הורדו 30 אוטובוסים של קווים בעפולה

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
הורדו 30 אוטובוסים של קווים בעפולה
המשטרה פשטה הבוקר על משרדי קווים בעפולה והשביתה 30 אוטובוסים בחשד לליקויים
 
הורדו 30 אוטובוסים של קווים בעפולה
המשטרה פשטה הבוקר על משרדי קווים בעפולה והשביתה 30 אוטובוסים בחשד לליקויים
30אוטובוסים של קווים הורדו מהכביש בעפולה
מתוך דף הפייסבוק של משטרת ישראל : "משטרת ישראל העמוד הרשמי היחידה המרכזית של אגף התנועה הגיעה לפנות בוקר אל חברת אוטובוסים בעיר עפולה, בתום חקירה סמויה המתנהלת ביחידה שעניינה חשד לליקויי בטיחות חמורים ברכבי הסעה הציבוריים. בתוך כך בלשי ובוחני היחידה בדקו עשרות אוטובוסים וכאמור כ-30 אוטובוסים נמצאו בהתאם למידע עם ליקויי בטיחות חמורים, ובכלל זה כסאות מפורקים, מערכות בלימה תקולות... ועוד. האוטובוסים הושבתו והורדו מהכביש לאלתר והחקירה נמשכת"
 
30אוטובוסים של קווים הורדו מהכביש בעפולה
מתוך דף הפייסבוק של משטרת ישראל : "משטרת ישראל העמוד הרשמי היחידה המרכזית של אגף התנועה הגיעה לפנות בוקר אל חברת אוטובוסים בעיר עפולה, בתום חקירה סמויה המתנהלת ביחידה שעניינה חשד לליקויי בטיחות חמורים ברכבי הסעה הציבוריים. בתוך כך בלשי ובוחני היחידה בדקו עשרות אוטובוסים וכאמור כ-30 אוטובוסים נמצאו בהתאם למידע עם ליקויי בטיחות חמורים, ובכלל זה כסאות מפורקים, מערכות בלימה תקולות... ועוד. האוטובוסים הושבתו והורדו מהכביש לאלתר והחקירה נמשכת"
כרגיל, כל הנבואות השחורות שלי מתגשמות ו-
ואתם עוד תראו שלא יהיה מנוס או שום דרך זולת איחוד מלא בין אגד לדן ונתינת כל הארץ לחברת אגדן המאוחדת תוך ביטולן המוחלט של כל שאר החברות. רק מונופול מוחלט הוא הפתרון הנכון לבעיות הבטיחות, המחיר והנוחות. רק מונופול מוחלט יכול להוזיל את המחיר לקרשים ולהסיע את הנוסעים באוטובוסים בטיחותיים. נקודה !
 

cwen

New member
כרגיל, כל הנבואות השחורות שלי מתגשמות ו-
ואתם עוד תראו שלא יהיה מנוס או שום דרך זולת איחוד מלא בין אגד לדן ונתינת כל הארץ לחברת אגדן המאוחדת תוך ביטולן המוחלט של כל שאר החברות. רק מונופול מוחלט הוא הפתרון הנכון לבעיות הבטיחות, המחיר והנוחות. רק מונופול מוחלט יכול להוזיל את המחיר לקרשים ולהסיע את הנוסעים באוטובוסים בטיחותיים. נקודה !
הלוואי במהרה בימינו...
גם יפתור את כל בעיות הכרטוס הצולב ויעשה רב קו יעיל ונוח לשימוש.
 
הלוואי במהרה בימינו...
גם יפתור את כל בעיות הכרטוס הצולב ויעשה רב קו יעיל ונוח לשימוש.
נכון מאוד !
וחשוב ביותר לתת לאגדן גם את
נצרת, נצרת עילית ואת באר-שבע לא לשכוח. הרפורמה היא כישלון מוחלט בכל פרמטר. אגד ודן לא צריכים קרציות על העורף. הן יודעות לעשות את העבודה בצורה אופטימלית והכי חשוב: לבד !
 

אורי404

New member
נכון מאוד !
וחשוב ביותר לתת לאגדן גם את
נצרת, נצרת עילית ואת באר-שבע לא לשכוח. הרפורמה היא כישלון מוחלט בכל פרמטר. אגד ודן לא צריכים קרציות על העורף. הן יודעות לעשות את העבודה בצורה אופטימלית והכי חשוב: לבד !
באר שבע, כעיקרון שייכת ל"דן"
נכון לא בבעלות מלאה, אבל עדיין השליטה המסויימת בחברת "מטרודן" היא של "דן".
 

olli3

New member
מנהל
נכון מאוד !
וחשוב ביותר לתת לאגדן גם את
נצרת, נצרת עילית ואת באר-שבע לא לשכוח. הרפורמה היא כישלון מוחלט בכל פרמטר. אגד ודן לא צריכים קרציות על העורף. הן יודעות לעשות את העבודה בצורה אופטימלית והכי חשוב: לבד !
אגד לא רצתה את באר שבע בזמנו
שלא תקבל אותה גם כיום!
 

אבי 47

New member
נכון מאוד !
וחשוב ביותר לתת לאגדן גם את
נצרת, נצרת עילית ואת באר-שבע לא לשכוח. הרפורמה היא כישלון מוחלט בכל פרמטר. אגד ודן לא צריכים קרציות על העורף. הן יודעות לעשות את העבודה בצורה אופטימלית והכי חשוב: לבד !
לפניי הרבה שניים היה נסיון איחוד אגד דן
נדמה לי שבתקופה שקיסר היה שר התחבורה או מזכל ההסתתדרות באותו קייץ אוחודו קייטנות אגד ודן אני חושב שזה נפל על פוליטיקה פנימית על הניהול עוד לפניי כן אגד דן תיור היו מאוחדים במידה ואני לא טועה
 
לפניי הרבה שניים היה נסיון איחוד אגד דן
נדמה לי שבתקופה שקיסר היה שר התחבורה או מזכל ההסתתדרות באותו קייץ אוחודו קייטנות אגד ודן אני חושב שזה נפל על פוליטיקה פנימית על הניהול עוד לפניי כן אגד דן תיור היו מאוחדים במידה ואני לא טועה
אתה לא טועה !
 

אבישי ק

New member
כרגיל, כל הנבואות השחורות שלי מתגשמות ו-
ואתם עוד תראו שלא יהיה מנוס או שום דרך זולת איחוד מלא בין אגד לדן ונתינת כל הארץ לחברת אגדן המאוחדת תוך ביטולן המוחלט של כל שאר החברות. רק מונופול מוחלט הוא הפתרון הנכון לבעיות הבטיחות, המחיר והנוחות. רק מונופול מוחלט יכול להוזיל את המחיר לקרשים ולהסיע את הנוסעים באוטובוסים בטיחותיים. נקודה !
נבואת אחרית הימים

במידה וזה יקרה, אני אפסיק לחלוטין לנסוע באוטובוסים ואתמוך בשימוש מלא ברכב פרטי. אני, את מונופול אגד כבר ראיתי. לא רוצה לראות שוב
 
נבואת אחרית הימים

במידה וזה יקרה, אני אפסיק לחלוטין לנסוע באוטובוסים ואתמוך בשימוש מלא ברכב פרטי. אני, את מונופול אגד כבר ראיתי. לא רוצה לראות שוב
גם אני ראיתי והיה רק טוב !
היה שרות הרבה הרבה יותר טוב מכיום. אני זוכר מצויין את השרות בירושלים ולירושלים משנת 1967 וצפונה ואת השרות בתוך ירושלים גם לפני 1967. הכל התחרבן לפני 10 שנים עם תחילת הרפורמה הטיפשית ועם תחילת העבודות על הרק"ל המיותרת להחריד. אני זוכר מעולה את קו האקספרס לירושלים - קו 401 ואת ההנאה שבנסיעה, את הדייקנות, את יחס הנהגים היחודי של אגד ועוד ועוד ועוד....אני זוכר את הנהגים הרגועים שהיו נוהגים עם.....סיגריה בפה ועם כוס קפה המונחת מצד שמאל על המדפון.. אני זוכר היטב את ההפסקה שנהג האוטובוס היה עושה בצומת שמשון בדרך לתל-אביב בבוקר של חורף וכיצד הוא שאל את כל הנוסעים אם כולם שתו שתייה חמה והציע להזמין את אלה שלא. אני זוכר את נהגי אגד בירושלים בשנות ה-70 ואת היחס החם והמיוחד שלהם. אני רואה את נהגי החברות החדשות כיום ובא לי להקיא !!!!!! אני זוכר היטב כל פרט מאגד ומדן משנות ה-60 וה-70 ולא אקבל שום הסבר אחר כי הוא פשוט לא יהיה נכון. אני זוכר כיצד לאחר מלחמת יום הכיפורים הם היו אדיבים להפליא. אל תסבן אותי. אני לא קונה את זה. כאשר היו להם תנאים מעולים בעבר - הם התנהגו בצורה מעולה לנוסעים. היחס היה חברי והוא נשמר באדיקות עד 1999. את זה אני זוכר היטב. וכל זה היה כאשר הם היו מונופול !!!
 
מקווה שיזרקו אותם מבקעת אונו ויחזירו את דן
שיזרקו אותם מכל גוש דן ויחזירו את דן לתפארתה
כמו בעבר. אגב האם יצא מכרז לבקעת אונו? כבר מזמן עברו 6 השנים של קווים באזור. וגם בפ"ת עוד מעט 6 השנים הולכים להסתיים...
 

mister K

New member
שיזרקו אותם מכל גוש דן ויחזירו את דן לתפארתה
כמו בעבר. אגב האם יצא מכרז לבקעת אונו? כבר מזמן עברו 6 השנים של קווים באזור. וגם בפ"ת עוד מעט 6 השנים הולכים להסתיים...
טרם יצא מכרז.
מכרז על הקווים לא יצא לפני שיוודאו תוצאות המכרז המקדים הבוחר את החברות שיתמודדו על אשכולות הקווים בשנים הקרובות. המכרז הזה יצא לא מזמן ואחרי שיוכרזו הזוכות יצאו מכרזים על אשכולות הקווים ורק הקבוצות הזוכות במכרז המקדים יוכלו להשתתף בהם. כרגע אשכול בקעת אונו אמור להיות אחד האשכולות שייצאו למכרז, אלא אם משרד התחבורה יסגור איזו עסקה עם קווים ברגע האחרון.
 
טרם יצא מכרז.
מכרז על הקווים לא יצא לפני שיוודאו תוצאות המכרז המקדים הבוחר את החברות שיתמודדו על אשכולות הקווים בשנים הקרובות. המכרז הזה יצא לא מזמן ואחרי שיוכרזו הזוכות יצאו מכרזים על אשכולות הקווים ורק הקבוצות הזוכות במכרז המקדים יוכלו להשתתף בהם. כרגע אשכול בקעת אונו אמור להיות אחד האשכולות שייצאו למכרז, אלא אם משרד התחבורה יסגור איזו עסקה עם קווים ברגע האחרון.
ובמכרז שיצא לא מזמן דן היא אחת מהחברות
שזוכות להשתתף במכרזים הקרובים?
 

אורי404

New member
ובמכרז שיצא לא מזמן דן היא אחת מהחברות
שזוכות להשתתף במכרזים הקרובים?
השתתפות "אגד" ו"דן" במכרזים
לאחר, שיעברו שתי החברות הוותיקות אחוז מסויים של מעבר הקווים מהן לחברות החדשות, הן יורשו להשתתף בפני עצמן ולא דרך חברת בת. לא זוכר מהו האחוז המדוייק, אך בכל מקרה ל"דן" ירד נפח לא קטן, ממה שהיה להם עד לפני כשבע שנים. כמו כן מורשות חברות הבת של "אגד" ושל "דן" להשתתף במכרזים, למעט מכרזים, שמסיבות לא הכי מובנות (לדעתי) יש הגבלה, כמו למשל המכרז בקווי השרון. מעניין אם "דן" משתתפים דרך חברת הבת במכרזים. למעשה יש להם רק את "מטרודן" בבאר שבע וכעת חברת בת, שתפעל בעתיד בהפעלת ה"מטרונית" בחיפה. לא יודע אם זה אומר משהו, אבל מנכ"ל חברת "מטרודן", אילן קרני הוא למעשה מנכ"ל חברת האם "מטרופולין". האם זה אומר, שבפועל "מטרופולין" יותר דומיננטיים בתפעול החברה, מאשר "דן"? אני כמוך, איציק בעד השתתפות של "אגד" ושל "דן" (בעצמן או חברות בת) במכרזים שונים.
 
השתתפות "אגד" ו"דן" במכרזים
לאחר, שיעברו שתי החברות הוותיקות אחוז מסויים של מעבר הקווים מהן לחברות החדשות, הן יורשו להשתתף בפני עצמן ולא דרך חברת בת. לא זוכר מהו האחוז המדוייק, אך בכל מקרה ל"דן" ירד נפח לא קטן, ממה שהיה להם עד לפני כשבע שנים. כמו כן מורשות חברות הבת של "אגד" ושל "דן" להשתתף במכרזים, למעט מכרזים, שמסיבות לא הכי מובנות (לדעתי) יש הגבלה, כמו למשל המכרז בקווי השרון. מעניין אם "דן" משתתפים דרך חברת הבת במכרזים. למעשה יש להם רק את "מטרודן" בבאר שבע וכעת חברת בת, שתפעל בעתיד בהפעלת ה"מטרונית" בחיפה. לא יודע אם זה אומר משהו, אבל מנכ"ל חברת "מטרודן", אילן קרני הוא למעשה מנכ"ל חברת האם "מטרופולין". האם זה אומר, שבפועל "מטרופולין" יותר דומיננטיים בתפעול החברה, מאשר "דן"? אני כמוך, איציק בעד השתתפות של "אגד" ושל "דן" (בעצמן או חברות בת) במכרזים שונים.
למטרופולין יש גם יותר אחוזים בחברה...
 

elitrou

New member
השתתפות "אגד" ו"דן" במכרזים
לאחר, שיעברו שתי החברות הוותיקות אחוז מסויים של מעבר הקווים מהן לחברות החדשות, הן יורשו להשתתף בפני עצמן ולא דרך חברת בת. לא זוכר מהו האחוז המדוייק, אך בכל מקרה ל"דן" ירד נפח לא קטן, ממה שהיה להם עד לפני כשבע שנים. כמו כן מורשות חברות הבת של "אגד" ושל "דן" להשתתף במכרזים, למעט מכרזים, שמסיבות לא הכי מובנות (לדעתי) יש הגבלה, כמו למשל המכרז בקווי השרון. מעניין אם "דן" משתתפים דרך חברת הבת במכרזים. למעשה יש להם רק את "מטרודן" בבאר שבע וכעת חברת בת, שתפעל בעתיד בהפעלת ה"מטרונית" בחיפה. לא יודע אם זה אומר משהו, אבל מנכ"ל חברת "מטרודן", אילן קרני הוא למעשה מנכ"ל חברת האם "מטרופולין". האם זה אומר, שבפועל "מטרופולין" יותר דומיננטיים בתפעול החברה, מאשר "דן"? אני כמוך, איציק בעד השתתפות של "אגד" ושל "דן" (בעצמן או חברות בת) במכרזים שונים.
United Tours היא לא חברת בת של דן?
 

אורי404

New member
United Tours היא לא חברת בת של דן?
היא חברת בת. לא יודע אם מותר לה להשתתף
אאל"ט החברה בחיפה, תהיה חברה עם שם אחר. דרך אגב, בעבר הרחוק "יונייטד טורס" הפעילו קווי תחבורה ציבורית. ביניהם קו 222 מנתב"ג למלונות תל אביב, אשר עם הזמן עבר למפעילים אחרים עד כדי ביטול. קו נוסף הוא קו 90, שעבר לחברת האם "דן" וכיום הוא בתפעול "מטרופולין".
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה