לך...

T HE SAINT

New member
פיה......../images/Emo99.gif

יש משהו בהבטחה לעתיד....במילים שלא נכתבו......שעושה את זה שונה ומושך יותר.... אהבתי
 

j u l i a n o

New member
פיוני במרצדס סגולה?

מדהימה! רק בגלל שהוא מלך התנשקת איתו מיד? וואו... אחלה אחלה סיפור! חג שמייח פיוני
 
תודה ג'ולי../images/Emo140.gif

מרצדס שחורה הלוואי סגולה
והתנשקתי איתו כי הוא פשוט הוא... לא בגלל שהוא מפורסם...בטח לא בגלל המרצדס...גם לא בגלל שהוא מלך (למרות שהוא קצת כזה)...והיה טעים לגמרי...
 
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif אז רשמת דו"ח אדוני השוטר../images/Emo35.gif

על...הדלקת שוטר במילוי תפקידו?
 
פיה....../images/Emo45.gif... מקסים שכזה....

הקסם של "הפתאום"... שלא תככננו כלום... והנהזה קרה ככה פתאום.. עם "פיימוס" על "מרצדס"... ועוד עם ניידת...
העיקר שנהנית....
מה עם המשך????
 
../images/Emo24.gifתודה שופעת מתוקה

ממממממממממממ המשך....יהיה ביום חמישי....אחרי שימלא את חובות פרנסתו ...מקווה שיהיה מה לכתוב
 

vaselius

New member
יפה לך פיה ../images/Emo140.gif

עם תסריטאית כמוך אני בטוח שסדרת ההמשך תהיה לא פחות חמה מה-prologue כתיבה יפה אמרתי כבר שאהבתי?
 
תודה../images/Emo9.gifאבל אני לא תסריטאית../images/Emo4.gif

החיים הכתיבו את התסריט...אני רק שיחקתי בתפקיד הנשי הראשי
 

שאייאן

New member
את יוצאת עם מושיק עפיה..

או עם נאט קינג קול? בעצם לשני לא היה מרצדס בקושי לאוטובוס נתנו לו לעלות. ואבולעפיה חופשי שולט.
 
אותך לא ראיתי הרבה זמן../images/Emo12.gif

מושיק עפיה???? למרות שגבות מחוברות עושות לי את זה....לאאאאא, ולשני באמת לא הייתה מרצדס....אתה מחליד דארלינג
 

שאייאן

New member
חופשי משורשר אלי...

ומי מחליד..לא העברתי עליך לראשון עדיין כולי בניוטרל ומעדיפ להשאר שם.. טוב שם וחם שם אפשר להביא ולמכור גם קצת כאן
 
למעלה