ציורים

yaakii

New member
../images/Emo32.gif ציורים

לאחרונה חירבשתי כמה דברים במחברת, וחשבתי לשתף. אז הנה
אם יש גם לכם כמה יצירות שבא לכם לחלוק-זה המקום...
 

yaakii

New member
פשוט חולצה ריקה היה יבש מדיי

וכתובת של פוקס זה הדבר הכי פשוט שאפשר לעשות כדי למלא את החולצה
 

tamaguchi girl

New member
פשוט ויפה!:)

ועכשיו חשבתי על זה..והגעתי למסקנה שאף פעם לא ציירתי או חשבתי לצייר אדם עם זקן
 

yaakii

New member
"והיה העקוב למישור"-למי שמכיר את הספר

כתוצאה משיעור ספרות נורא משמעם החלטתי לצייר את השער של הספר שהיה לפני.
 

yaakii

New member
אשמח לתגובות על הציורים!

ואם תשימו לב, כל התצלומים יצאו די דהויים, חוץ מהפרצוף העצוב שיצא בקווים ברורים, בגלל שהם צולמו במקומות אחרים, עם נתוני תאורה שונים. אבל עדיין אפשר לראות פחות או יותר.
 

tamaguchi girl

New member
לחרבש בבצפר זה כיף :]

אני מוסיפה כמה משלי P: זה אדם שהמטרה הייתה שהוא יהיה ממש מפחיד, אבל הוא סתם יצא נשי, בוהה ופוזל
 

tamaguchi girl

New member
אחרון :]

הציור הזה העביר לי בכיף שעה שלמה של אנגלית. לחדי העין, הספר שעליו ציירתי זה ALL MY SONS
 

yaakii

New member
ציורים מדהימים!

בקשר לציור האחרון-תוך כדי את גם מקשיבה לסיפור? -כי הוא דווקא ממש מעניין...!
 

tamaguchi girl

New member
תודה ../images/Emo9.gif

האממ האמת שיש לי נכשל במבחן על זה, אבל זה כי כל ההתחלה הייתה משעממת ברמות ופשוט ציירתי בשיעורים שלה במקרה הטוב, או ישנתי במקרה הפחות טוב..עכשיו הגענו למערכה השנייה וזה באמת נהיה מעניין, אז אני קוראת עצמאי, כי בכיתה המורה עוצרת לחפור על כל משפט >< אבל לפחות אני לא נרדמת לה בשיעור והיא לא מתעצבנת עליי
 

yaakii

New member
../images/Emo6.gif טוב, אני דווקא אוהב חפירות ספרותיות...

 
למעלה