עידכונים מהוילה -יום95- 17.2

כל העניין במשחק הזה הוא שאסור להם לדעת מה

קורה בחוץ, ההתנהלות צריכה להיות אוטונומית לגמרי. מי שצועק ומי שנהנה מהצעקות זו חבורה גדולה של ילדים מפגרים שאין להם מושג בספורטיביות ובהגינות.
 

Daria83

New member
אם רק היית יודע את ממוצע גילם של הצועקים, לא

היית כותב את מה שכתבת
 

Daria83

New member
נו באמת... "ספורטיביות והגינות"??? הצחקת אותי

כשריאליטי, יהיה ריאליטי באמת, אז נדבר על ספורטיביות והגינות.
 
זה ריאליטי

תמיד יש עריכה בתוכניות ריאליטי, תמיד היא לא אובייקטיבית. היא תמיד מכוונת כדי להשיג מקסימום רייטינג ומקסימום עיניין בתוכנית. העריכה מעולם לא פגעה באלירז ובאלין, בת'כלס, בתוך הבית. אז העזרה החיצונית הזו לא באה כ"קונטרה" לכלום.
 
הנה דוגמא

הילה ואלירז משחקים שש בש, הוא מפסיד, הוא אומר לה שהוא הולך לעשות הצגה של מישהו שכועס בגלל שהוא הפסיד, ורק אז מעיף את הלוח, בעריכה מורידים את הקטע שמעיד על כך שזו הייתה דחקה בינו לבין הילה. עכשיו, מזיק או לא מזיק כשמראים את אלירז כמו ערס? אם יש עריכה שמייצרת יותר עיניין ואקשן - סבבה, מקובל. אם יש עריכה שמוציאה דברים מהקשרם ומסלפת את המציאות - אז זה כבר לא מקובל.
 
../images/Emo45.gif.. ואם יש עריכה שמדביקה יחד...

סצינות נפרדות מימים נפרדים כדי שיראו כהמשך אחד.... {ועוד בצורה רשלנית - בלי לבדוק "המשכיות" של הלבוש...} זה גם כבר לא ריאליטי...
 
הויכוח כאן הוא לא על עריכה

העירכה בתוכנית טלוויזה תמיד תרצה להוציא מהאירועים כמה שיותר עיניין ורייטינג, זה המדד היחידי שלה. תקרית השש בש לא השפיע בשום צורה על אלירז, ולראיה הוא לא עף. כל צעקה מטומטמת של ילד מפגר משפיעה על המשחק יותר ומוציאה ממנו את הטעם.
 
הוא לא עף בעיקר כי הוא לא היה מועמד...

גם אם הוא היה מועמד הוא היה עדיין חזק, אבל על הקהל שניזון בעיקר מערוץ 22 הקטע הזה (ועוד קטע פה, ועוד קטע שם, הרי זה לא מקרה בודד) הדברים האלו משפיעים ויוצרים לו תדמית של ערס חם מזג. יש הבדל בין לייצר עיניין ורייטינג ובין לייצר שקר מוחלט, כמו במקרה השש-בש. ואנשים כבר מתייחסים לזה כאל עובדה - ראיתם איך אליערס התנהג כשהפסיד בשש-בש? אז מצטערת, לא מבינה איך צעקה, של ילד מטומטם או של ילד מחונן, משפיעה יותר מהרס שיטתי ומתמיד של תדמית במשדרים המרכזיים. ויש לי שאלה: אם איילה הייתה יושבת בחוץ, כולה שפופה ומדוכדכת אחרי שסער שוב השפיל אותה או התייחס אליה מגעיל בלי סיבה והיא מרגישה לבד ומבודדת, ולפתע מישהו היה צועק לה "איילה, אוהבים אותך" וזה היה משפר את מצב רוחה השפוף ומעלה על פניה חיוך - גם אז הייתי מכנה את הצועק מפגר ומטומטם?
 
אין ספק

אם היו מראים במשדר המרכזי את סער האלים מוציאה ממאפרה מטונפת טישו טבול באפר סיגריות ומאכיל את איילה בכוח, הבן דוד היה נוכח לדעת עד כמה העריכה משפיעה על המשחק הרבה יותר מצעקות של חבורת ילדים ב-02:00 בבוקר.
 
הרעיון הוא גם שהפרקים המרכזיים בשידור..

יסכמו וישקפו את הנעשה בבית.... וגם זה לא בדיוק מה שקורה במציאות..... הצעקות בסה"כ באות כאיזון לסילוף של הפרקים...
 
שטויות

העריכה היא חלק אינטגרלי מכל תוכנית ריאליטי, המשמעות היחידה שלה היא כלפי התופים במחוץ, האנשים בתוך הבית לא מושפעים ממנה חוץ מאשר בזמן ההדחות, הילדים המפגרים שצועקים מבחוץ הורסים את המשחק, במקום להתנהל בטבעיות הוא מסתנכרן עם תדמיות חיצוניות, זה כמו לשים מגנט על טלוויזיה.
 
למעלה