בשני הזרת שניסית לדחוף הרסה לך את הציור והפכה את היד לשמנה מדייXD אבל עדיין יפה!! ואי, מה שכן, בהתחלה הראשון נראה לי כמו איזה גיבור על מתלהבXDDDD את לא מצליחה להפחיד במיוחד
אהבתי מאוד את ההצללה, והנפח שנתת לזה. זה עם עפרון מיוחד כזה? (הדבר היחיד שאני זוכר משיעורי אומנות בכיתה ז' זה את העפרונות המיוחדים שקיבלנו, כדי לעשות הצללה