השתתפות "אגד" ו"דן" במכרזים
לאחר, שיעברו שתי החברות הוותיקות אחוז מסויים של מעבר הקווים מהן לחברות החדשות, הן יורשו להשתתף בפני עצמן ולא דרך חברת בת. לא זוכר מהו האחוז המדוייק, אך בכל מקרה ל"דן" ירד נפח לא קטן, ממה שהיה להם עד לפני כשבע שנים. כמו כן מורשות חברות הבת של "אגד" ושל "דן" להשתתף במכרזים, למעט מכרזים, שמסיבות לא הכי מובנות (לדעתי) יש הגבלה, כמו למשל המכרז בקווי השרון. מעניין אם "דן" משתתפים דרך חברת הבת במכרזים. למעשה יש להם רק את "מטרודן" בבאר שבע וכעת חברת בת, שתפעל בעתיד בהפעלת ה"מטרונית" בחיפה. לא יודע אם זה אומר משהו, אבל מנכ"ל חברת "מטרודן", אילן קרני הוא למעשה מנכ"ל חברת האם "מטרופולין". האם זה אומר, שבפועל "מטרופולין" יותר דומיננטיים בתפעול החברה, מאשר "דן"? אני כמוך, איציק בעד השתתפות של "אגד" ושל "דן" (בעצמן או חברות בת) במכרזים שונים.