עידכונים מהוילה - יום 51 - ה- 21.10

ruti

New member
חוזר לאן בדיוק? שיחזור לחדרה ולא יצא משם

תושבי חדרה צריכים לעלות אותו על טיל איזה בושות הוא עושה להם
 

ruti

New member
זהו יום של חג ושמחת תורה: שי שטרית עף מהבית

קולולולולולולולווווווווווווווווווווווווווווווווווווו להזכיר לכולם שאנחנו היום מדיחים את הנחש מספר אחת. אחריו נעבור לנחש מספר שתיים ולנחשיות הקטנות יותר.
 

ruti

New member
אני מתה לראות את הפנים של שי הערב. הוא יצא

מהוילה לקהל ויגלה שלאון דקר אותו בגב וסובב את הסכין כי הטמבל לא הבין את זה עד עכשיו. הוא בטוח שיש נגדו רק 3-4 מצביעים ומי זאת החברה המסתורית ? היא קימת? לא אתפלא אם הוא יוצא ואף אחד מהמשפחה ולא החברה מחכים לו. שי היום יצא ואף אחד לא יבוא לפגוש אותו. זה לא יפתיע
 

ruti

New member
מה עדיף להפקה: מישהו שרב או סיפור אהבה?!

אולי ההפקה תעדיף כן להוציא את שפרה כי תרומתה לבית ממש מועטה. היא דמות די משעממת שרק כל היום סורגת. יוסי אין מצב. הוא המפתח של התוכנית. בלעדיו יהיה משעמם ולא מצחיק. שי תורם רק בקול הגבוה שלו וזה שששונאים אותו מוסיף יותר ריטינג אבל הוא מיצה את עצמו לדעתי בבית.
 

redflower1

New member
רנין :" אם אחד משני האנשים שאני אוהבת יודח

זה סימן שהתוכנית מוצגת בחוץ בצורה מעוותת" שמעתם את החוצפנית? אני בתור צופה בערוץ 20 רואה את התוכנית בצורה לא מעוותת ואני מודיע לך רנין שאת מוצגת בדיוק כמו שאת - צבועה שקרנית תככנית וגם שני אהוביך שיפרה ושי בעלי אותן תכונות, ועל כולם מנצח ראש הנחשים שי.
 

xuphv

New member
אני מבקשת מכם בכל לשון של בקשה להצביע ליוסי

אני מבקשת מכם בכל לשון של בקשה להצביע ליוסי בובליל בלבד ! זו טעות לחזק את שפרה -כי יכול להיות שיהיה מהפך! להצביע אך ורק למפר 1 -2020 ליוסי לא לחזק את שי לא לחזק את שפרה אסןר אסור שיוסי ילך הביתה אני אוהבת את יוסי מאוד נכון שהוא עמך... נכון שהשפה שלו היא לא גבוהה - ועדיין יוסי עדיין הכי מדהים שם ! בהצלחה ליוסי אל תהיו שאננים!
 

mooolly

New member
../images/Emo41.gifנכון, זה טעות לחזק עוד מישהו חוץ מיוסי!

אסור שיוסי ילך הביתה היום...
 

ruti

New member
רנין מותק - את הגזענית מספר אחת במדינה ../images/Emo4.gif

 

redflower1

New member
סליחה? את מטורפת?

מה הקשר לגזענית? ההתנהגות המגעילה שלה לא קשורה להיותה ערביה.
 

shlomitgueta

New member
קשורה ועוד איך... אם רק היית רואה בהתחלה

בפרק הראשון איך הצביעה נגד ערן (כשהיא מכירה אותו) ולא אמרה שהיא מכירה והצביע לו כי "הוא לא נראה לה" וזה לא בגלל זה ובכל נושא של ערבים ויהודים היא מגלה את הפרצוף שלה מתי ראו שהיא גזענית? ביום שבו ונסה אמרה "יש פה 5 יהודיות ואף אחת לא העירה אותי" ורנין שיחקה אותה בצורה ממש מכוערת וגזענית ושינתה את כל התוכן של ונסה וניסתה להפוך את ונסה לגזענית תתעוררו! רנין מחכה עם הסכין לתקוע בגב. היא ניסתה לעשות את הקטע הזה עם צבר אבל לא הלך לה. חכו חכו ותראו. גם אני אהבתי את רנין בהתחלה ורציתי שתגיע לגמר - אני לא גזענית, אבל רואים את הצביעות והגזענות אף אחד לא התנהג בצורה גזענית בתוכנית והיא היחידה שניסתה להציג את כולם כגזענים (להוציא את ערן מהתמונה)
 

redflower1

New member
אה הבנתי.. חשבתי ש ruti קראה לי גזענית

גם לי ברור שרנין גזענית ושונאת יהודים, אפילו ששרו את ההימנון היא עיקמה את הפרצוף והלכה לבכות
 

shlomitgueta

New member
יוסי הוא האסטרטג מספר אחד הראוי

לזכות בתוכנית, כל צעד שעושה הוא צעד חכם 90% מהמקרים הוא לא פוגע באף אחד הוא גם מצחיק וגם מבין את המשחק בניגוד לשי התככן הגדול, השקן, הצבוע, המניפולטיבי ואסטרטג מספר 2 שהמשחק שלו מלוכלך. צבר משחק נקי אבל לא כל כך חכם כי הוא נופל ברשת של שי (כמו כולם) רנין צבועה איתי חסר עמוד שידרה וחסר בטחון, טרמפיסט עינב מצחיקה אבל ברברית, אמיתית, וצבועה כשצריך שפרה- מאוד אהבתי אותה בהתחלה, אבל היא צבועה, צחוק מזוייף, הולכת עם הזרם, הדעות שלה מושפעות מצבר. ונסה- כנה, אמיתית וולגרית, אך טיפשותה מפילה אותה תמיד לאון- משחק נקי, יפה, מצחיק, שומר טינה. צבוע רק כשצריך. הלוואי ושי יפול היום אח"כ איתי, ושפרה. כל השאר מבחינתי שיזכו
 
ראיית המשחק של יוסי - תענוג צרוף

האיש בפשטותו עושה לכולם בית ספר. בשעת לחץ מבחנו של האדם בשקט הנפשי שלו וליוסי יש מהמצרך הנדיר הזה בשפע. לשי גם בעוד מאה שנה לא יהיה גרם ממה שיוסי כבר הספיק לשכוח. גאה להצביע לו.
 

קמבילי

New member
רנין ליוסי: באנגליה יש אנשים שיצאו מהתוכנית

ולא יכלו ללכת ברחוב. תאמין לי אנשים זרקו עליהם דברים ברחוב, יעני, כי הם היו רעים. אנשים נמאס להם לראות אנשים רבים ואנשים מלכלכים ורעים לאחרים. רנין עיוני, מה שמחכה לך בחוץ...
 
למעלה