סופ"ש במגרשי אירופה.

אה, כן.

"אם מתעלמים מהתקף ההיסטריה הזה לרגע, למי אכפת שהבקענו שער שערורייתי שהוציא אותנו מהקבר". אתה זה שמתעלם.
 
תוצאה רעה

למי שנמאס לראות את היונייטד לוקחת עוד אליפות אם ליברפול לא מנצחת מחר זה גם כנראה יקרה
 

KaiserDino

New member
מצטער , אבל הקבר נחפר והוא עמוק

סטוק , סיטי , ווילה וכל שאר האומללים החזיקו באת . ארסנל לא נופלת מאף קבוצה בפריימירליג מבחינת אכות זאת קבוצה של משחקים גדולים , עובדה שהיא מוכיחה זאת היא לא מועמדת כי בשביל להיות אלוף בליגה שלך בכדורגל אתה מוכרח להיות מוכן לעשות שרירים על חלשים
 

KaiserDino

New member
ואם אתה עושה פעם אחת תיקו 4 עם טוטנהאם

מגיע לך שיעקפו אותך בסיבוב ?
 

KaiserDino

New member
אומר לך מה לא ראוי לטעמי

שיש רק 4 קבוצות בליגה ששווה להתייחס אליהם , והספירה יורדת למטה . ארסנל למעשה מחוץ לתמונת האליפות כבר - אז נכון לרגע זה יש שלושה . לפי הדרך שלי היו איזה 16 קבוצות בתמונת הפלייאוף ומאבקים אדירים שהיו וימשיכו מכאן ועד סיום העונה , וזאת מבלי לדבר אפילו על סדרות קלאסיות בין יונייטד - ליברפול וצ'לסי - ארסנל . בקיצור , יצאו פראיירים גדולים
 
../images/Emo86.gif זה לא ../images/Emo87.gif

לא הגיוני לעשות סידרה שעלולה להסתיים בפנדלים כל הרעיון הוא להימנע מהמצבים האלה בשביל זה יש גביע
 
ארסנל פשוט קבוצה שאתה לא יודע איך לאכול

אותה. האמת שמתאים לוונגר לשחק את רובין הוד, לקחת מהגדולות ולתת לקטנות. אבל מה לגבי צ'לסי. כל כך הרבה הילולה סביב פתיחת העונה שלה, ופתאום אתה מגלה שהיא סיימה את שלושת משחקי הבית נגד הגדולות האחרות - יונייטד, ליברפול וארסנל - עם נקודה אחת בלבד, וצברה רק 12 נקודות ביתיות מ-24 אפשריות. ואף מלה על המנג'ר הקודם או סותם החורים הישראלי.
 

KaiserDino

New member
איך רובין הוד - זה לא שהם נותנים לקטנות

הקטנות לקחו מהם את האליפות . הם לא יסגרו פער 7 מצ'לסי או 7-10 מליברפול או אפילו פחות מיונייטד . הם לא באים לשום משחק כאנדרדוג מולם , וכנראה גם לא מול אף מועדון בעולם ( חוץ מבארסה שהוציאה את עצמה מן הכלל ) אבל חסרה להם היכולת הדורסנית והלא מרחמת מול הקטנות . כן , ארסנל יכולים לסיים במאזן מושלם מול הגדולות ועדיין הם לא ייקחו אליפות כי זה לא שלא יודעים איך לאכול אותה - כולנו מודעים לכך כמה הם מוכשרים ומסוכנים . הם פשוט לא יודעים לאכול את הקטנות , חטא גדול במונחים של הליגה האנגלית .
 

lltk

New member
ואפרופו ואן פרסי

לטעמי מדובר בשחקן לא פחות טוב מכריסטיאנו רונאלדו המפומפם, רק שאלילת המזל בירכה אותו ברגליים מזכוכית שאילצו אותו להחמיץ יותר מדי משחקים בשלוש השנים האחרונות. מבחינת כישרון נטו - אחד מחמשת הטובים בעולם בתפקיד שלו.
 

תום116

New member
אחרי כל טעויות השיפוט שסבלנו

מהם, נגד צ'לסי בשנים האחרונות- גם לנו מגיע פעם אחת. בכל מקרה, נכון שהבקענו כנגד מהלך המשחק את השער, אבל המחצית הראשונה הייתה די שקולה, לטעמי. ומאז ה1-1 שליטה שלנו.
 

תום116

New member
זה לא תירוץ,

אין ספק שנהנינו אתמול מהחלטת שיפוט משמעותית. אבל, השופט לא אשם בכך שצ'לסי פשוט אנמית לחלוטין. זה נראה כאילו, בין אם מדובר בברנלי או בין אם מדובר בליברפול, שצ'לסי יוצאת משלוות המשחק שלה ושלא הולך, אז זה גם לא יילך. יש לצ'לסי בעיה חמורה עם פיצוח הגנות שהיא נמצאת בצרות מבחינת התוצאה, וראינו את זה לא בפעם הראשונה אתמול. ובכלל, באמת כמו שצויין פה, בשנים הקודמות, גם שצ'לסי לא ניצחה, ראית את הרצח בעיניים של השחקנים שלה, את האופי החזק ואינספור המצבים, מישהו יכול לומר שרואים את זה, נכון לעכשיו, אצל צ'לסי של השנה? אנלקה באמת חלוץ נהדר וסקורר מצויין, אבל מול הגנות חזקות הוא מתקשה הרבה יותר. בוודאי שהוא חלוץ בודד בחוד. לטעמי, מול הגנות חזקות, הוא הרבה יותר יעיל לצידו של דרוגבה, כחלוץ השני. אבל איתו לבד, בעייתי מאוד, בייחוד שג'ו קול, שהוא גם כן יכול לתפקד כחצי חלוץ, שגם הוא בחוץ. בשורה התחתונה, אין חדש כרגע בצ'לסי, אותן בעיות עולות שוב ושוב למרות שהעונה עוד לא בחצייה. כל עוד צ'לסי תמשיך לרסק את קבוצות מרכז הטבלה והתחתית, היא תישאר באופן מתמיד צמוד או בפסגה עצמה, אבל במשחקים הגדולים ומול הגנות חזקות, זה מסתמן כבעיה אצל צ'לסי נכון לעכשיו. ינואר קרב ובא, ולטעמי סקולארי צריך לחזק את צ'לסי בקשר התקפי אחד לפחות. אין ספק שצ'לסי פיספסה את רוביניו בגדול, הוא ללא ספק יכל להיות ההבדל במשחקים מהסוג של אתמול, או מול ניוקאסל, האיש שיכול לעשות שער מכלום. אלה הבעיות של צ'לסי, לא השופטים. שפעם הם איתך ופעם נגדך.
 
תגובה

אתה מדבר פה על שתי בעיות שונות לחלוטין!!! איזה אנמית, היא הובילה 1-0 במשחק שבו ארסנל הייתה בקבר, קבורה פשוט בקבר, והציגה עוד התקפה אחת, מאלה שהיא כל כך מכירה, ההגנה של צ'לסי עשתה את העבודה וואן פרסי היה בנבדל כזה ברור ושערורייתי, והשופט אישר את זה - כשלצ'לסי זה קורה אנשים בפורום מעלימים עין משום מה. יש לצ'לסי בעיה מול הקבוצות הגדולות, אבל זו בכלל לא הנקודה. הנקודה היא שהשיפוט המסריח והמרגיז הזה הוא ששינה משחק גמור וסגור - בצדק רב! לטובת צ'לסי.
 
בכבוד, מתקן:

משחק שטכנית לא היה סגור, אבל ארסנל נראיתה סתם אובדת עצות בלי שום דבר מרענן להציע, היא נראיתה קבורה, כאמור. אני אשתמש במילה הזו כמה שצריך.
 

Sir Terry Wogan

New member
אז מה אתה רוצה?

כן, נהננו אתמול מטעות שיפוט קשה שעבדה לטובתנו, שנתנצל על זה? אתה רוצה שאני אספר לך על השער הפסול של ואן פרסי נגד סנדרלנד שנפסל בטענה שערורייתית? אפשר לחשוב שהשופט לא ריחם בענק על ג'ון טרי שנכנס במכוון עם שתי רגליים קדימה בבקארי סאניה, ויצא עם כרטיס צהוב בלבד. לא משנה שאין במקרים כאלה בכלל שיקול דעת, זה חייב להיות אדום. צ'לסי בשנה שעברה זעמו איך ייתכן שעל עבירה הרבה פחות חמורה (ובכלל לא מכוונת ולא עם שתי רגליים קדימה) אבואה לא קיבל אדום כשהוא פגע בטרי. למה הוא לא זכה להרחקה הראויה? כי קוראים לו ג'ון טרי, הוא הקפטן של הקבוצה הביתית שנהנתה בלי עין הרע משיפוט בשנים האחרונות (דוגמאות? משחק העונה נגד יונייטד בשנה שעברה, אנפילד בשנה שעברה והרשימה יכולה להימשך עוד ועוד), הוא קפטן נבחרת אנגליה ולכן הוא זוכה להנחות מהשופטים פעם אחר פעם וממשיך להתנהג כמו ביריון. כאן זו לא טעות בתום לב כמו ההחלטה הגרועה של הקוון (שגם הרס אתמול לפחות מהלך אחד של אדבאיור בדרך לשער, למרות שלא היה נבדל), כאן זה אך ורק בגלל שמדובר בג'ון טרי והוא זוכה ליחס מועדף. בעיניי זה הרבה יותר חמור.
 
נו, די

מועדף שמועדף. לא כתבתי על התסכול הזה כדי שתבואו ותנחמו, גם אוהדי ארסנל כמוך, ותכתבו: "כן, צודק, באמת מבאס". אבל ציפיתי להגינות ממך, ולא לבוא ולשבח את ואן פרסי על דברים שלא היו קשורים אליו. הרים אותם מהקבר עם בסך הכל עוד מצב שבו הוא היה בנבדל, אלה דברים שארסנל רגילים אליהם. אתה מתעלם מאיך שארסנל שיחקה, ואתה ראית היטב שהם היו קבורים.
 

Sir Terry Wogan

New member
אני לא מתעלם משום דבר

גם לא מכך שהייתה טעות שיפוט, אבל ואן פרסי הוציא אותנו מחתיכת בור, זה ברור, ונתן משחק ענק. גם את זה ראוי לציין, כי זו הייתה הופעה אינדיבידואלית מרשימה. כן, אני אשבח את ואן פרסי ועוד איך. אחרי הכל, לא כולם כובשים שני שערים תוך שלוש דקות במגרש הכי ביתי באירופה בשנים האחרונות. "אלה דברים שארסנל רגילה אליהם"? לא מובן. אפשר לחשוב שארסנל אתמול היא הקבוצה הראשונה אי פעם ששינתה מומנטום במהלך משחק בגלל דברים חיצוניים או מקריים, וזה כולל טעויות שיפוט. ואגב, מכל "השליטה הדומיננטית המוחלטת" של צ'לסי, הם ראו בקושי מצב וחצי. רק על חצי השעה האחרונה המצוינת שלנו- שבה היינו קרובים יותר להבקיע את השער השלישי מאשר צ'לסי את השוויון- הגיע לנו הניצחון. בקיצור, זה ילדותי. אבל בעולם הפנטסטי שלך הכל מגעיל ומסריח חוץ מברצלונה, הבנו. וכשעונים לך לעניין, הטענות שלך הן "מועדף שמועדף".
 
מה?

הכל מגעיל ומסריח חוץ מברצלונה? תגובה טיפשית ומיותרת, ברצלונה עונה שעברה הייתה קבוצה לא טובה בכלל, ואתה איכשהו מקבל את הרושם שאני שונא הכל מלבדם - אני מאוד אוהב את ארסנל, אז אל תדבר סתם. אני לא דיברתי על משהו נגדם. וכשאמרתי שאלה דברים שהיא רגילה אליהם, התכוונתי למצב שבו ואן פרסי \ אדבאיור בנבדל כלשהו, זה לא מצב שאמור לעורר את ארסנל, עוד מצב שבסך הכל אמור היה להפסל. כמו רבים שנפסלים.
 
למעלה