Touched By Angels
New member
../images/Emo41.gifה"י 24.8.../images/Emo219.gif
[מצטערת אם לא הייתי צריכה לפתוח, פשוט אין היום...] וול, העליתי את הסייגנוסית שלי לרמה 10, והחלטתי שהיא תהיה קוסמת-אש או משהו כזה. [הרי התמונה] ונמ בעזרתה של רוזי, שלחתי מכתב לנקסון, על ה90 דולר לקאשופ. מקווה שיקרה משהו...
[מצטערת אם לא הייתי צריכה לפתוח, פשוט אין היום...] וול, העליתי את הסייגנוסית שלי לרמה 10, והחלטתי שהיא תהיה קוסמת-אש או משהו כזה. [הרי התמונה] ונמ בעזרתה של רוזי, שלחתי מכתב לנקסון, על ה90 דולר לקאשופ. מקווה שיקרה משהו...