אתה הולך לאדוניס 1 שם במורדון לוחץ על הטלפורט ומשתגר לאזור שנקרא: Los Delos Zone שאתה מגיע לשם פשוט תצא החוצה ותרוץ ישר ישר ישר עד שאתה רואה מן מצודה כזו/טירה/ארמון/חומה איך שלא תקרא לזה.....אז כנס תמשיך ישר פנה שמאלה עלה במדרגות יש שם את האשה שמוכרת חצים ובלאגנים אז פשוט תמשיך שם ישר עם העיקוך ותראה מן דלת עם ירוק עליה כזה משהו מוזר תלחץ עליה ואז לחצן שמאלי תבחר להיכנס וזהו (זה עולה 10K) ואם אתה רוצה לשחק באדוניס 2 שאתה שם תיכנס דרך אדוניס 1 ואז שאתה בפנים תצא ותכנס לאדוניס 2 ואתה מופיע שם. נ.ב. סליחה לא היה לי כח לסימני פיסוק.
תתחילו קוסם.....תעלו איתו לרמה 33 זה לא בעיה. עכשיו לכו לאביסיס דנג'ן תתחילו להרוג בכמויות תקבלו מלא כסף תמכרו את כל היהלומים תמכרו את מה שהתולעים מפילות ויהיה לכם עוד יותר כסף. ואת כלללל הכסף תעבירו לדמות הראשית שלכם שתוכל לעשות "ריסטסט"! ואז שיחזירו לכם את ה-5 מיליון שחייבים לכם תחסכו עוד 2 מיליון ותקנו פול פלייט גובלין. האהא!!! קוסם זה שוס!!! נ.ב. בוריס דבר איתי במסרים בקשר לעצה.