! שביזות יום א'...

spooshik

New member
ספוקישהה...יא'קוקו

את אהבלה לגמרי... אממ... כע.. התכוונתי שאני לא ממש מבינה מה הולך פה.. יענטו לא מבינה את הפורום.... אבל... עכשיו אני דיי מתחילה לקלוט את העסק... [=
 

GrrArrg

New member
אני חושב

שיש לי רשות. זה לא שאני צילמתי אותו, הוא בנבחרת הWaterpolo (תהרוג אותי אם אני יודע איך זה נקרא בעברית) של אוניברסיטת Stanford ונראה לי שהתמונות האלה הם תמונות רשמיות שכבר הופצו במדיה כלשהי בדרך זו או אחרת, כי הן מסומנות בפינה כStanford 04.
 

GrrArrg

New member
אם יש ביקוש

יש לי עוד כמה תמונות של אליל המין הזה.
 

GK_FF

New member
בהחלט סקסי אבל הוא נראה

טיפש!! אין עוד תמונות..? ^^
 

GrrArrg

New member
יש

אבל הן פחות סקסיות. יש הרבה שרואים אותו זורק כדור (אחרי הכל, המטרה של התמונות הייתי להשוויץ ביכולת הספרוטיבית שלו כחלק מקבוצת הפולו מים של סטאנפורד) אבל תופסים אותו עם פרצוף ממש מוזר. יש גם כמה תמונות שהוא רטוב וממש רואים שהוא קופא מקור המסכן, הוא נראה ממש אומלל וזה לא הכי סקסי. בתמונות שהוא רטוב יש עליו גם מן כובע כזה שלא רק מסתיר את כל השיער הבלונדיני המשגע שלו, אלא גם נראה פשוט מגוחך. סביר להניח שהוא לא טיפש, כי טיפשים לא לומדים בסטאנפוד. מה שכן, הוא נראה תמים וחמוד כזה. יי!
 
הוא לא כזה משהו...אני חייב לציין...

אני מכיר אנשים הרבה יותר שווים ממנו...
 
פאק איזה צבע גוףףףףףףףףףףףףףףף

ווואי אני צריך ללכת לגג של ידידה שלי... איזה בצע גוף משגע יש לו..
 

resputin

New member
זה כבר משהו אחר.

מההודעה המקורית שלך היה ניכר כאילו זה מישהו שאתה מכיר אישית וצילמת\קיבלת תמונה שלו. תמונה כזו שוות ערך לתמונה של דוגמן תחתונים for that matter ולכן היא מאושרת. למרות שתן לי להקדים תרופה למכה לתמונות בסגנון - לא לשכוח שיש כאן אנשים מתחת לגיל 18 [אתה מבניהם.
] וזהו לא פורום סקסואלי, לכן התמונות יהיו בהתאם.
 
למעלה