עצלני

ToryMaster

New member
../images/Emo32.gif עצלני

מה לעשות שאני לא יצירתית? אתם יודעים את החוקים, בחייאת ראבאק תהיו טובים, ארבעה ימים לא היה לי אינטרנט.
 

Don Nirtin

New member
כי יעל עצלנית../images/Emo87.gif

המשימה לאוף הזה הוא... ספרו לדוד ניר המזדקן מתי היה הפעם האחרונה שעצרתם להרהר איך הזמן עובר מהר. (כן, זה בעיקר שאלה להורים המודאגים שבפורום הזה............)
 

ToryMaster

New member
בשבת

היו אצלנו חברי משפחה, וגיליתי שילדה שאני זוכרת מאז שהייתה יותר קטנה מפיצה, כבר בת 13
 

D amaged R oses

New member
היום..

כשבאתי להכנס לחדר ונזכרתי שהייתי קטנה ואמא שלי הייתה הולכת לעבודה, היא תמיד הזהירה אותנו כלכך מלפתוח את הדלת לזרים. אז הסכמנו שיש סיסמא סודית, כל יום הייתה סיסמא חדשה. אבל בעיקר היה "אני אוהבת אותך" הייתי אומרת "סיסמא" והיא הייתה עונה..
אני לא מאמינה שהיא הסכימה למשחקים המטופשים האלה
 
כל יום. ../images/Emo12.gif../images/Emo219.gif

אני נהנית להזכר בדברים ואז להתבכיין כמו אישה זקנה ולומר "איך הזמן עובר מהר
" אבל הבוקר זה עוד לא קרה כי זה קצת מוקדם בשביל לחשוב. ): אתמול קראתי שוב שיחות שלי ושל חברה שלי מגיל 11, והייתי בהלם מאיך שהשתניתי מאז.
עבר נורא מהר.
 

yonVata

New member
בכל פעם שמישהו שואל...

אני כמה אחים שלי, ואני לא זוכר, כי מבחינתי אני מתגבר והם נשארים ילדים, ואז אני מתחיל לחשב, ומגלה שעבר הרבה זמן :p
 

Don Nirtin

New member
../images/Emo87.gif פאק. אתה כמוני.

אני אף פעם לא זוכר מה הגיל שלהם.
 

yonVata

New member
זה לא רק זה..

מאז שההורים התגרשו יש לי 4 אחים ו2 חורגות.. זה הרבה לזכור!...
 

xFade

New member
../images/Emo79.gif כל פעם

שאני נזכרת באיזה כיתה אני
או מה עשינו בחופש הגדול של 2008...או שכבר עברה יותר מחצי שנה מאז שהחברה הכי טובה שלי עזבה לניו יורק.
 

ToryMaster

New member
מאמי../images/Emo124.gif

קראי לעדן, תמונות חדשות של נזק. פיצה מפגינה סימני התעניינות בצילום, נצר גאה לבית מרקוס/שחור
 

ToryMaster

New member
לחתולה יש חיבה לאיפור

בד"כ היא מתיישבת מולי כשאני מתאפרת ומנסה לצוד מברשות או להתפלש בצלליות. פה מדובר במסקרה.
 

miss_t

New member
מה נסגר איתה?

היא לא מבינה שהיא יפה גם בלי איפור?!?
 

ToryMaster

New member
וכשאימא בשירותים/מקלחת

מה תעשה זו הילדה? תנסה להתקלח גם כן, היא רוצה להיות כמו אימאלה.
 

Don Nirtin

New member
חשבתי שחתולים לא מתים על מים../images/Emo87.gif

ללקק את עצמם כן, אלב מים? נה.
 

ToryMaster

New member
זה נכון

פעם פתחתי עליה את הברז כי היא הציקה לי, היא דפקה בי מבט של "מה זה?
"
 

Don Nirtin

New member
../images/Emo6.gif!!!!!!!!!!!!!!!!!!!../images/Emo87.gif

עכשיו בכלל השתעלתי בגללך. מנוולת. מה עם אנטלנטיקה? התקנת כבר?
 

Don Nirtin

New member
קאם איט!../images/Emo87.gif

את יכולה לעזור לי שם משהו עם קווסט מעיק של איזו נחשית בANGOR WAT. בא לי לבעוט לה בתחת.
 
למעלה