../images/Emo4.gif + שאלה
טוב קודם כל השאלה: דיברתי בשרשור אחר על גמישות ואתם אמרתם שלא צריך להכאיב לעצמי כדי להיות גמישה יותר - וזה עדיף שאני לא אכאיב לעצמי יותר מדי... אז יש לי שאלה, מה הדרך הכי טובה לפתח בה גמישות? הרי זה חייב לכאוב בשלב מסוים אחרת אנחנו לא עושים כלום..... השאלה היא עד איזה שלב וכמה זמן להיות שם. ועכשיו ל
לא הרגשתי טוב היום בשיעור קפואירה - אני קולטת דברים כל כך לאט!!!!!!! הוא הראה לנו תרגיל חדש וכולם התחילו לעשות אותו ואני פשוט הסתכלתי וכל הזמן התבלבלתי עם הרגלים שלי ועם כל הכיוונים!!! זה מעצבן, אני הסתכלתי עליו שוב פעם ושוב פעם וניסיתי לקלוט את התנועות שלו אבל זה פשוט לא נקלט!!!! וברגע שהצלחתי לקלוט תנועה אחת לא יכולתי לקשר את התנועות ביחד ובכלל לא זכרתי איך עושים את זה.......... בסוף עוד איכשהו הסתדרתי גם לכם קורים דברים כאלו?
טוב קודם כל השאלה: דיברתי בשרשור אחר על גמישות ואתם אמרתם שלא צריך להכאיב לעצמי כדי להיות גמישה יותר - וזה עדיף שאני לא אכאיב לעצמי יותר מדי... אז יש לי שאלה, מה הדרך הכי טובה לפתח בה גמישות? הרי זה חייב לכאוב בשלב מסוים אחרת אנחנו לא עושים כלום..... השאלה היא עד איזה שלב וכמה זמן להיות שם. ועכשיו ל