תודה אלףחג שמח
T T HE SAINT New member 27/4/04 #16 פיה......../images/Emo99.gif יש משהו בהבטחה לעתיד....במילים שלא נכתבו......שעושה את זה שונה ומושך יותר.... אהבתי
פיה......../images/Emo99.gif יש משהו בהבטחה לעתיד....במילים שלא נכתבו......שעושה את זה שונה ומושך יותר.... אהבתי
פ פיה ב ס ג ו ל New member 27/4/04 #17 ../images/Emo25.gif תודה....הבטחות לעתיד...מממממממממ...נשמע מוכר
J j u l i a n o New member 27/4/04 #18 פיוני במרצדס סגולה? מדהימה! רק בגלל שהוא מלך התנשקת איתו מיד? וואו... אחלה אחלה סיפור! חג שמייח פיוני
פיוני במרצדס סגולה? מדהימה! רק בגלל שהוא מלך התנשקת איתו מיד? וואו... אחלה אחלה סיפור! חג שמייח פיוני
פ פיה ב ס ג ו ל New member 28/4/04 #22 תודה ג'ולי../images/Emo140.gif מרצדס שחורה הלוואי סגולה והתנשקתי איתו כי הוא פשוט הוא... לא בגלל שהוא מפורסם...בטח לא בגלל המרצדס...גם לא בגלל שהוא מלך (למרות שהוא קצת כזה)...והיה טעים לגמרי...
תודה ג'ולי../images/Emo140.gif מרצדס שחורה הלוואי סגולה והתנשקתי איתו כי הוא פשוט הוא... לא בגלל שהוא מפורסם...בטח לא בגלל המרצדס...גם לא בגלל שהוא מלך (למרות שהוא קצת כזה)...והיה טעים לגמרי...
פ פיה ב ס ג ו ל New member 28/4/04 #23 ../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif אז רשמת דו"ח אדוני השוטר../images/Emo35.gif על...הדלקת שוטר במילוי תפקידו?
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif אז רשמת דו"ח אדוני השוטר../images/Emo35.gif על...הדלקת שוטר במילוי תפקידו?
ש שופעת יפה וסקסית New member 28/4/04 #25 פיה....../images/Emo45.gif... מקסים שכזה.... הקסם של "הפתאום"... שלא תככננו כלום... והנהזה קרה ככה פתאום.. עם "פיימוס" על "מרצדס"... ועוד עם ניידת... העיקר שנהנית.... מה עם המשך????
פיה....../images/Emo45.gif... מקסים שכזה.... הקסם של "הפתאום"... שלא תככננו כלום... והנהזה קרה ככה פתאום.. עם "פיימוס" על "מרצדס"... ועוד עם ניידת... העיקר שנהנית.... מה עם המשך????
פ פיה ב ס ג ו ל New member 28/4/04 #26 ../images/Emo24.gifתודה שופעת מתוקה ממממממממממממ המשך....יהיה ביום חמישי....אחרי שימלא את חובות פרנסתו ...מקווה שיהיה מה לכתוב
../images/Emo24.gifתודה שופעת מתוקה ממממממממממממ המשך....יהיה ביום חמישי....אחרי שימלא את חובות פרנסתו ...מקווה שיהיה מה לכתוב
V vaselius New member 28/4/04 #28 יפה לך פיה ../images/Emo140.gif עם תסריטאית כמוך אני בטוח שסדרת ההמשך תהיה לא פחות חמה מה-prologue כתיבה יפה אמרתי כבר שאהבתי?
יפה לך פיה ../images/Emo140.gif עם תסריטאית כמוך אני בטוח שסדרת ההמשך תהיה לא פחות חמה מה-prologue כתיבה יפה אמרתי כבר שאהבתי?
פ פיה ב ס ג ו ל New member 28/4/04 #29 תודה../images/Emo9.gifאבל אני לא תסריטאית../images/Emo4.gif החיים הכתיבו את התסריט...אני רק שיחקתי בתפקיד הנשי הראשי
תודה../images/Emo9.gifאבל אני לא תסריטאית../images/Emo4.gif החיים הכתיבו את התסריט...אני רק שיחקתי בתפקיד הנשי הראשי
ש שאייאן New member 28/4/04 #31 את יוצאת עם מושיק עפיה.. או עם נאט קינג קול? בעצם לשני לא היה מרצדס בקושי לאוטובוס נתנו לו לעלות. ואבולעפיה חופשי שולט.
את יוצאת עם מושיק עפיה.. או עם נאט קינג קול? בעצם לשני לא היה מרצדס בקושי לאוטובוס נתנו לו לעלות. ואבולעפיה חופשי שולט.
פ פיה ב ס ג ו ל New member 28/4/04 #34 אותך לא ראיתי הרבה זמן../images/Emo12.gif מושיק עפיה???? למרות שגבות מחוברות עושות לי את זה....לאאאאא, ולשני באמת לא הייתה מרצדס....אתה מחליד דארלינג
אותך לא ראיתי הרבה זמן../images/Emo12.gif מושיק עפיה???? למרות שגבות מחוברות עושות לי את זה....לאאאאא, ולשני באמת לא הייתה מרצדס....אתה מחליד דארלינג
פ פיה ב ס ג ו ל New member 28/4/04 #36 ההודעה שפה למעלה../images/Emo45.gifלך שאיי../images/Emo124.gif
ש שאייאן New member 28/4/04 #39 חופשי משורשר אלי... ומי מחליד..לא העברתי עליך לראשון עדיין כולי בניוטרל ומעדיפ להשאר שם.. טוב שם וחם שם אפשר להביא ולמכור גם קצת כאן
חופשי משורשר אלי... ומי מחליד..לא העברתי עליך לראשון עדיין כולי בניוטרל ומעדיפ להשאר שם.. טוב שם וחם שם אפשר להביא ולמכור גם קצת כאן