סופ"ש במגרשי אירופה.

sixtobastia

New member
מוסיף : סופ"ש בארגנטינה

שלושה מחזורים לסיום יש 4 קבוצות שנאבקות על התואר והנה סיקור קטן של משחקיהן בסופ"ש הקורב. 1.בוקה 32 נק' 2.סאן לורנסו 30 נק' -.טיגרה 30 נק' 4.לאנוס 28 נק' *יום שבת: הוראקאן - סאן לורנסו הקלאסיקו הזה יהיה חם מתמיד אחרי תקרית אלימה לפני חודש בין כנופיות האוהדים והקבוצות מנסות להרגיע את הרוחות. סאנלו מגיעה למשחק בכושר גרוע אחרי שכבר שמה יתרון מבטיח בצמרת מלפני חודש ומתקשה להתרומם , סולארי (אקס ריאל , אינטר וכו') צפוי לקבל הזדמנות בהרכב על מנת לשנות את המומנטום הרע , מולה הוראקאן ממוקמת בצורה סבירה מבחינת חישובי היורדות אבל תעשה הכל על מנת לפגוע בסיכויי האליפות של יריבתה המושבעת. לאנוס - ארסנאל לאנוס עדיין מחזיקה בתקווה כלשהי לשחזר את הזכייה משנה שעברה , על הנייר ארסנאל לא אמור להקשות על החבורה הצעירה של לאנוס שנמצאת בכושר טוב להחזיק בחלומות עוד מחזור. יום ראשון: טיגרה - ריבר משחק מעניין משתי סיבות : הראשונה היא העובדה שאיגרה זקוקה לניצחון כדי להשאר במאבק וריבר לא רוצה לסיים את הטורניר אחרונה. סיבה שנייה לעניין הרב במשחק היא דיבורים ששחקני ריבר "יפתחו רגליים" על מנת לפגוע בסיכויי בוקה לזכות באליפות בוקה - ראסינג הקלאסיקו השני של המחזור , בוקה מגיעה מעודדת בזכות הפער הקטן שפתחה בצמרת ומשובם מפציעות של כל כמה שחקנים לקראת המשחק , מצד שני בראסינג , הקבוצה הצעירה בליגה , שנתנה רצף יפה של משחקים באמצע הטורניר יש ירידה ביכולת והיא מתקשה לייצר מצבים לגול. בשני המפגשים האחרונים שבוקה אירחה את ראסינג היא התקשתה מאוד ונזקקה לעזרת השופט (לפני 2 עונות) או מזל (עונה שעברה) כדי לצאת עם נק' אך הפעם קשה לי להאמין שזה יחזור על עצמו.
 

el boracho

New member
המשחק הופסק מן הסתם בגלל אלימות

אלימה במיוחד. סנלו בפיגור 1 0
 

sixtobastia

New member
דווקא לא , בגלל הגשם ותנאי המגרש

הגלובו אמנם מובילים 1-0 אבל הם בפחות שחקן
 

el boracho

New member
תודה

כאוהד ריבר אני מצפה מסנלו ומראסינג לנצח. למען האמת, יהיה נחמד אם טיגרה תעשה היסטוריה כמו שעשתה לאנוס לפני שנתיים
 

קיר קמט

New member
איזה דילמה

בתור אוהד ריבר - שיפסידו, ושיפסידו כואב. שיתנערו קצת ויקלטו לאיזה מצב הם הגיעו, ושבוקה לא יקחו אליפות.. מקום אחרון או מקום לפני אחרון באמת לא משנה שום דבר..
 

sixtobastia

New member
שכחתי שיש פה כנופייה גדולה של ריבר ../images/Emo13.gif

אם כבר ריבר אז מי שלא יודע המו"מ עם ראמון דיאס די תקוע אחרי שלא המאמן ולא הקבוצה מוכנים לעשות את הצעד המתבקש ולשלם פיצויים לקבוצה המקסיקאנית איתה הוא קשור בחוזה. כ"כ אופייני לראמון דיאס רודף הבצע ולהתנהלות של הנהלת ריבר שלא קלטה עם מי יש לה עסק והכניסה את עצמה למבוכה פוליטית בינתיים.
 

el boracho

New member
זה מה שנשאר לנו

לעודד את 18 הקבוצות שנגד בוסטה. כמו כל שנה בשנים האחרונות חוץ מהקודמת הנדירה. רודף בצע או לא, אני לא רואה מישהו יותר טוב באזור. רוסו לא יבוא, ביאנצ`י עם תדמית של בוסטרו. אפרופו כל אלו, מה עם מרלו?
 

sixtobastia

New member
בסקר ב OLE הארגנטינאי

כמעט 70% אמרו שהם מעדיפים לסיים אחרונים ושבוקה לא תזכה... אני אישית לא רואה את זה ככה
 

קיר קמט

New member
תשמע, ריבר בלאו-הכי לא תרד ליגה,

ובינינו, אין ממש סיכוי שהיא תרד ליגה גם בטורנירים הקרובים - זה פשוט לא יקרה... באמת שעוד מקום אחד בטבלה לא עושה שום שינוי. אם זה היה בליגה אחרת שבה כל שנה יש יורדות והיית שואל אם הייתי מעדיף שהקבוצה שלי תרד ליגה או שהיריבה תיקח אליפות.. אז זה תלוי כמה אני שונא את היריבה
אין לי בעיה שיובה יקחו אליפות אם מילאן תישאר בליגה.. מאחר וזה לא המצב, אז הדילמה היא יותר קלה. מה גם שהשפלה כמו לסיים במקום האחרון אולי תנער קצת את האדונים הנכבדים בהנהלה..
 

sixtobastia

New member
2 דברים

1. יש לי אי הסכמה עקרונית\אידיאולוגית עם הסגנון הזה של אהדה שנפוץ מאוד בארגנטינה של שנאת היריב אותה רמה של אהדת הקבוצה. אני אוהד ראסינג נקודה , מה הרוחו עושים לא מעניין אותי יותר מדי. אבל זו הדעה שלי ואני יודע שאני במיעוט ואני מכבד כל דעה אחרת. 2.אמנם לליברטאדורס 09 אתם נכנסים בזכות האליפות האחרונה אבל לליברטאדורס 2010 בלי אליפות ב2 הטורנירים הקרובים וכמו שהממוצע השנתי שלכם נראה כרגע יהיה לכם קשה מאוד להכנס ככה שמעבר לירידה יש עוד שיקולים.
 

קיר קמט

New member
והנה אנחנו נכנסים לעוד נושא

שחשוב לי גם כן, וגם ברמה האירופאית- אני מעדיף הצלחה אירופאית מאשר עוד עונה מפוקפקת ברמה הבינלאומית. ריבר כרגע לא בנויה להצלחות בשתי החזיתות וכמו שהיא נראית ספק אם היא תהיה בנויה לזה בשנתיים הקרובות. כשזה מגיע למצב כזה, עדיף שתצליח בליגה, עם המתמודדות האמיתיות שלה, ולא שתגיע לצורך העניין לרבע גמר של הליבטדורס ותעוף שם לאיזו פלומיננזה או משהו ותסיים במקום 5-6 בליגה. שתסיים מקום ראשון בליגה ותעביר עונה אחת בלי ליברטדורס. ריבר קבוצה מספיק גדולה כדי למשוך כוכבים גם בלי ליברטדורס..
 

sixtobastia

New member
מרלו ? נראה לי הוא שרוף כבר ולא יחזור לאמן

לפחות לא בארגנטינה מה גם שזה לא המאמן שאתה רוצה בריבר לדעתי. יש דיבורים על קומיסו ואז'לה (לא אל ראטון אלא השני) אבל נחכה עוד חודש ונראה , טוקאלי לדעתי אופציה מצוינת במידה ויפוטר מולס אבל הרבה צריך לקרות בשביל זה ואף אחד לא העלה את זה בתקשורת.
 

sixtobastia

New member
עזרה משמיים?;

הוראקאן פתחה את הקלאסיקו בסערה וכבשה כבר בדקה ה10 אך אחרי כמה דק' איבדה את פאסטורה בכרטיס אדום , דקה לאחר מכן המשחק כבר הופסק עקב הגשמים העזים.
 

sixtobastia

New member
1-0 ריבר

אבל זו רק שאלה של זמן עד שטיגרה ישוו , ריבר בלי מרכז שדה בכלל טיגרה זוכה בכל כדור באמצע וההגנה של ריבר לא נראית בטוחה בכלל. מצד שני טיגרה תוקפת עם הרבה שחקנים ומפקירה מאחורה
 
למעלה