאתה רוצה לדבר איתו.
 

Sakura Chan

New member
אני..

כוהנת: Sakuraiiro ^_^ ואתה יכול לסמן את האדם אם הוא לידך וללחוץ על הכפתור "פרטי" למטה.. וזה פותח חלון שיחה.. ויש את האפשרות שעומר אמר ^_^
 
לא ראיתי אותך הרבה זמן.......

אני צריך עזרה מהכהנת שלך מתישהו בהזדמנות.....
 
בוריס.

תגיד לי מתי אתה מתחבר כדי שתוכל להביא לי את הקשת תודה! נ.ב. #^%#@*&$%#@&*% של הטמבל הזה שמפרסם 'תכוכב פופ הומ....לס שלו!!! סעעעמק!
 
עוד שני שאלות.

1. איפה אתם משחקים? איזה שרת? 2. אני ברמה 10, איפה אני יכול לצוד? והנה תמונה שלי---> נכון שאני סקסי?
 
למעלה