שאלות, ולא שאלות הכוונה

מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
שאלות, ולא שאלות הכוונה
מה השעות הגרועות בבוקר של קו 61?
לחברה שלי שווק חיים הקטנוע. היא צריכה 61 כדי להגיע מרמת גן לתל אביב. מה השעות הכי איומות ב 61 מבחינת דוחק? עד כמה היא צריכה לצאת מוקדם כדי לנסוע בצורה נורמלית?
 

eran2020

New member
מה השעות הגרועות בבוקר של קו 61?
לחברה שלי שווק חיים הקטנוע. היא צריכה 61 כדי להגיע מרמת גן לתל אביב. מה השעות הכי איומות ב 61 מבחינת דוחק? עד כמה היא צריכה לצאת מוקדם כדי לנסוע בצורה נורמלית?
אני מרחם על חברה שלך
קו 61 הוא אחד הקווים הכי גרועים שיש בחברת דן, קו שאין בו אוטובוסים מפרקיים בכלל והצפיפות בו תגרום לאסון. אני פעם נסעתי בקו 61 בשעה 7 וחצי בבוקר, עליתי עליו בתחנה ברחוב הירדן בבנק הפועלים, האוטובוס היה עמוס ביותר וכמובן שעמדתי כל הנסיעה. אולי תבדקו עוד אפשרויות נסיעה לתל אביב כמו קו 65, 60 או 30.
 

cwen

New member
אני מרחם על חברה שלך
קו 61 הוא אחד הקווים הכי גרועים שיש בחברת דן, קו שאין בו אוטובוסים מפרקיים בכלל והצפיפות בו תגרום לאסון. אני פעם נסעתי בקו 61 בשעה 7 וחצי בבוקר, עליתי עליו בתחנה ברחוב הירדן בבנק הפועלים, האוטובוס היה עמוס ביותר וכמובן שעמדתי כל הנסיעה. אולי תבדקו עוד אפשרויות נסיעה לתל אביב כמו קו 65, 60 או 30.
מאיפה שהיא גרה לאן שהיא צריכה - רק 61
אם המצב ימשך לדצמבר והיא תקנה חופשי חודשי אני כבר אראה איך לארגן לה משהו שפוי יותר. אז אחרי שבע ורבע זו בעיה. עד איזו שעה המצב נמשך? החל מאיזו שעה אם היא תצא זה לא יהיה נורא?
 

eran2020

New member
מאיפה שהיא גרה לאן שהיא צריכה - רק 61
אם המצב ימשך לדצמבר והיא תקנה חופשי חודשי אני כבר אראה איך לארגן לה משהו שפוי יותר. אז אחרי שבע ורבע זו בעיה. עד איזו שעה המצב נמשך? החל מאיזו שעה אם היא תצא זה לא יהיה נורא?
תשמע,
קו 61 הוא קו שתמיד מלא בנוסעים, אבל לפעמים בשעות מסויימות יש הקלה מסויימת בעומס ובצפיפות, גם קו 67 ברמת גן תמיד מלא בנוסעים גם בשעות 10,11 בבוקר וגם בשעות הקטנות של הלילה, אבל לפעמים יש קצת הקלה בעומס כשמגיע אוטובוס ארוך או 2 אוטובוסים בבת אחת. אני מעריך שעד השעה 9-10 בבוקר יש צפיפות ועומס, ואחר כך זה קצת יורד. פעם נסעתי בשעה 1 בצהריים לתל אביב עם קו 61 והיו מקומות ישיבה והנסיעה הייתה מהירה ונוחה. אני מעריך ששעות הבוקר המאוחרות ושעות הצהריים הן שעות שהעומס לא גדול.
 

cwen

New member
תשמע,
קו 61 הוא קו שתמיד מלא בנוסעים, אבל לפעמים בשעות מסויימות יש הקלה מסויימת בעומס ובצפיפות, גם קו 67 ברמת גן תמיד מלא בנוסעים גם בשעות 10,11 בבוקר וגם בשעות הקטנות של הלילה, אבל לפעמים יש קצת הקלה בעומס כשמגיע אוטובוס ארוך או 2 אוטובוסים בבת אחת. אני מעריך שעד השעה 9-10 בבוקר יש צפיפות ועומס, ואחר כך זה קצת יורד. פעם נסעתי בשעה 1 בצהריים לתל אביב עם קו 61 והיו מקומות ישיבה והנסיעה הייתה מהירה ונוחה. אני מעריך ששעות הבוקר המאוחרות ושעות הצהריים הן שעות שהעומס לא גדול.
תודה
עד לפני עשר שנים הייתי נוסעת לא מעט בקו 61 בבוקר והיה בדרך כלל בסדר, אבל אז היו בו מפרקיות. ועכשיו איפה שאני גרה ולאן שאני נוסעת לא יוצא כמעט להשתמש בו.
 
אני מרחם על חברה שלך
קו 61 הוא אחד הקווים הכי גרועים שיש בחברת דן, קו שאין בו אוטובוסים מפרקיים בכלל והצפיפות בו תגרום לאסון. אני פעם נסעתי בקו 61 בשעה 7 וחצי בבוקר, עליתי עליו בתחנה ברחוב הירדן בבנק הפועלים, האוטובוס היה עמוס ביותר וכמובן שעמדתי כל הנסיעה. אולי תבדקו עוד אפשרויות נסיעה לתל אביב כמו קו 65, 60 או 30.
אתם חוזרים על אותה שטות כל הזמן
אין מפרקיות בגלל הרשות העירונית דהיינו עירית רמת גן. אם זה היה תלוי בחברת דן אזי היו מפרקיות. אני מציע שתתיחס למה שכתב בעבר ידיד נהג דןnahag לגבי עניין זה. תפסקו להאשים את דן בזה אלא תפציצו את עיריית רמת גן בנושא הזה. רק ל 67 אישרו להמשיך עקב ריבוי בתי ספר במסלול וגם זה היה בקושי רב.
 

eran2020

New member
אתם חוזרים על אותה שטות כל הזמן
אין מפרקיות בגלל הרשות העירונית דהיינו עירית רמת גן. אם זה היה תלוי בחברת דן אזי היו מפרקיות. אני מציע שתתיחס למה שכתב בעבר ידיד נהג דןnahag לגבי עניין זה. תפסקו להאשים את דן בזה אלא תפציצו את עיריית רמת גן בנושא הזה. רק ל 67 אישרו להמשיך עקב ריבוי בתי ספר במסלול וגם זה היה בקושי רב.
בקו 67 יש שיפור מסויים
בשעות הבוקר יש אוטובוסים מפרקיים והעומס לא כל כך גדול, אבל בשעות הערב רוב האוטובוסים הם לא מפרקיים והצפיפות גדולה. גם קו 63 ברמת גן צריך להיות עם מפרקיות כל הזמן.
 

emro87

New member
מה השעות הגרועות בבוקר של קו 61?
לחברה שלי שווק חיים הקטנוע. היא צריכה 61 כדי להגיע מרמת גן לתל אביב. מה השעות הכי איומות ב 61 מבחינת דוחק? עד כמה היא צריכה לצאת מוקדם כדי לנסוע בצורה נורמלית?
בתור אחת שנוסעת כל יום בקו הזה
אם אני לוקחת את הקו עד שעה 7:05 (אני יוצאת מרמת עמידר) בקושי יש פקקים עד 7:15 יש עומס נסבל. ואחרי זה יש ימים שהעומס מאד גדול ויצא לי כבר שלקח לי שעה ויותר..
 
שאלות, ולא שאלות הכוונה
רב קו בעיר זרה
אני נוהגת לקנות כרטיסיה בכל עיר שאני נמצאת בה (מלבד עיר מגורי) מה אני עושה עם הרב קו? יש לי רב קו של העיר שלי, מה עלי לעשות בעיר שאני רק מבקרת בה-לכל עיר רב קו? ללכת לעשות אינסוף כרטיסי רב קו? תודה! :)
 
רב קו בעיר זרה
אני נוהגת לקנות כרטיסיה בכל עיר שאני נמצאת בה (מלבד עיר מגורי) מה אני עושה עם הרב קו? יש לי רב קו של העיר שלי, מה עלי לעשות בעיר שאני רק מבקרת בה-לכל עיר רב קו? ללכת לעשות אינסוף כרטיסי רב קו? תודה! :)
בעקרון אפשר לטעון סכום של חברה אחת
על רב-קו שהונפק ע"י חברה אחרת. דווח כאן בפורום על בעיות טכניות בחברות מסוימות, אבל לפחות בחלק מהמקרים זה עובד. בנוסף, אין צורך לטעון כרטיסיה לכל עיר, אלא מספיק לטעון ערך צבור לכל חברה. למה הכוונה? אם למשל את עושה נסיעות גם בתוך ת"א וגם בין ת"א לפתח תקווה (שני מחירים שונים אבל שניהם בדן), עדיף לך לטעון ערך צבור שאותו תוכלי לממש בכל נסיעה שהיא (למשל 100 ש"ח) ולא לטעון שתי כרטיסיות נפרדות בתור כרטיסיה.
 
בעקרון אפשר לטעון סכום של חברה אחת
על רב-קו שהונפק ע"י חברה אחרת. דווח כאן בפורום על בעיות טכניות בחברות מסוימות, אבל לפחות בחלק מהמקרים זה עובד. בנוסף, אין צורך לטעון כרטיסיה לכל עיר, אלא מספיק לטעון ערך צבור לכל חברה. למה הכוונה? אם למשל את עושה נסיעות גם בתוך ת"א וגם בין ת"א לפתח תקווה (שני מחירים שונים אבל שניהם בדן), עדיף לך לטעון ערך צבור שאותו תוכלי לממש בכל נסיעה שהיא (למשל 100 ש"ח) ולא לטעון שתי כרטיסיות נפרדות בתור כרטיסיה.
תודה רבה! עודמשו-ניץן לטעון את דן ואת מטרודן
בכרטיס אחד?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה