סופ"ש במגרשי אירופה.

../images/Emo41.gifסופ"ש במגרשי אירופה.../images/Emo41.gif

ליגת האלופות סגורה כמעט לחלוטין לשלב הבא שלה, מה שיתן פחות דאגות לסוף השבוע בליגות באירופה. משחקים גדולים בכל הליגות, ומעניין לראות מה יהיה השבוע.
 
מחזור מספר 15 בפרמייר ליג.

15. זה מספר השערים המאוד חלש ומאכזב, שנכבשו במחזור הקודם. אמנם רק מנצ'סטר סיטי נתנה הצגה נגד ארסנל שהובכה קשות, אבל סלחנו, ויהיה נדיר לראות את 3 המובילות במשחקים מאופסים שכאלה העונה. בטח שלא למחזור הקרוב. הדרבי של מנצ'סטר יתחיל ב15:30 ביום ראשון כשסיטי היא זו שתארח. מיד אחריו משחק המחזור של צ'לסי מול ארסנל. ארסנל מאכזבת בליגה מאוד, אבל גם צ'לסי ככה מול הגדולות האחרות, ובסך הכל צ'לסי בתקופה מתוסכלת. אבל ציפיות יש. משחקי יום שבת: וויגאן נגד ווסט ברומיץ' (17:00) סנדרלנד נגד בולטון (17:00) סטוק סיטי נגד האל (17:00) מידלסברו נגד ניוקאסל (17:00) אסטון וילה נגד פולהאם (17:00) משחקי יום ראשון: מנצ'סטר סיטי נגד מנצ'סטר יונייטד (15:30) פורטסמות' נגד בלקבורן (17:00) טוטנהאם נגד אברטון (17:00) צ'לסי נגד ארסנל (18:00) משחק יום שני: ליברפול נגד ווסטהאם (22:00)
 
רון ברבש חוזר לשדר כדורגל

משדר את ווסטהאם,שדר שבאמת אהבתי לשמוע ונעלם בשנים האחרונות,הוא שידר את הליגה האיטלקית בערוץ הספורט והיה לא רע בכלל,מהרגע ששמו את מלר במקומו לא שמענו ממנו יותר. וילה של מרטין אוניל היא קבוצה טובה מאוד,מאוזנת ובעלת אופי,אני באמת נהנה ממנה,יכולה בהחלט להשתחל לצ'מפיונס אם ארסנל תפשל.
 

תמיר541

New member
ובתוספת הזמן

לאחר שסיטי קיבלה קרן, שוערה עלה לרחבה. יונייטד פתחו לאחר זמן קצר במתפרצת והשוער של סיטי רץ מהר חזרה לשער. רוני בעט יחסית מרחוק, והשוער של סיטי שעוד היה בריצה בדרכו לשער עצר את הכדור ממש לפני כניסתו. הצלה גדולה. המשחק נגמר בניצחון 1:0 ליונייטד.
 
לא אכפת לי מה היה במחצית הראשונה

לקבוצה שכבר מדקה 80 היא מבזבזת את הזמן ליד דגל הקרן, ושחקנים שלה עושים עבירות דוחות עד גועל בשביל למנוע מתפרצות, וכל השחקנים שלה עומדים ברחבה כמו איזו קבוצה קטנה ועקשנית שהרגע עלתה ליגה, לא מגיעות לה 3 נקודות. פשוט בונקר פתטי ודוחה של קבוצה דוחה שמשחק בה השחקן הדוחה ביותר בעולם. אמן שיבוא יום בו היא תיכחד... BTW, רונאלדו הוא לא מספר 1 בעולם, גם לא מספר 2 או 3. הוא אפס.
 

ricki kaka

New member
אולם בתור אוהד מילאן אין לי ממש זכות לדבר

על בונקרים וגועל נפש, אבל מה שיונייטד עשו ברבע שעה האחרונה היה ממש מגעיל, זה בסדר להתגונן במשחק חוץ שאתה בעשרה שחקנים, אבל הריצות האלו לקרן של רוני וחבריו, ממש בושה, קשה לי להיזכר בעוד מקרה שקבוצה (גדולה) עשתה את הביזבוזי זמן האלה כל כך מוקדם.
 

borat1

New member
לא ראיתי את המשחק..

אבל גם נגד בארסה בחצי גמר ליגת האלופות הם עשו בונקר די מגעיל.. ככה שפעם ראשונה שהם עושים בונקר זה ממש לא..
 

ad123321

New member
סתמו את הםה יא קנאים

לאוהד מילאן - בוא אני אזכיר לך מקרה דומה שבו קבוצה גדולה הלכה במשך 20 הדקות האחרונות לדגל הקרן - מילאן מול הפועל ת"א. לזה שלמעלה, רואים שאתה ירוק מקנאה ולא יכול לסבול את ההצלחה והיכולת המדהימה של יונייטד. כל קבוצה בעשרה שחקנים תתגונן כך כשהיא במשחק חוץ מול יריבה טובה. מה רצית, שפרגוסון יעלה את טבז במקום פרדיננד? תמשיך לאכול את עצמך על זה שהקבוצה שלך (מי שלא תהיה) לא מגיעה לקרסוליים של השדים האדומים. יונייטד שיחקה נהדר היום ואתה פשוט לא יכול להודות בזה, כי זה כואב לך. ואיזה כיף זה שהשחקן הדוחה בעולם כובש לזכות קבוצתך 42 שערים בעונה. אמנם אוהדי שאר הקבוצות אוכלים את עצמם וצובטים את עצמם מקנאה, אבל זה בכל זאת כיף.
 

ad123321

New member
ברור שלא, הרי אין לך מה להגיד

לידיעתך, אני אוהד גם את בארסה ואני מקווה שאתה מסכים איתי שבשנתיים האחרונות עם רייקארד הם אלו ששיחקו כדורגל ציני ומגעיל עם בונקר במרכז המגרש. ברור שהשנה הנושא הזה כבר השתפר... אני ממש לא מבין מדוע אתה נטפל ליונייטד, כנראה שאתה עדיין מאוכזב וכועס על חצאי הגמר בשנה שעברה, שבהם "יונייטד עשתה בונקר", כדבריך. יש כל-כך הרבה קבוצות מגעילות בעולם, רק תבחר, צ'לסי, ליברפול, אינטר... אבל להגיד על יונייטד, קבוצה שכבשה בשנתיים האחרונות כמעט 200 שערים שהיא מגעילה? צר לי, אבל הטיעונים שלך פשוט פתטים והגילנות שלך ("ילדודס") עוד יותר מביכה.
 
חבר, אתה

זה שכתב לי כמו ילד, אז עניתי כמו אל ילד. אני זה שמביך? מי אתה בכלל שתגיד פה למישהו לסתום את הפה, גם אם זה באינטרנט וחסר חשיבות? ברסה שיחקו כדורגל ציני? יש דבר כזה בכלל? ובונקר באמצע המגרש? נו באמת, מאיפה הבאת את זה. לא נטפל ליונייטד - לא אוהב את הכדורגל המשבש של בניטז בליברפול, או את הכדורגל של יובנטוס, לא אוהב את ריאל מדריד וכל מדיניות ה"איקר יציל אותנו, לפחות עד שRVN יצליח להבקיע אחרי 65-70 דקות של משחק". גם צ'לסי מאכזבת אותי העונה כשהיא נפגשת מול הגדולות - במשחקים האחרים שבליגה היא מראה איכות, הכי הרבה איכות בליגה, את זה בוא ניתן לה לפחות. יש הרבה קבוצות היום שמעצבנות אותי, יונייטד של העונה עד עכשיו היא אחת מהן - מישהו אמר שהיא בכלליות מגעילה? עונה שעברה היא אכן הייתה אחת הטובה ביותר באירופה עם השחקן היעיל והטוב ביותר, ההגנה הטובה ביותר, התקפה פנטסטית... העונה אתה יכול להגיד לי שזה אותו דבר? לא, העונה היא בהחלט לא מעט פעמים מגעילה. אני ממש לא נטפל אליה דווקא. אני לא אוהד יונייטד, אבל רק בגלל הדיון הזה שבו אני נגדם (כי זה דיון עליהם ולא דיון "הקבוצות בעולם שמעצבנות את תומר), מחליטים שאני פרנציפ שונא אותם? אלה שטויות וזה פשוט לא נכון.
 

ad123321

New member
מה אתה נעלב אחוקי?

כולה "סתום את הפה". בתור אוהדי כדורגל אנחנו אמורים להבין ולקבל את זה שקללות הן חלק אינטגרלי מהחיים והמשחק. העונה יונייטד בינתיים לא משחזרת את היכולת מהעונה שעברה, למעט כמה משחקים, אבל "מגעילה"? זה רחוק מאוד מזה. לגבי בארסה, אני בעונה שעברה ולפני שנתיים לא פעם התעצבנתי על צורת המשחק הפחדנית של רייקארד (מוזר שבשלוש השנים שקדמו להן זה דווקא לא קרה), ה"כדורגל הציני" הזה. אני זוכר למשל את המשחק בסביליה שבארסה הובילה 1-0 וקיבלה פנדל שרונאלדיניו החמיץ ושהשאיר את סביליה בעשרה שחקנים. מיד לאחר ההרחקה והחמצת הפנדל בארסה האטה את המשחק, לא ניסתה אפילו להתקרב לשער ובזבזה את הזמן (גם ב-1-1) במשך 60 דקות של משחק! אני בתור אוהד נעלבתי באותו הזמן, וזו היתה הפעם הראשונה שבה דרשתי את ראשו של רייקארד (שיש לי הערכה עצומה למה שהוא עשה בשלוש השנים הראשונות שלו בקבוצה). זה אשכרה היה מגעיל (בערך כמו שער השוויון של צ'לסי בגמר האלופות בשנה שעברה). לגבי מה שאמרת על ריאל, אני מסכים במאה אחוז, השנה כשקסיאס לא בכושר אנחנו רואים איזו קבוצה שבירה הם וכמה ההגנה שלהם גרועה (איך הצליחו להרוס את קנבארו?).
 
לא נעלב

הכל טוב לא זכור לי המשחק מול סביליה, ולא זוכר את הנסיבות, אבל אני ממש לא זוכר מרייקארד דבר שכזה בכלל, אבל בכלל. הטקטיקה של ברסה, שללפעמים יכולה באמת לייגע, היא לא בונקר אלא הרבה מאוד מסירות בחצי הראשון עד להתקפה, אבל גם העונה הם עושים זאת בצורה מאוד חכמה, הם לא הולכים עם הראש בקיר ושולטים היטב, למעט כמה כדורים של פיקה שלא עברו כבר כמה פעמים (למרות שבמשחק האחרון כל כדור שלו עבר). בחיים לא הייתי מבזה תצוגת הגנה, ולדעתי הגנת קישור היא ההגנה הכי יעילה שיש. אבל בין זה לבין סוג הבונקר שעליו אנחנו מדברים, יש הבדל של שמים וארץ. חוזר רגע למשחק מול סביליה - לא זוכר את המשחק ממש, אבל קשה לי מאוד להאמין שבמשך 60 דקות הם בזבזו זמן וכל כך התבנקרו, תקרא לי אוהד מגונן, אבל גם אתה יודע שברסה לא יכולה לעשות את זה... קבוצה ספרדית גדולה לא עושה את זה במשחק כזה.
 

ad123321

New member
לא באמת התכוונתי לבונקר במובן הקלאסי

אני נוטה להסכים איתך שההגנה הטובה ביותר היא מסירות בין שחקני הקישור (או ההתקפה או ההגנה) ואני לא בטוח אם באמת מדובר ב-60 דקות או פחות (או יותר), אבל זה משחק שזכור לי בעיקר בגלל הטקטיקהה המייגעת הזו. במקום להכות בברזל בעודו חם ולשלוח את סביליה אל מחוץ למאבק האליפות, שחקנים כמו רונאלדיניו ודקו (שאל תטעה, גם להם יש לי הערכה עצומה, במיוחד לראשון) התחילו להעביר ביניהם מסירות בלי שום כוונה או רצון להתקרב לשער. בארסה הפסידה 2-1 בסוף, וזה היה כל-כך מגיע לה, וכל-כך מתסכל ומעצבן עבורי. לשמחתי השנה פפ לא ממש דוגל ב"טקטיקה הסבלנית" הזו והקבוצה תוקפת את שער היריב ברוב הפעמים שהכדור ברגליה ולא מעבירה את הזמן במסירות מייגעות. לגבי ריאל - אם אנני לא טועה בעונה שעברה הם היו, חוץ מחימנאסטיק (הם היו בעונה האחרונה בליגה הראשונה או קבוצה אחרת שאני לא זוכר את שמה?), הקבוצה שבעטו לשערה את מספר הבעיטות הגבוה ביותר, מה שמעיד על ההגנה העלובה שלהם. שנה שעברה היה להם את איקר בשיא גדולתו, השנה, ביכולת קצת פחות טובה שלו, הם סופגים מינימום 2 שערים למשחק. היינצה בסדר, לא יותר מזה. פפה הוא טוב, אבל הוא לא מנוווט טוב את החברים שלו להגנה. קנבארו - היה מעולה עד שהוא הגיע לשם וראמוס, אחד השחקנים השנואים עליי בעולם, מעולה (למרות שהעונה יש ירידה חדה ביכולת שלו). מסכים איתך שמבחינת שמות ההגנה של ריאל יותר טובה, אני לא מתלהב מפיקה ולא סומך על מארקס, נקווה שקסארס שווה משהו.
 
לאיזה מחוזות הגענו לפתע

מורסיה, לבאנטה...? אחת מאלה? זה לא בונקר, זה משהו שהיא סבלה ממנו קשות עונה שעברה, הם התמסרו והתמסרו והם הוכיחו שרק בקטע הזה הם עדיין הטובים בעולם.. עם כל הכבוד לאמנות המסירות באמצע המגרש... אבל הם לא נראו בכלל כמו קבוצה שרוצה לנצח, היו משחקים שבהם הם לא היו מגיעים בכלל למצבים אחרי כל המסירות שהיו מעבירים בינהם. הם היו מחזיקים המון בכדור, המון המון המון, אבל לא עושים מזה כלום. זה הדבר הכי מעצבן שמדברים עליו שהיה בתקופה האחרונה של רייקארד. זה כנראה היה לפני שתי עונות או משהו כזה.. עונה שעברה ניצחנו את סביליה ובחוץ עשינו 1-1 (עם צ'אבי שהחיה אותנו, כרגיל לאותה תקופה).
 
למעלה