KO

darkAI

New member
מישהו רוצה לקנות Horn Xbow+6?

המחיר מתחיל מ5.5 מיליון. תציעו
 
כן עדיף לכם לקנות ממנו כבר......

יעני זה יותר שווה וממש זול ולא תצטרכו להסתכן בלהשתמש במגילות שידרוג..... בקיצור אני מוחר ב-2 מיליון (מתפלל שיקנו מתפלל).
 

darkAI

New member
כשיש להם נשק כמו שלי למכירה

בהנחה כזאת, תשכח מזה
אבל תודה על ההפניה
 
מה?! אני רציני זה ממש זול אולי אני

סעמק אין מקום!!! "אולי אני..." יקנה ! (זין על עמוס בטלפון שאומר לי "אקנה").
 
יש לי רעיון! תביא לי אותה! זה בדיוק

מה שאתה חייב לי + פיצוי!!! וואי תודה בוריס !!!
 

darkAI

New member
זה חץ שאם אתה פוגע איתו,

אתה מוריד את כל המאנה של האוייב של מי שאתה פוגע בו ל-0
 
למעלה