רמה 50!!!!!!!!!! ../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif../images/Emo9.gif
יאי!!! חיכיתי חיכיתי חיכיתי, וסוףסוף הגעתי לרמה 50!!!! אני סוףסוף לובש את הגלימה המטורפת שלי!!! עד עכשיו התעלפתי רק מהמחשבה
יאללה, עכשיו כלכך הרבה דברים לעשות
לקבל את הכסא מNLC (ניר, המם המם), לעשות זאקום ראן בשביל קסדה מסוקסת... ולעשות את הקווסטים המקדימים מין הסתם... ו... להגיד לואל תודה עלזה שהיא עזרה לי לעוף עם האחוזים ברמה הזאת
יאללה, בראבק לעבודה 3