ה"י 19.7

MR Lordi

New member
חזרתי למשתמש הקודם שלי! ../images/Emo13.gif

רמה 68 עם הHunter. 18%. והשותף שלי, אחרי הרבה זמן בFM, השיג כבר 900 מיל! בקרוב 1 ביל
 

MR Lordi

New member
הרבה ../images/Emo3.gif

הוא קנה בNX סלוטים של עוד שחקנים, ופתח עוד 4. הוא רוצה לשפר את כולם. (זה מטורף!)
 

miss_t

New member
מז"א? זה אפשרי?

לפתוח משתמשים נוספים באותו שרת? לא הבנתי
 

MR Lordi

New member
אמממ

נכון אפשר לפתוח 3 שחקנים בשרת? אז הוא קנה עוד 3 סלוטים שאפשר לפתוח 6 שחקנים.
 

miss_t

New member
נכון, אבל לא ידעתי שיש

משהו שמאפשר לפתוח 6 שחקנים בשרת זה חדש? ואיך המסך כניסה נראה?
 

MR Lordi

New member
לא נראה לי שזה חדש...

המסך כניסה? את מתכוונת שבוחרים את השחקנים? את רואה 3 שחקנית ויש לך חצים בצדדים ואז את רואה את השחקנים האחרים. אני אנסה לצלם...
 

MR Lordi

New member
רמה 69! ../images/Emo13.gif 42%

קרוב לעבודה שלישית. אני אהפוך אולי ביום שישי לRanger. כי מחר נראה לי לא יהיה זמן (בגלל היומולדת שלי)...
 

spongbob

New member
../images/Emo110.gifמגניב!! לדעתי קשתים מגניבים לאללה

בעבודה שלישית. ברמות 90~ נהנתי מאוד להתאמן עם קשתים בגוביס! איזה שרת אתה? ועדיין לא ענית לי, איך עשית כ"כ הרבה כסף? >: גמאני רוצה!
 

MR Lordi

New member
אני בקהיני...

אני זה שעולה את הרוב כרגע. והשותף שלי עושה נוב טריידים ומלא כסף
 

xFade

New member
../images/Emo79.gif הלוואי עלי שותף כמוהו ../images/Emo46.gif

*קנאהקנאה*
 

MR Lordi

New member
רמה 70!!!! ../images/Emo13.gif

הספקתי לעלות רבע שעה לפני שהתחיל הסרבר צ'ק.
עכשיו אני מחכה שהוא יסתיים...
 
למעלה