ווינגז

New member
../images/Emo32.gif ../images/Emo188.gif../images/Emo182.gif../images/Emo128.gif

הודעות שלא קשורות לנושא הפורום - שרשרו לכאן. שימו לב לחוקים, בבקשה: - אין לנצל"ש שרשורי תפוז
אנשים, כנאמר וכידוע - הן נעלמות אחרי 24 שעות, אם רק עוזבים אותן בשקט. - אין לשרשור לפה הודעות שקשורות לנושא הפורום - לכולן יש מקום מתאים. - אין לשרשר הודעות
לאף הודעה חוץ מלזו, בטח ובטח לא לפתוח אותן בהודעות חדשות. כל הודעה שתעבור על הכללים, תשורשר או תמחק בהתאם להחלטתינו. המשימה הפעם: ספרו לי למה אתם הכי מחכים בחורף [חוץ מזה שיפסיק להיות כ"כ חם, זה לא נחשב
]
 

spongbob

New member
../images/Emo110.gifלשלג ../images/Emo113.gif

כי אז אין בית ספר. והכי טוב, הצלחות של יס מתקלקלות ואז יס יוצאת במצעים שווים אש
 

yonVata

New member
יומולדת, כמובן :p

הסימן הניצחי שאני כבר ממש ממש ממש זקן :p
 

לבנדר א

New member
גם אני מחכה ליומולדת.

צעד אחד קרוב יותר ל18.
וכמובן הדברים הרגילים: גשם, שלוליות, ריח של תנור עצים, מרקים, להתכרבל בתוך הר שמיכות, ריח של גשם. ומפגש.
 

לבנדר א

New member
+../images/Emo32.gif אמגגג ישששששש

לא שאני חושבת שתוכלו לעריך את מלוא האמגיות... אבל השחקן הראשי האחרון לוהק לפיילוט ועוד שבוע מתחילים לצלם$%^$^$^*!#@ אני כ"כ גורמת לכולם לראות את זה. ברצינות.
 
ממ...../images/Emo219.gif

מפגר עד כמה שזה יהיה, אני מתגעגעת למראה השמיים.
אני מאוהבת במראה סגרירי שכזה כשהכל שקט ואין אף אחד וכל מה ששומעים זה גשם חזק ורואים שמיים אפורים.
וגם ללבוש של החורף.
 

Guid

New member
ספציפית החורף הזה?

אני מחכה לתחילת הלימודים~ זה בסה``כ עוד יומיים, אבל אני ממש ממש מחכה לזה. ובחורף בכללי- הסגריריות. אני יודע שכשזה יגיע אני ארצה שזה יעבור, אבל כרגע אני מאוד מחכה לזה. וגם לבגדים של החורף~ /tapuzforum/images/Emo3.gif
 

yonVata

New member
החלטתם להכניס אותי לדיכאון מוחלט?..

כל בני גילי יושבים על התחת הלומדים, ורק לי כואב הטוסיק כבר מהצבא, ונשארו עוד כלכך הרבה חודשים /tapuzforum/images/Emo10.gif
 

yonVata

New member
ובכלזאת...

יש בנינו הבדל של יומיים שלושה /tapuzforum/images/Emo3.gif
 

yonVata

New member
אני דיברתי על יומיים שלושה..

ובואי לא נשכח שנשארו עוד שנה ה10, אבל מי סופר?...
 
למעלה