ה"י 6.11

Blackcandle6

New member
אותה רומה...

אומנם סיימנו (אני ויון) את המשימה של המייקר... הכי התבאסתי היה לי DC על 97% אחרי שהעלתי את יון רמה.
אבל לאנורא יש גם מחר
 

miss_t

New member
כל הכבוד!

יאי
אני גם רוצה מייקר סקיל! יש תוכניות על הכנת משהו?
 

Blackcandle6

New member
בעיקר נעליים

כי אני עדיין תקועה עם הנעליים לרמה 30... ובגדול גיליתי שהנשק שלי יותר טוב מהנשק לרמה 50
אז אין צורך בנשקים בנתיים עד רמה 60 בערך. וזהו.
 

spongbob

New member
../images/Emo110.gifסוף סוף יש התקדמות ../images/Emo6.gif

הסתובבתי לי היום ונהרגתי פעמיים על שטויות.. ירדתי ל7 אחוז. הלכתי לחקור את מלאזיה וגיליתי את המפלצות השוות האלה בסוף בסוף
התוצאה- 30 אחוז! התקדמות כזאת לא הייתה לי המון זמן.! מזל טוב ואל, יונתן ורועי
 

D amaged R oses

New member
מהמ

102 בקשת ובקושי בקוסמת, ואני חייבת לעלות רמות, עוד דקה אמא שלי עוקפת אותי
 

ווינגז

New member
סוף סוף, רמה 64,

מה שאומר שהתחלתי גם להשתמש בנשק מיום ההולדת של מייפל שמתאים לרמה הזו. גם שמרתי מיום ההולדת סקרול לנשק (30% הצלחה, אם לא עובד - 50% שהנשק יושמד), והוא עבד, אני כ"כ שמחה!
 

miss_t

New member
מזל טוב! מתקרבת ל70...

ואו! 30% זה תמיד מפחיד! כבר נהרסו לי ככה חפצים
ומצד שני, הגלימה שלי קיבלה 3 אינט ומג'יק אטק בזכות מגילה של 30%. איפה את מתכננת להתאמן עכשיו? וגם- איך הולך עם הסקילים? מה נשאר לך למקסס? את הTELE? למה לא בוודוס? או ברוחות עליהן נעמה ובת-אל עלו רמות? (סינגפור אאלט) האקספי שם עולה יותר מהר...
 
היי../images/Emo24.gif

יאלה עוד 6 רמות
יש לך משפחה אגב??
אני העלתי את הרמות האלה בCPQ שפשוט עפו לי... ממליצה בחום
 
../images/Emo49.gif יעלי../images/Emo24.gif

אני הייתי מציעה לך MP3, בסופו של דבר זה נעשה די משעמם שם אבל זה מטיס מהר את האחוזים, לפחות עד רמה 68
 
למעלה