עידכונים מהוילה - יום 51 - ה- 21.10

כל שונאי שי..... נשאר לכם רק להתפלל !!!!!

כי בינתיים מי שאוהב את שפרה, אוהב אותה ולא יותר מזה.. מי שאוהב את שי..... גם מצביע לו... והרבה !!!
 
לצערי שפרה תלך

אבל בינינו, שאף אחד כאן לא ישמע, שי הוא היחיד שיכול להמאיס לבובלילים את החיים. בלעדיו, כולם ילכו הביתה אחד אחרי השני בסדר מופתי. וכמו בהישרדות גם כאן כולם משחקים על המיליון ואני לא רואה שום סיבה מדוע זה מגיע לבובליל ולא לשי או לשפרה או לצבר או לכל אחד אחר. שמישהו יתן לי כאן סיבה אחת טובה למה המיליון הזה מגיע לדורבן? הבן אדם פרזיט ממדרגה ראשונה ומלבד לבחוש בקלחת הוא לא תורם לחברה שבה הוא נמצא. על צחוקים לא מקבלים פרס ועל כינויי גנאי ואצבע משולשת למצלמה בטח ובטח שלא מגיע פרס. אבל בעצם אולי לעם ישראל באמת מגיע מישהו כזה. העם מטומטם, העם מסמס, והעם משלם תרתי משמע.
 

BMCB

New member
למה לא?

מול שי דווקא יש לה... אוף. זה פשוט כל כך עצוב שאנשים מעדיפים את בובליל על פני אנשים כמו שפרה. גועל נפש.
 

My Little Fairy

New member
זה לא בדיוק ככה

אם תעשה תחרות בין יוסי לשפרה על - מי האדם שהכי היית רוצה לחלוק איתו דירה, שפרה הייתה לוקחת ברוב קולות. הבעיה שהצופים שמצביעים בלי הכרה אלה ה"עמך" שפשוט סוגדים לכל מי שנראה כמותם ויותר דבילי. שי אמר את זה הכי טוב - כולם אהבו את קריימר מסיינפלד, למרות שהוא חצי מונגולואיד וחצי...
 

קפרי

New member
זה העם, אלה הצופים ואשמה ההפקה שהעצימה

זאת על ידי פוקוס לא נכון, כתבות למשוך קהל, ובכלל, שליהקה את מי שלא היה צריך... והעם, כמו כבשים, ראש קטן!
 

My Little Fairy

New member
ההפקה לא אשמה. היא נותנת ל"עמך" מה שהוא

אוהב. גם לי צר ש"עמך" הם הרוב. גם אחי וחבר מרעיו - כולם סוגדים לביג בובליל וכולם מאותו הסוג - ערסים וואנבי עם ג'ל בשיער.
 

קפרי

New member
טוב, מקובל ומכבדת , אבל כל אחד מנסה או שם

או נמצא היכן שהחליט.
 

קפרי

New member
את לא מבינה שאני ממש ממש לא שונאת את יוסי או

עינב ולא את שי או רנין אפילו? כמו כולם, מביעה בעד ונגד, לא חושבת שיוסי כל כך טוב מכדי לזכות וזו זכותי לחשוב כך, מה העניין? לי ולבן שלי יש ויכוח גדול על כך שאני חושבת שנינט טייב יפה ברמות והוא לא, זה אומר שהוא שונא אותה? כנ"ל לגבי יוסי, אני לא אוהבת את המשחק שלו כפי שרבים (היכן שאני עובדת) בזמנו לא אהבו את השטויות של יצפאן, האם בגלל זה יאקי צריך לקרא לי שמות גנאי? זה רק מראה על רמה מסויימת שגם אני יכולה ברור לא?
 
לעם לא אכפת הצד המכוער של בובליל

בובליל יוצא הכי אסטרטג במשחק. הוא נתן בתחילת המשחק לעם את מה שהוא ממרום גילו, יודע שהעם אוהב חידודי לשון, חרוזים מצחיקים, צחק על עצמו... דיבר אל המצלמה ישירות לקהל.. והעם קנה את שיבושי הלשון שלו שנבעו מהעילגות שלו כמילים חדשות ללכסיקון. כשעמד מול אשר חשש קצת , הוא אמר לעינב שפעם ראשונה יש לו הרגשה שהוא הולך, למה? כי ידע שהאנשים בבית ראו את זה שהוא הצביע לאשר וחשב שלא יאהבו את זה וידיחו אותו. כשראה שלא מדיחים אותו , הבין שהוא באמת "מלך" ואיך אמר לעינב "כל מי שיעלה מולי- יודח" ולכן אין לו בעיה להראות את הפרצוף האמיתי שלו זה שקורא לבת שלו כלבה, זה שמרכל ומתחמן לא פחות מהאחרים בבית, מתאם הצבעות עם הבת שלו (עד ההדחה של אשר, כל אחד מהם הצביע אחרת) אני יודעת שעכשיו יתנפלו הילדים ויגידו אבל גם אחרים עושים. אבל כשאחרים עושים יש פה אשכולות של רוע והכפשות על אלה שעושים וכשיוסי עושה אז זה רק "מה אתם רוצים, כולם עושים" או מביאים דוגמאות של אחרים. בקיצור, כל מה שיוסי יעשה מהיום, ה=כ=ל לא ישנה את ההצבעה של עמך ובעיקר של הילדים. לדאבוני.
 

קפרי

New member
העם נכנס לקיבעון של בעד או נגד וכך בונים לו

או לה אסטרטגיה, לכן, מה שיעשו או לא תמיד זה יהיה אותה תגובה, בכל אופן הראיה שלי אובייקטיבית כי אני לא מצביעה ואין לי משהו מיוחד שאני בעדו או נגדו, אני צופה בדייר ולפי ההתנהגות/התנהלות מביעה דיעה זה הכל. אני לא שוכחת שיש גם כאלה שילכו עם הדייר שלהם בכל מצב כי הם אח, בן, או חבר וזה טבעי בעיניי, קשה להיות אוביקטיבי כשאתה כזה.
 
למעלה