כלומר האחרונה. הראשונה מימין... התבלבלתי! :\
L luccy in the sky New member 20/2/03 #21 חזרתי... את השניה והרביעית.. הן מאוד יפות... ודרך אגב, למי שלא זוכר אותי, הייתי פה פעם, עזבתי, חזרתי, עזבתי, נדפק לי האינטרנט, נדפק לי המחשב... אבל עכשיו חזרתי ואני שמחה להיות פה!
חזרתי... את השניה והרביעית.. הן מאוד יפות... ודרך אגב, למי שלא זוכר אותי, הייתי פה פעם, עזבתי, חזרתי, עזבתי, נדפק לי האינטרנט, נדפק לי המחשב... אבל עכשיו חזרתי ואני שמחה להיות פה!