עידכונים מהוילה -יום95- 17.2

izmeral1

New member
זה מוקד כותב מה באלו חחח איפה הלב שלנו=

הלב עובד יש לנו לב אדם תפנימו גם אם זה משחק וכאן מדובר באנשים שהם לא במשחק חיים ממש ומנותקים מהמציאות. כן נכון מטרה כסף קידום להכיר-ועוד ועוד .ולנו יש לב אדם ולא מאחזרים לאף אחד=יש כעס יש רגעים להשיב על= נושה מי נגד? מי? ןמה אפשר לאהוב להיחתבר= זו גם תוכנית לראות במקום עוד דברים אחרים לתקופה קצרה וטוב שזה קצר. אב לא לבלבל המוחכאן- יש משחק החיים כך ניקרא ראליטי< כולנו בני אדם ונכתוב כשאר צריך ומה צריך? לילה טוב לכולם והרבה אהבה מהלב לפרגן לכבד. מאחלת לכם לילה מתוקי
איזמרלדה.
 
סיוון, החידוש הוא שמדובר בשבועיים לפני הגמר.

אלין ואלירז החליטו לזנוח את שני חבריהם כי הם חוששים שיקחו מהם קולות בגמר. הם יודעים היטב ששיחותיהם נגד פותנה וגואל מיועדות לקהל, לא רק לעצמם. כפיות הטובה שלהם מעידה יותר מכל על הילדותיות לא רק של אלין אלא גם של אלירז. אתה לא יכול להיות חבר של מישהו במשך שלושה חודשים ולזרוק אותו בגלל משפט אחד. זה לא קשור בכלל לסער ולאיילה שאני מתעב אותם. זה קשור לאכזבה שיש לי מאלין, שהיא אסטרטגית לא קטנה, ואלירז שגם הפעם הכניס את עצמו לסרט. כששניהם יצאו מהבית הם יראו עד כמה טעו. הבוגדים הגדולים זה אלין ואלירז, לא פותנה וגואל.
 
מהקטע אם המגנום לא סבלתי את פותנה

פוטנה הכניסה לאלין הרבה קונטרות גם שברדי באה ושאלין סיפרה את סתיו היא וגואל השתמשו בה ובאלירז מה שלא נגיד על אלירז אלירז הרים את גואל הוא הגן עליו והחזיר לו את הכבוד ואת זה גואל שכח וחבל ופותנה לא עמדה שלוש חודשים לבשל להם הם עשו בשבילה את כל העבודה השחורה אז בקטע של גואל ופותנה משצריכים להתבייש זה לא אלירז ואלין זה גואל ופותנה
 

24שעות1

New member
הוד השרון - בקטע עם המגנום פותנה צדקה לחלוטין

במריבה על המגנום פותנה בהחלט צדקה. אלין כל היום רדפה אחריה ואמרה לה אני רוצה את המגנום שלך (כפי שאתה יודע לאלין אין מעצור באוכל ומתיקה ), ופותנה אמרה לא אני שומרת את זה לאחר כך. (קיבלו המון ארטיקים בעשירים- ואת כולם חיסלו). אבל אלין ללא יכולת לעמוד בפיתוי של אוכל לקחה זאת ללא רשות, והלכה לאכול את זה באמבטיה, ולשם נכנסה איילה שהשתתפה איתה בכמה נגיסות במגנום, אבל לאיילה לא היה מושג שהיא לקחה את זה ללא רשות. כמו כן - היה מקרה התפוח שהם היו בעניים ,ושוב אלין לקחה את זה ללא רשות, ואז התחלקה עם זה עם עוד מישהו..
 
על פי מצב הרוח הקורבני של פוטנה

יש מצב שהיא העמידה להדחה את אלירז. במידה שהיא עשתה כך אני מקווה שהיא תהייה הראשונה שתעוף מחמישיית הגמר. במידה שהיא לא עשתה כך ראוי להוריד בפניה את הכובע
 

GILA42

New member
תראו אני כועסת על גואל ופותנה אבל

אני חושבת שיש להם חיבה אמיתית לאלירז (איך אפשר שלא
) לכן אני לא חושבת שהם יעמידו את אלירז ואלין להדחה גם בגלל החיבה וגם בגלל שהם יודעים שזה צעד לא חכם מצידם לפי דעתי המודחים יהיו אלין איילה וארז וואי ואיך שאני מקווה שאיילה תלך כבר ,איבדתי כל סבלנות לגבי הבחורה הזו ממש פיתחתי אלרגיה.
 
קשה לי להאמין...

היא נפגעה מאלין שאלין "לקחה צד" לצד אלירז... אבל לא נראה לי שהיא תעמיד אחד מהם להדחה כבר היום...
 
גם לי קשה להאמין

אבל רוב המריבות והעמדות להדחה של פוטנה קשורות לריבים בנושאי המטבח והאוכל. ע"ע שרה (שליטה במטבח), עדנה (שליטה במטבח), אלין (המגנום + תקרית העוגה), ארז (כמויות האוכל), תומר (שטיפת-כלים כשלגופו תחתונים וסינר). עכשיו גם אלירז וסערת התקציב. הכל סובב אצלה סביב המטבח והאוכל.
 
להזכירכם, אלין היא זו שהעמידה את פותנה להדחה.

פותנה וגואל, בהצבעותיהם, כל הזמן תמכו במחנה אלירז, שלא לדבר על תמיכה נפשית ורוחנית באלין ואלירז. אין לי ספק שאלירז טעה במריבה עם פותנה שהתגלגלה גם למריבה עם גואל, והכל בגלל גבינה צהובה. איזו שטות.
 

רןרן4

New member
אתה בטוח שפותנה לא העמידה את אלין?

אבל את הילה היא העמידה ועוד איך...
 
רןרן, אני בטוח.פותנה מעולם לא העמידה להדחה

את אלין. אלין היא זו שהעמידה להדחה את פותנה.
 

tint1

New member
ומה עם גואל שלקח צד?! אה.. הוא בסדר..כי זה

הצד שלה?? למה גבקת פותנה לא תחשוב לכל הכיוונים? תמיד אלירז / אלין צריכים לחשוב איך לרצות את גברת מקלובה..
 

Doda da da

New member
הסיבה היחידה לאפשרות שה-פותנה לא העמידה

את אלירז להדחה היא המודעות שלה לאיך העמדה כזאת תתקבל בחוץ, ולא קשורה בשום צורה שהיא לכך שהיא "חברה נאמנה"!!!!! ובנוסף לכך שתוכל לשחק "קדושה מעונה" כמו שרק היא יודעת. 100% ממה שה-פותנה עושה נעשה על מנת להאדיר את שמה בלבד, כולל "נסיונות השלום" ה-פותנה היא נחש צפע מקצועי.
 
מסכימה לכל מילה

פותנה הנחש הכי מסוכן בבית, אני לא סובלת אותה.ההתנהלות שלה פאסיב-אגרסיב מהסוג הכי נחות. היא השתלטה על המטבח, לא נותנת לאף אחד "להתערב" לה, מחליטה בשביל כולם מה הם יאכלו, מתעללת בהם כאילו היא עושה להם טובה, ובסוף היא תדחוף להם (ולנו) חשבון שמן ומנופח על "שירותיה" בבית. היא שומרת את הקלף שבעלה זקוק להשתלת כליה ותשלוף אותו בקרוב על תקן זה שהיא צריכה את הזכיה למטרה "חשובה". ולא שזה לא חשוב, אבל אם התחרות היא על "מי יותר מסכן", אז מה זה חשוב מי אתה ומה אתה? ומה חשובה כל התוכנית בכלל? העצוב הוא שבאמת יהיו תמימים שישתכנעו להצביע לה. וחבל. אישה איומה שמסנג'רת את אלירז ללא הרף ומרשה לעצמה הרבה הרבה יותר ממה שמגיע לה. גועל נפש בהתגלמותו.
 
יופי, אז עכשיו גם פותנה היא "נחש". מעניין

"הנחשה" יחד עם "הנחש" גואל מעולם לא העמידו להדחה את חבריהם. לעומת זאת הילדה הטהורה והתמימה שלכם, אלין, כן העמידה את פותנה להדחה. איזה טילי טילים של קונספירציה רקמה הילדה התמימה אלין, סחפה אותה את אלירז, ועכשיו הוא מועד לעשות שגיאות כי לא יהיה לו עם מי באמת לדבר, או ליתר דיוק - לחשוב.
 
למעלה