a naughty angel

New member
../images/Emo32.gif

פשוט תהיתי.. מי יצאה הכי טוב? הראשונה, השניה, השלישית או הרביעית?(הספירה משמאל לימין..) דנה
 

itai90

New member
אני האבתי

את השנייה הראשונה והרביעית אבל במיוחד את השנייה באיזה תוכנה את עושה את הציורים האלה? בברכת האור פם
 

November rain

New member
מקסים..

אהבתי את השנייה והרביעית.. אבל אני נוטה יותר לכיוון השנייה :))
 

Dave laviGNE

New member
זה ממש יפה! באיזה תוכנה

עושים אותם ואיך? (קורס מזורז... מאוד...?)
 

a naughty angel

New member
סוד מקצועי..

אם אני אספר לך, אני אהרוס לי ולטל(שחרחר מתוק) את סוד המקוריות..
 

little girl

New member
יצא ממש יפה!!!

אני עושה כאלה גם, אבל אני יותר בקטע של עיצוב בגדים... כולן ממש מקסימות! בתמונה הראשונה אני ממש אוהבת את ה2 וה3 ואת השמלה השחורה של ה1... אני ממש אוהבת את השיער של ה4... בתמונה ה2 הראש של ה2 (הכתומה) ממש יפה, והראש והחולצה של ה4... ממש טובות יצאו לך!
 

A lost angel

New member
עכשיו כשאני מסתכלת על זה, זה נראה

כתום.. אבל הכוונה הייתה שזה יהיה צהוב, וזה מה שחשוב!
 

BRANEWEN

New member
דנה!

יצור אמנותי שכמותך
! אני יותר נוטה לכיוון הראשונה והשלישית..., אבל הכי אהבתי את השלישית.
אסתי.
 

BRANEWEN

New member
...

ובביצוע השני לא אהבתי אף אחת, מצטערת לא הסגנון שלי:). אסתי.
 

BRANEWEN

New member
אני מפחדת...

מאוד מפחדת..., אבל אני משתוקקת לשמוע מה הסיבות לפרץ האהבה הזה:)!
אסתי.
 

Pagra Baleben

New member
חיחיחיחי../images/Emo185.gif

מהממות וזה לא בדיוק תוכנה..;) כנסו לפורום דוליז, לקישורים
 
למעלה