ה"י 24.8.

../images/Emo41.gifה"י 24.8.../images/Emo219.gif

[מצטערת אם לא הייתי צריכה לפתוח, פשוט אין היום...] וול, העליתי את הסייגנוסית שלי לרמה 10, והחלטתי שהיא תהיה קוסמת-אש או משהו כזה. [הרי התמונה] ונמ בעזרתה של רוזי, שלחתי מכתב לנקסון, על ה90 דולר לקאשופ. מקווה שיקרה משהו...
 

xFade

New member
../images/Emo79.gif 71 פייטרית,105 פריסטית.

לא מתקדמת לשום מקום בינתיים,הפסקה בשביל לעשות כסף
עשיתי בנתיים 100מיל רק ממכירת תפוחים וסקרולים מGPQ
ממש משתלם לעשות 4 APQ ביום
 

P o o f i

New member
../images/Emo24.gif תודיעי לי אם תקבלי תשובה,

אם תראי שהכרטיס לא מופיעה שם סימן שהוא נסגר והם ענו לך. את אמורה למצוא את התשובה בView Closed Tickets.
 

הטיZרית

New member
הנה זה בא... ../images/Emo13.gif

רמה 119 עם 26% - xxtherionxx והנובית החדשה שלי רמה 38 אין לי לאגים במשחק בכלל אבל יש לי לאגים איומים בתפוז... o_O WTF?
 

spongbob

New member
../images/Emo110.gifנו יאללה ../images/Emo6.gif!!!

אנחנו רוצים 2 BM בפורום!
 

Hasselblad

New member
רגע

אתה רוצה להיות בואומאסטרית או שאפשר להתפשר על בואומאסטר?
 

Guid

New member
מזל טוב דקלה!

יאללה בואומאסטרית!!! /tapuzforum/images/emo99.gif
 

D amaged R oses

New member
השתמשתי במייקר סקיל להכין שמלה

מושלמת נקייה
רק השמלה נקייה שווה 100+ בערך
ואז ניסיתי לסקרקל עם 30% אוברול אינט [20מיל+-] הושמדה השמלה, הלך הסקרול T-T והתמזל מזלי שיצא לי קריסטל ויזדום ADVANCED.. אווווווווף
 
למעלה