חזרתי...

את השניה והרביעית.. הן מאוד יפות... ודרך אגב, למי שלא זוכר אותי, הייתי פה פעם, עזבתי, חזרתי, עזבתי, נדפק לי האינטרנט, נדפק לי המחשב... אבל עכשיו חזרתי ואני שמחה להיות פה!
 

jbu

New member
אני מת על השיר הזה של הביטלס

ובכלל אני מעריץ קטן שלהם
 
למעלה