30אוטובוסים של קווים הורדו מהכביש בעפולההורדו 30 אוטובוסים של קווים בעפולה
המשטרה פשטה הבוקר על משרדי קווים בעפולה והשביתה 30 אוטובוסים בחשד לליקויים
כרגיל, כל הנבואות השחורות שלי מתגשמות ו-30אוטובוסים של קווים הורדו מהכביש בעפולה
מתוך דף הפייסבוק של משטרת ישראל : "משטרת ישראל העמוד הרשמי היחידה המרכזית של אגף התנועה הגיעה לפנות בוקר אל חברת אוטובוסים בעיר עפולה, בתום חקירה סמויה המתנהלת ביחידה שעניינה חשד לליקויי בטיחות חמורים ברכבי הסעה הציבוריים. בתוך כך בלשי ובוחני היחידה בדקו עשרות אוטובוסים וכאמור כ-30 אוטובוסים נמצאו בהתאם למידע עם ליקויי בטיחות חמורים, ובכלל זה כסאות מפורקים, מערכות בלימה תקולות... ועוד. האוטובוסים הושבתו והורדו מהכביש לאלתר והחקירה נמשכת"
הלוואי במהרה בימינו...כרגיל, כל הנבואות השחורות שלי מתגשמות ו-
ואתם עוד תראו שלא יהיה מנוס או שום דרך זולת איחוד מלא בין אגד לדן ונתינת כל הארץ לחברת אגדן המאוחדת תוך ביטולן המוחלט של כל שאר החברות. רק מונופול מוחלט הוא הפתרון הנכון לבעיות הבטיחות, המחיר והנוחות. רק מונופול מוחלט יכול להוזיל את המחיר לקרשים ולהסיע את הנוסעים באוטובוסים בטיחותיים. נקודה !
נכון מאוד !הלוואי במהרה בימינו...
גם יפתור את כל בעיות הכרטוס הצולב ויעשה רב קו יעיל ונוח לשימוש.
באר שבע, כעיקרון שייכת ל"דן"נכון מאוד !וחשוב ביותר לתת לאגדן גם את
נצרת, נצרת עילית ואת באר-שבע לא לשכוח. הרפורמה היא כישלון מוחלט בכל פרמטר. אגד ודן לא צריכים קרציות על העורף. הן יודעות לעשות את העבודה בצורה אופטימלית והכי חשוב: לבד !
אגד לא רצתה את באר שבע בזמנונכון מאוד !וחשוב ביותר לתת לאגדן גם את
נצרת, נצרת עילית ואת באר-שבע לא לשכוח. הרפורמה היא כישלון מוחלט בכל פרמטר. אגד ודן לא צריכים קרציות על העורף. הן יודעות לעשות את העבודה בצורה אופטימלית והכי חשוב: לבד !
לפניי הרבה שניים היה נסיון איחוד אגד דןנכון מאוד !וחשוב ביותר לתת לאגדן גם את
נצרת, נצרת עילית ואת באר-שבע לא לשכוח. הרפורמה היא כישלון מוחלט בכל פרמטר. אגד ודן לא צריכים קרציות על העורף. הן יודעות לעשות את העבודה בצורה אופטימלית והכי חשוב: לבד !
אתה לא טועה !לפניי הרבה שניים היה נסיון איחוד אגד דן
נדמה לי שבתקופה שקיסר היה שר התחבורה או מזכל ההסתתדרות באותו קייץ אוחודו קייטנות אגד ודן אני חושב שזה נפל על פוליטיקה פנימית על הניהול עוד לפניי כן אגד דן תיור היו מאוחדים במידה ואני לא טועה
נבואת אחרית הימיםכרגיל, כל הנבואות השחורות שלי מתגשמות ו-
ואתם עוד תראו שלא יהיה מנוס או שום דרך זולת איחוד מלא בין אגד לדן ונתינת כל הארץ לחברת אגדן המאוחדת תוך ביטולן המוחלט של כל שאר החברות. רק מונופול מוחלט הוא הפתרון הנכון לבעיות הבטיחות, המחיר והנוחות. רק מונופול מוחלט יכול להוזיל את המחיר לקרשים ולהסיע את הנוסעים באוטובוסים בטיחותיים. נקודה !
גם אני ראיתי והיה רק טוב !נבואת אחרית הימים
במידה וזה יקרה, אני אפסיק לחלוטין לנסוע באוטובוסים ואתמוך בשימוש מלא ברכב פרטי. אני, את מונופול אגד כבר ראיתי. לא רוצה לראות שוב
הורדו 30 אוטובוסים של קווים בעפולה
המשטרה פשטה הבוקר על משרדי קווים בעפולה והשביתה 30 אוטובוסים בחשד לליקויים
מקווה שיזרקו אותם מבקעת אונו ויחזירו את דןהורדו 30 אוטובוסים של קווים בעפולה
המשטרה פשטה הבוקר על משרדי קווים בעפולה והשביתה 30 אוטובוסים בחשד לליקויים
שיזרקו אותם מכל גוש דן ויחזירו את דן לתפארתהמקווה שיזרקו אותם מבקעת אונו ויחזירו את דן
טרם יצא מכרז.שיזרקו אותם מכל גוש דן ויחזירו את דן לתפארתה
כמו בעבר. אגב האם יצא מכרז לבקעת אונו? כבר מזמן עברו 6 השנים של קווים באזור. וגם בפ"ת עוד מעט 6 השנים הולכים להסתיים...
ובמכרז שיצא לא מזמן דן היא אחת מהחברותטרם יצא מכרז.
מכרז על הקווים לא יצא לפני שיוודאו תוצאות המכרז המקדים הבוחר את החברות שיתמודדו על אשכולות הקווים בשנים הקרובות. המכרז הזה יצא לא מזמן ואחרי שיוכרזו הזוכות יצאו מכרזים על אשכולות הקווים ורק הקבוצות הזוכות במכרז המקדים יוכלו להשתתף בהם. כרגע אשכול בקעת אונו אמור להיות אחד האשכולות שייצאו למכרז, אלא אם משרד התחבורה יסגור איזו עסקה עם קווים ברגע האחרון.
השתתפות "אגד" ו"דן" במכרזיםובמכרז שיצא לא מזמן דן היא אחת מהחברות
שזוכות להשתתף במכרזים הקרובים?
למטרופולין יש גם יותר אחוזים בחברה...השתתפות "אגד" ו"דן" במכרזים
לאחר, שיעברו שתי החברות הוותיקות אחוז מסויים של מעבר הקווים מהן לחברות החדשות, הן יורשו להשתתף בפני עצמן ולא דרך חברת בת. לא זוכר מהו האחוז המדוייק, אך בכל מקרה ל"דן" ירד נפח לא קטן, ממה שהיה להם עד לפני כשבע שנים. כמו כן מורשות חברות הבת של "אגד" ושל "דן" להשתתף במכרזים, למעט מכרזים, שמסיבות לא הכי מובנות (לדעתי) יש הגבלה, כמו למשל המכרז בקווי השרון. מעניין אם "דן" משתתפים דרך חברת הבת במכרזים. למעשה יש להם רק את "מטרודן" בבאר שבע וכעת חברת בת, שתפעל בעתיד בהפעלת ה"מטרונית" בחיפה. לא יודע אם זה אומר משהו, אבל מנכ"ל חברת "מטרודן", אילן קרני הוא למעשה מנכ"ל חברת האם "מטרופולין". האם זה אומר, שבפועל "מטרופולין" יותר דומיננטיים בתפעול החברה, מאשר "דן"? אני כמוך, איציק בעד השתתפות של "אגד" ושל "דן" (בעצמן או חברות בת) במכרזים שונים.
United Tours היא לא חברת בת של דן?השתתפות "אגד" ו"דן" במכרזים
לאחר, שיעברו שתי החברות הוותיקות אחוז מסויים של מעבר הקווים מהן לחברות החדשות, הן יורשו להשתתף בפני עצמן ולא דרך חברת בת. לא זוכר מהו האחוז המדוייק, אך בכל מקרה ל"דן" ירד נפח לא קטן, ממה שהיה להם עד לפני כשבע שנים. כמו כן מורשות חברות הבת של "אגד" ושל "דן" להשתתף במכרזים, למעט מכרזים, שמסיבות לא הכי מובנות (לדעתי) יש הגבלה, כמו למשל המכרז בקווי השרון. מעניין אם "דן" משתתפים דרך חברת הבת במכרזים. למעשה יש להם רק את "מטרודן" בבאר שבע וכעת חברת בת, שתפעל בעתיד בהפעלת ה"מטרונית" בחיפה. לא יודע אם זה אומר משהו, אבל מנכ"ל חברת "מטרודן", אילן קרני הוא למעשה מנכ"ל חברת האם "מטרופולין". האם זה אומר, שבפועל "מטרופולין" יותר דומיננטיים בתפעול החברה, מאשר "דן"? אני כמוך, איציק בעד השתתפות של "אגד" ושל "דן" (בעצמן או חברות בת) במכרזים שונים.
היא חברת בת. לא יודע אם מותר לה להשתתףUnited Tours היא לא חברת בת של דן?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.