לך...

../images/Emo41.gifלך...../images/Emo168.gif../images/Emo41.gif

ואתה עמדת שם... כוס רמי-מרטן ביד אחת וסיגריה בשניה עמדת וסקרת את הפאב במבט חצי אדיש חצי סקרן ואני ישבתי לי עם חברים השולחן התמלא בקבוקי אלכוהול ריקים היה נעים...אוירה מעושנת...מחשמלת מחרמנתתתתתת החברים הצביעו עליך ..."פיימוס" ואני חייכתי באדישות מהולה באלכוהול ועשבים התיישבת ליד הבר שקוע בכוסית בחורות באו והלכו ממך לפי התור לכל אחת חייכת , פלירטטת במקצועיות ואני בוחנת מן הצד, בזווית העין הרמת את הכוסית שלך כשמבטינו הצטלבו הבחורה דיברה ועינייך דיברו איתי עיניי ענו להן בלחש...בעירפול פתאום נעלמת מעיניי והפעם הבאה שנתקלתי בך הייתה מולי... הנחת מולי כוסית ועינייך חייכו לי הצגת את עצמך, חייכתי , הרי זה מיותר יודעת מי אתה, אמרתי את שמי התקרבת לאוזני ושרת לי באוזן בקולך העמוק הרגשתי איך הכל נמס בתוכי לכדי מתיקות מופלאה התשוקה צברה תאוצה מטורפת עצמתי עיניי מתענגת על הצלילים שהתנגנו באוזני לגמתי מהכוסית והבטתי בך ...כל כך סקסי הצעת שנצא לשאוף אוויר...בדיוק מה שחסר לי ...אוויר יצאנו , השענת אותי על המרצדס השחורה שלך, פלצן אחד...אבל סקסיייי ליטפת את שערי , התכופפת לאוזני, הפעם לא שרת רק חקרת בעדינות בלשונך...הארוכה...החמה הרגשתי איך אני נסחפת , טמנתי ראשי בצווארך מתמכרת לליקוק הפניתי אליך את ראשי...ליקקת את שפתיי...החדרת לאט את הלשון ידיך מלטפות את גבי...את ישבני... התחלתי למצוץ את הלשון שלך שפלשה לתוך פי...התנשקנו בטירוף כמו שני רעבים שרבים על פירור של לחם, הלשונות התנגשו, השתלבו השפתיים ננשכו, נמצצו... כמו אין עולם בחוץ, רק אני ואתה והחשמל שבינינו... ואז באה ניידת...וצעקה בכריזה "להזיז את המרצדס" התעשתתנו , נדמה היה שהקסם חלף , חזרה למציאות אבל אתה... המלך... פשוט חייכת לשוטר ואמרת בנועם "תודה על הדו"ח אדוני השוטר וחג שמח" ושוב התקרבת אליי... מצמיד לשפתיי את שפתיך והקסם שב...
 
תגיד זה היה ביפו אתמול../images/Emo35.gif../images/Emo6.gif

כי במיקרה היתי ליד אבולפיה וזה בדיוק מה שהניידת אמרה ברמקול
 
תגיד????????????../images/Emo46.gif

א. אני לא גבר ב. זה לא היה ביפו ג. ניידות אומרות את זה בלי סוף ד. אבולעפיה???. מצבך לא משהו אה?
 
סליחה לא שמתי לב כשכתבתי ../images/Emo122.gif

לא צריך לכעוס ולהעליב תראי מה עשית והיתי שם בדרך לאנשהו קרבית היום הפיה אז לא לבקש מישאלה?
 
לא חוכמולוגית חמודה../images/Emo88.gif

רייר - זוהי דרגת עשייה או צליה של הבשר, ישנן דרגות שונות: מדיום, מדיום רייר, וואל, וואל - דאן,הבשר יכול להיות עשוי מדיום או רייר או בכל דרגת צליה אחרת...יש???? אם תרצי הסבר מפורט יותר אשמח במסרים. באנגלית זה נשמע יותר טוב
 
תודה, יקירתי.

מבינה היטב את המושגים שרשמת. מה ששאלתי נוגע למשמעות ראשונית של המילה דייד, ומקווה שכפל הלשון הובן.
 
תתרגלי זה נעים../images/Emo48.gifבתנאי שיודעים את

הגבול...אחרת
...ולגבי ההסבר...כנראה שנתתי לך פחות מדי קרדיט צ'טערת
 
למעלה