לא שכחתי שאתה דכאוני../images/Emo8.gifותתפלא
לא מצליחה לכעוס עליך גם כשאתה מגיב כמו שמוק קטן....ובכל זאת, האלמנטים הללו הינם תפאורה ותו לא ... מה שחשוב הוא הקסם
והיה שם קסם והוא נמשך עד הבוקר ...מה אכפת לי מה חופני שותה?
חבר ש'ך????? שלי לא! יאללה קוקי, אתה לא חייב לפרגן, מוותרת לך, קיבלתי את מנת הפירגונים שלי תמשיך הלאה