ואם תשימו לב, כל התצלומים יצאו די דהויים, חוץ מהפרצוף העצוב שיצא בקווים ברורים, בגלל שהם צולמו במקומות אחרים, עם נתוני תאורה שונים. אבל עדיין אפשר לראות פחות או יותר.
האממ האמת שיש לי נכשל במבחן על זה, אבל זה כי כל ההתחלה הייתה משעממת ברמות ופשוט ציירתי בשיעורים שלה במקרה הטוב, או ישנתי במקרה הפחות טוב..עכשיו הגענו למערכה השנייה וזה באמת נהיה מעניין, אז אני קוראת עצמאי, כי בכיתה המורה עוצרת לחפור על כל משפט >< אבל לפחות אני לא נרדמת לה בשיעור והיא לא מתעצבנת עליי