עידכונים מהוילה - יום 51 - ה- 21.10

redflower1

New member
היא חושבת שאנשים בחוץ שונאים את יוסי

איזה כאפה לפרצוף היא תקבל שתצא ותראה כמה ששונאים ומתעבים אותה ואת אהובה שי
 

פלדי1

New member
יוסי , איש חמוד ומרגש

הבין בדיוק מה קורה. הסביר עכשיו לאיתי , בצורה נפלאה, למה אוהבים אותו . הצרה היא שרנין היתה שם. גם איתי עדיין לא קלט את תפקידה הזדוני במשחק.
 

קופנגן

New member
אני לא חושבת ששונאים את יוסי בחוץ

הם לא עד כדי כך טיפשים, הם יודעים שיוסי אהוב בחוץ אחרת לא היה שורד כל כך הרבה פעמים. לא סתם שי הלך לאח הגדול ואמר שהגיע הזמן להיפטר מליצן החצר. הם יודעים שהוא מצחיק, כנראה לא יודעים עד כמה (לפחות היה מצחיק בטרוף עד לפני שבוע, בשבוע האחרון הוא מאד כבוי ואפשר להבין)
 

דורוN

New member
אם יוסי הולך היום אז זה תרגיל של ההפקה

בגלל המשפט שלו ביום חמישי. אחרת אין סיכוי שהוא מפסיד לשיפרה ושי. נראה
 

amiram001

New member
קישור לשיר של ביגי ושורטי שרים על יוסי בובליל

http://uk.youtube.com/watch?v=H_wBhkAR-Pg&feature=related ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק רק צריך להחליף את המילים של השיר אחרי מה השיה אתמול ששי כינס את כולם לעשות זובור על יוסי : "תזהר ממנו הוא כמו דבור שהוא חרמןןן עם מסכה הוא כל הזמן תזהר יא יוסי כי הוא אותך הוא מנסה לשפדד ...." יאלללה משחק חדש כל אחד מוסיף שורה לשיר בהתאם למצב החדש והמעצבן שנוצר בבית ששי מצליח לגרום לכולם לשנוא את יוסי
 

amiram001

New member
ענקקקק-כנסו ותוסיפו שורות חדשות לשיר החדש

שהמצאתי .... יאלללה יוסי בובליל נשמה אתה נשאר - כל העם איתך אל תדאג אנחנו לא מפקירים חייילים בשטח !!!!! יאלללה בלאגן - אם האח הגדול הוא שם היום את השיר הזה ומראה את כל המהלכים ששי ניסה לעשות בשביל לגרום לכולם לשנוא את יוסי והוא לא מבין שכל מהלך כזה שהוא עושה אנחנו יותר אוהבים את יוסי ויותר שנואים אותו . יאלללה בלאגןןןןןןןןןןןןןן- כולם לרקוד ולשיר .
 
מה שמותר לשפרה ואסור לעינב...

שלשום שפרה בישלה מרק ירקות ועינב ביקשה ממנה לא להוסיף קינואה למרק. שפרה "יפת הנפש וטובת הלב" ענתה לה: " אני אשים במרק מה שאני רוצה ומי שלא מוצא חן בעיניו שלא יאכל" ולאחר שעינב יצאה לעשן הוסיפה ואמרה: " עכשיו יש לי סיבה טובה למה דווקא להוסיף קינואה" וחייכה ברשעות אופיינית לה. אתמול, בשיחת הסוכה המבישה, שי השתלח בצורה חסרת רסן, בעינב ובאוכל שהכינה לכל הדיירים. עינב עמדה יום שלם בישלה ואפתה, ושי (לאחר שבלס..) השמיץ ללא רחמים את האוכל שעיניו. גולת הכותרת של שי בנושא זה היתה, שעינב לא הכינה אוכל צמחוני מיוחד לרנין..... אני שואלת אתכם, רנין נכה? משותקת? מוגבלת? ילדה קטנה? היא אינה יכולה להכין לעצמה? כולם התבטלו וישנו, עינב עבדה כל היום, וספגה קיטונות של השמצות. ולעצם העניין: כששפרהבישלה אז לדבריה "מי שלא מוצא חן בעיניו שלא יאכל". וכשעינב מבשלת: לדברי "יפי הנפש" היא חייבת להכין גם אוכל מיוחד לאלו שלא מוצא חן בעיניהם. כמה רוע, ארס וגסות רוח יש בשי ובשפרה !!!
 

Heineken

New member
בדיוק מזכיר את הויכוח של שי וונסה

שי חושב שהוא חכם ומניפולטיבי, אבל הבעיה שלו שיש מצלמות מסביב ואנשים שעוקבים. כך למשל אתמול שי "הגן" על רנין בעניין האוכל הצמחוני. אך מוקדם יותר צעק על ונסה ואמר לה שהיא לא צריכה להגן על איתי ויש לו פה והוא יכול לדבר. אני רק לא מצליח להבין איך שאר המתמודדים לא רואים את זה. אני מכיר אנשים מהסוג של שי, אבל כולם תמיד יודעים שהוא מניפולטיבי.. זה מסוג האנשים שאם הוא רוצה להוכיח שיש עציץ ענק בכניסה לבית ליד גרם המדרגות.. הוא יוכיח.. אבל בד"כ אנשים יבינו שהוא עושה מניפולציה.. אני לא מבין למה זה לא קורה בבית
 

xuphv

New member
***אני חושבת ש...

1-שי חייב לעוף הביתה 2-שפרה חייבת לטוס הביתה 3-רנין -הביתה -ואין לי מילה טובה לומר עליה 4- צבר -נח שמתחת לקש -שונאת אנשים כמוהו! 5-איתי -גבר מדהים ,אבל צריך קצת חוט שדרה 6-לאון-שיחק אותה עם ההדחה של שי -וקנה אותי מחדש ....(למרות שהלילה ריכל על עינב) 7-עינב-מדהימה ! 8-מדהימה! 9-יוסי למליון אסור להצביע לשפרה ושי ! כך מחזקים אותם על חשבון יוסי שיויס ישאר ולגביהם מה שיהייה יהיה אנחנו תמיד נצביע יוסי מי זה אנחנו?? כל אוהבי יוסי בובליל!
 

פלדי1

New member
עוד משהו

לפני כמה ימים , יוסי העיר שעכשיו חם בטבריה. יפת הנפש סיננה בארס : חבל שאתה לא שם.
 

ShukyD

New member
שיפרה מפגינה בגרות שאפשר רק לקנא בה

בנוגע לשתי הדוגמאות... ילדה קטנה וטיפשה
 

פלדי1

New member
ההיה או חלמתי חלום??

האם שפרה אמרה לרנין שצבר אמר לה שאינו מעונין בה באופן רומנטי?
 

הילהיל1

New member
אתמול בסוכה,אמר לאון בקולו המתחנחן..-אוי,בא ל

לי קולה- ומה ענתה לו גב' שפרה,יש,ודאי שייש קולה,הרי מחקתי את לחם הדגנים,יש דיאט,קולה עם לימון....וכל זה מלווה בחיוך זדוני,,האם זה לא רוע וארסיות....
 

ShukyD

New member
חבל שאתם נותנים לזה במה

זה קטעים מפגרים של ילדים זה חלק מהאג'נדה שלה לעשות דווקא אם כל כך היה חשוב לה הלחם הזה, היא הייתה מוחקת אותו? מה היא הולכת ראש בקיר? "תמות נפשי עם פלשתים" ? אם לי אין לחם לאף אחד אין לחם? היא לא הייתה צריכה את הלחם הזה מהתחלה, רק לעשות דווקא, דווקא כמו האלה ששמים מולך את היד ואומרים "לא נגעתי בך אל תגע בי" שמישהו כבר יוריד לה איזה סטירה, שתשב בצד ותבכה "אבל לא נגעתי בך"
 
אם שמתם לב עוד לפני הלחם היה הקטע עם הטונה

שפרה התעקשה לקנות עוד כשהיה מספיק במחסן בשביל לגזול כסף מהתקציב
 
למעלה