Blackcandle6
New member
אותה רומה...
אומנם סיימנו (אני ויון) את המשימה של המייקר... הכי התבאסתי היה לי DC על 97% אחרי שהעלתי את יון רמה.
אבל לאנורא יש גם מחר
אומנם סיימנו (אני ויון) את המשימה של המייקר... הכי התבאסתי היה לי DC על 97% אחרי שהעלתי את יון רמה.