עידכונים מהוילה -יום95- 17.2

הגעתי למסקנה שאם כל כותבי

המגילות שהם מקבוצת אלירז פותנה,היו מחברים את כל הדקות הארוכות שהשקיעו בכתיבת כל מגילה ומגילה , היו להם לפחות 2000 שעות לתרום לקהילה, בכל מיני עמותות מצוקה, זה מה שעושים אוהבים איילה, גם גולשים בפורום וגם מתנדבים למען הקהילה,בושו והכלמו מעריצי אלירז פותנה,
 
חחחחחחחחחחח

לא מגיע לחצי מהזמן שאתה ועלובי החיים מקדישים ל- COPY וPASTE *דווקא הבאת לי רעיון לסטארטאפ- מקלדת עם-CTRL,V,C עשויים מברזל -במיוחד לעצלנים חסרי מעוף כאיילה , סער ורוב אוהביהם!
 
חחחח את בין כותבי המגילות הראשיות בפורום

את בטח נצר למשפחת כותבי מגילות רות ואסתר, תתרמי לקהילה, לא חבל לך על הזמן? תצילי הומלוסים בדרכים, חתולות וכלבים עזובים,כל מילה שניה שלך היא איילה איילה, תתקדמי, תעקלי תעכלי ותפנימי,
 

ninani

New member
ואני רואה את ההבדל שהמעריצים /ות

של אלירז איכותיים ומסוגלים לכתוב מגילות, בניגוד לאוהדי אילה שחוץ מלקנטר ולקטר ולכתוב דברי בלע על מעריצי/ות של אלירז ואלין לא מסוגלים לכלום. ושומ-בלע מזמן כבר הבנו פה שאתה חי בפלנטה אחרת אין סיכוי שאילה וחבר מרעיה יתרמו לקהילה הם לא מסוגלים לעשות כלום בחינם.
 
ninani כמה רוע, את בטח אחותם של בני המן

פרשנדתא,דלפון,אספתא, פורתא,אדליא, ארידתא,פרמשתא,אריסי,ארידי, ויזתא. תתקדמי, השנה לא אקנה אוזני המן אך ורק בגללך,
 
../images/Emo6.gifאני פורים אני פורים שמח ומבדח../images/Emo6.gif

הלו רק פעם בשנה אבוא להתארח, זה מה שאני עושה בפורום, פעם בשנה מגיע
 

ninani

New member
שומ-בלע לנוחיותך העתקתי את תגובתי

שסבר שהמלך= קופרמן פנה אליו ושאלו "מה ייעשה לאיש אשר המלך חפץ ביקרו". המן,= שומ-בלע שסבר כי המדובר באילה הציע כי איש=אילה זה תובל ברחובות שושן כשהיא רכובה על סוס, לבושה בבגדי מלכות ובעטרת זהב. או אז הורה לו אחשוורוש להוביל את מרדכי = אלירז ברחובות העיר, כשמרדכי= אלירז רכוב על סוס, לבוש בבגדי מלכות וחבוש בעטרת זהב, ולקרוא בפניו "כָּכָה יֵעָשֶׂה לָאִישׁ אֲשֶׁר הַמֶּלֶךְ חָפֵץ בִּיקָרוֹ".
 
למעלה