עידכונים מהוילה - יום 51 - ה- 21.10

את לא אובייקטיבית בכלל!!!

את כל הזמן כותבת רע - רק על 2 מתמודדים. או מצדיקה אחרים. בזמן שיש מתמודדים אחרים הרבה יותר גרועים!
 

ליאורי13

New member
../images/Emo45.gif "הגמל לא רואה את הדבשת שלו"

קפרי,כדי שתעשי הגהה,סימני פיסוק והפרדה בין משפטים לפני שאת עושה שלח
 

קפרי

New member
אני כותבת לפי הלך הרוח של מה שאני רואה

כשראיתי שעינב עמדה ובישלה (ואני חולה על אוכל טריפוליטאי שיש לי גם אצל אמא) כתבתי זאת, מי שלא בולט ולא מוזכר (צבר למשל), מה יש לי לכתוב? פתאום להוציא הודעה שהוא חמוד? משהו שאל אותי? הנה, עד לפני רגע חשבתי שכדאי דווקא להשאיר את שי לאקשן אבל כשקראתי שהוא אמר שהוא לא תורם שקל (זכותו), לא אהבתי זאת מה גם שאתה אומר בפומבי ולכן, מאחלת לו לא לזכות. אהבתי את הרגישות של עינב כלפי אשר ונדמה לי גם שהבעתי את זה, כשהיה משהו שבלט, כתבתי, אני גם מאוד מכריחה את עצמי לצפות רק בימי ראשון ושלישי כדי להתפנות לדברים אחרים ואם אני קוראת בפורום או שומעת, אני כותבת אם יש לי או בא לי. תאמיני לי, שאין לי קשר עם אף דייר אבל כשראיתי איך ירדו על שיפרה משטויות ודברים לא נכונים, הגבתי כי כך חשבתי באותו רגע, זה גם עושה לך באופן אוטומטי אמפטיה על האדם שממציאים עליו כל מיני שטויות.
 
כן, שי הזה גאון

בחור חכם מאוד. עדין נפש. למען האמת, הייתי רוצה לגור עם בחור כזה. ודייק: הייתי רוצה שיחנך את ילדיי. הוא דמות למופת, קורא נכון אנשים, לא יודע אלימות מהי. הוא לא מבדר אותי, לא מצחיק אותי, וללא ספק - לא הייתי רוצה לעבוד עם אדם מסוגו. על החתום - צרצרית. בעלת הגנים הנכונים.
 

kristy1

New member
אנשים כמו שפרה??????

הבחורה שמאחלת לאיש דתי שיהיה לו בן כמו לאון? הבחורה הצבועה שאומרת לאיתי משהו כשהיא חושבת אחרת בכלל? היא צבועה, רעה, תככנית וממש לא ראויה להגיע לגמר! חבל כי בהתחלה עוד החזקתי ממנה
 

kristy1

New member
ידעתי שאני צריכה להוסיף עוד שורה ../images/Emo13.gif

לי אישית אין כלום נגד בן כמו לאון אבל היא ידעה שאת אשר זה יעציב מרגישים שהיא עושה את זה דווקא בטח בשביל לזכות בקולות של הקהילה ההומואית.
 

funky n

New member
WTF ???????

היא ידעה שאת אשר זה יעציב???? בעיה שלו שהוא גזען! מה זה השטויות האלה! יש קצת יותר מנטייה מינית בבן אדם,וסלחי לי אבל לאון הבן אדם עם הלב היחיד הטוב שם מבין כל הסטרייטים (כן "למרות" שהוא הומו" ) פשוט גועל נפש,סלחי לי!
 

24 שעות 1

New member
שי יש תוכנה לאס אם אס ופרסמו ג'ינגל ברדיו חדר

לצערי שי לוקח בגדול את כולם פירסמו בשמו ג'ינגל ברדיו האזורי בחדרה והסביבה להצביע עבורו ובל נשכח ששי אמר שיש לו תוכה של אס אמ אס בפלאפון בגלל עבודתו
 

קפרי

New member
מי אמר ששיפרה לא עושה בושות בירושלים ומי

אמר שיוסי ועינב לא עושים בושות באשקלון? (או צבר בתל אביב למרות שזה לא אפשרי כן? )
 
אני מחדרה ואני מתה כבר שהוא יעוף!!!!

לא סובלת אותו... עם שאר התכמנים שם אפשר להסתדר אבל הוא ממש ייצר הרע...
 

דודויו

New member
מה כל כך קשה להבין ?

זאת תוכנית בידור ! ראבק... תוכנית ב-י-ד-ו-ר ! אף אחד לא הצביע ליוסי בובליל לראשות המשללה או לראשות עיירת אשקלון, מה זה קשור לעם מטוטמם ? העם מצביע למי שהוא אוהב - ואנחנו אוהבים את יוסי !! הוא לא צריך להיות גאון, הוא לא צריך לעשות בלאגן ולחשוב על אסטרגיות כל היום. יש כל כך הרבה סיבות למה אוהבים אותו אבל בוא אני יגיד לך למה אני אוהב אותו ומאוד מקווה שהוא יקח את המילון. הוא אדם פשוט, מצחיק, צנוע ולא מתנשא על אף אחד לא חושב על אסטרטגיות יותר מדי (למרות שחלק אומרים שכן והפכו אותו לאיזה גאון אני לא רואה את זה) בנאדם אמיתי שאומר אמת בפנים ומה הוא חושב, מתנהג בצורה אמיתית ולא עושה פוזות מול המצלמות. מתופך לו על הבטן ועושה לו שרירים מול המראה, פעולות טיבעיות שכולנו עושים מדי פעם אבל אף אחד לא יעשה את זה שיש סביבו כל כך הרבה מצלמות. פשוט מאוד הוא בנאדם אמיתי. ואולי זה בא מסוג של טיפשות, אבל אני אוהב את הטיפשות הזאת ובאמת שהוא לא עושה שום דבר מרוע. הוא חי בעולם שלו ולא מתעסק במה קורה סביבו (במסימה שהוא היה קרובן הוא לא התעסק בלחשוד מי לא עבד למרות שאמרו לו שאחד לא עובד, כולם הצליחו לעבוד עליו בלי שהוא חשד בכלל ואז באמת הבנתי למה אני כל כך אוהב את בובליל) אין הוא פשוט אדם מיוחד במינו...יש כל כך עוד סיבות למה לאהוב אותו! ואני ציינתי רק חלק. ואני אומר לך שאם הוא עף אני מפסיק לראות את התוכנית הזאת, מבחינתי יוסי בובליל עד המילון ! בבריטניה הייתה הודית אחת שכל הוילה הייתה נגדה, התנהגה עליה מגעיל בגזענות ושנאו אותה... היא הפכה לקרובן וניצלו את החולשה שלה... כל שבוע היא הייתה על הגריל ובסוף היא לקחה את המילון. בשבועיים הראשונים זה מה שהיה עם יוסי וניסו להפוך אותו שם לקורבן (שי בהחלט ניסה) אבל ראו שזה לא עובד והקהל אוהב אותו....אני חשוב שזה בערך אותו הסיפור. הקהל אוהב את האנדרנוג ויוסי הוא באמת כזה, מגיע לו לזכות ! מי שיקח את המילון לא אמור לייצג כלום כי זה רק תוכנית בידור....מי שיקח את המילון זה אדם שאוהבים אותו. אם לאון יזכה אז העם אוהב הומואים ? אם רנין תזכה אז איבדנו את זהתנו כעם היהודי ? אם אשר היה זוכה אז היינו הופכים למדינת הלכה דתית ? באמת חבר'ה, קצת פורפציות....אפשר לחשוב שנעמה שזכתה בהישרדות אמורה לשקף משהו..... ונגיד אם בנאדם כמו צבר העורך הדין המלומד יזכה... נו אז מה ? זה מה שיהפוך את העם לאינלגנטי ? אבל זה בסך הכול תוכנית ב-י-ד-ו-ר !! יוסי בובליל לא הולך לעשות משא ומתן עם הסורים אל תדאג.....הוא רק נמצא על המסך שלנו כדי לבדר אותנו ולהצחיק אותנו, ואנחנו אוהבים אותו ונהנים לראות אותו. אנחנו אוהבים אותו כבנאדם, אוהבים את האמיתיות שלו.
 

Elaa56

New member
זה הכל בגלל שהוא בן 56

מה אפשר לצפות ממנו כבר. ברור שהוא שונה מכל הבני 20-30 ששם. יושב עם עצמו שעות וזה מה שיוצא לו.גם דוד שלי באותו גיל מדבר כך.
 
אני לא אומר שהוא צריך ללכת למו"מ עם הסורים

אני פשוט לא חושב שבנאדם צריך לקבל פרס על כך שהוא "אמיתי". אמיתי זה להציף את החרא שלך על פני השטח, ואני לא מבין למה כ"כ הרבה אנשים רואים בזה תכונה חיובית...
 

קפרי

New member
לא כ"כ הרבה רואים בזה תכונה חיובית, אחרת זה

היה צריך להדליק נורה, יש כאלה שרואים בכך העברת זמן שממש אין מה לעשות כמו שומר מסך מתוך הרגל, יש מקורבים (והם הרבה שיהיו בריאים) ויש ילדים או חסרי חוש הומור ברמה, ואם זה לא, הפרסום האנטרסנטי של ההפקה אשם כי הוא חושב רק על כסף!
 
למעלה