הכול על רפורמת המחירים של הרה-ארגון

מצב
הנושא נעול.

Geistertreiber

New member
רשות ארצית לתח"צ. בדיוק כמו שקיים במדינות
אירופה, שם ניתן לרכוש כרטיסים נייריים בלי בעייה והרשות דואגת לשירותי סליקה. מי שיפקח על המפעילים השונים, מי שיהיה בעצם הלקוח של המפעילים, זו הרשות. שמדובר בכרטיסים יומיים, כרטיסי מעבר,וכרטיסים לתיירים יהיה הסדר מסויים בין הרשות למפעילים מקומיים. שמדובר בנסיעות בינערוניות או אזוריות תהיה למעשה אפשרות בחירה מרובה יותר לנוסע בין מפעילים שונים והכסף יגיע ישירות למפעיל שייבחר. למשל, בנסיעה בין ת"א לב"ש נוסע יתקשר למוקד ארצי לתח"צ שמנוהל ע"י הרשות או ייכנס לבדוק באתר האינטרנט שלה איזה אופציות יש לו ויחליט מה הכי מתאים לו: רכבת (בעתיד, בקו מהיר או בקו מאסף מה שישפיע על המחיר), אוטובוס של מטרופולין או של אגד.אם הנוסע בחר באוטובוס, יונפק כרטיס של מטרופולין והכסף יגיע אליהם ישירות (אחרי ניכוי עמלה עבור הרשות). את הנוסע יעניין איזה כרטיס הוא צריך כדי לכסות את הנסיעה הספציפית שהוא רוצה לבצע במחיר הזול ביותר או האיכותי ביותר,בהתאם לשיקולו, ואיך הוא מבצע את המסלול (מודיעין). את שני השירותים האלה תספק הרשות לאזרחים.
אה... ואתה לא תשלם לנהג...
אתה תשלם בעמדת כרטוס,קופה בתחנות מרכזיות ומסופים,בפיצוציה,סופרפארם וכדומה. ככה זה צריך להיות. נהגים לא צריכים להתעסק עם הכסף. כרטיס קונים לפני עליה לאוטובוס/רכבת, כמו בחו"ל.
 

amit1270

New member
אה... ואתה לא תשלם לנהג...
אתה תשלם בעמדת כרטוס,קופה בתחנות מרכזיות ומסופים,בפיצוציה,סופרפארם וכדומה. ככה זה צריך להיות. נהגים לא צריכים להתעסק עם הכסף. כרטיס קונים לפני עליה לאוטובוס/רכבת, כמו בחו"ל.
אתה יש לך דרישות...
 

scooby5

Member
ואיך חברות האוטובוסים יוכלו להתחשבן בינהן על
נסיעות עם כרטיס נייר? נניח עליתי בפתח תקוה על אוטובוס של קוים ושילמתי לנהג במזומן, המשכתי בתוך ת"א עם קו של דן ובהמשך לקחתי קו אגד - איך אגד ודן יוכלו לקבל מקוים את התמורה לנסיעה? איך הם יוכלו לדווח כמה נסיעות היו אצלם? אם אני עושה את אותה הנסיעה באמצעות רב קו, אפשר לאחר מכן לעשות התחשבנות וקוים יעבירו לאגד ולדן את התמורה שמגיעה להם מתוך התשלום ששילמתי. אני לא רואה דרך לעשות זאת עם כרטיסי נייר.
כמו שאגד ואומני עושות כבר כעת בחיפה
 

cwen

New member
ואיך חברות האוטובוסים יוכלו להתחשבן בינהן על
נסיעות עם כרטיס נייר? נניח עליתי בפתח תקוה על אוטובוס של קוים ושילמתי לנהג במזומן, המשכתי בתוך ת"א עם קו של דן ובהמשך לקחתי קו אגד - איך אגד ודן יוכלו לקבל מקוים את התמורה לנסיעה? איך הם יוכלו לדווח כמה נסיעות היו אצלם? אם אני עושה את אותה הנסיעה באמצעות רב קו, אפשר לאחר מכן לעשות התחשבנות וקוים יעבירו לאגד ולדן את התמורה שמגיעה להם מתוך התשלום ששילמתי. אני לא רואה דרך לעשות זאת עם כרטיסי נייר.
הערכות גלובאליות
כמו שזה עובד עם החיילים. או לסמוך על זה שזה יתאזן עם אנשים שמתחילים את הנסיעה באגד וממשיכים בקווים. שלא לדבר על זה שאפשר פשוט שהנהג יקיש משהו במכשיר שלו כשעולה נוסע עם כרטיס מעבר גם בלי רב קו.
 

nitsansh

New member
ציטוט מתוך אחת התגובות של "תחבורה בדרך שלנו":
"כרטיס שעתי אכן יינתן רק באמצעות רב קו, אבל זוהי דרישה סבירה מאד, מכיוון שהנפקת הרב-קו היא בחינם והיא חד-פעמית." אני לא מבין מדוע זו דרישה סבירה מאוד. הנפקת רב-קו היא בחינם, אבל על מנת להשתמש ברב-קו בפועל צריך לטעון אותו במינימום 30 ש"ח. מדוע אדם שמבצע נסיעה חד-פעמית שדורשת החלפת אוטובוסים לא יוכל לקבל כרטיס מעבר (כפי שקיים בחיפה ובירושלים) ויוכל לקבלו רק אם יטען לפחות 30 ש"ח ברב-קו? מדוע, למשל, אדם מאשקלון שמגיע ברכבת לתל-אביב לצורך חד-פעמי מסויים בגבעתיים, רמת השרון או מקום אחר בגוש דן שיחייבו להחליף בין אוטובוסים, לא יוכל להנות מהכרטיס השעתי אלא אם ישלם (בנוסף לתשלום על הנסיעה ברכבת) לפחות 30 ש"ח? למה מה שקיים בחיפה ובירושלים לא יכול להיות גם בגוש-דן? מה כאן סביר מאוד? זה יכול להיות סביר אם ניתן יהיה לטעון את הרב-קו בכל סכום (כולל ב-6.40 ש"ח בלבד). אחרת זה לא סביר.
למצב כזה יש חופשי-יומי רכבת+אוטובוס
 

nitsansh

New member
ציטוט מתוך אחת התגובות של "תחבורה בדרך שלנו":
"כרטיס שעתי אכן יינתן רק באמצעות רב קו, אבל זוהי דרישה סבירה מאד, מכיוון שהנפקת הרב-קו היא בחינם והיא חד-פעמית." אני לא מבין מדוע זו דרישה סבירה מאוד. הנפקת רב-קו היא בחינם, אבל על מנת להשתמש ברב-קו בפועל צריך לטעון אותו במינימום 30 ש"ח. מדוע אדם שמבצע נסיעה חד-פעמית שדורשת החלפת אוטובוסים לא יוכל לקבל כרטיס מעבר (כפי שקיים בחיפה ובירושלים) ויוכל לקבלו רק אם יטען לפחות 30 ש"ח ברב-קו? מדוע, למשל, אדם מאשקלון שמגיע ברכבת לתל-אביב לצורך חד-פעמי מסויים בגבעתיים, רמת השרון או מקום אחר בגוש דן שיחייבו להחליף בין אוטובוסים, לא יוכל להנות מהכרטיס השעתי אלא אם ישלם (בנוסף לתשלום על הנסיעה ברכבת) לפחות 30 ש"ח? למה מה שקיים בחיפה ובירושלים לא יכול להיות גם בגוש-דן? מה כאן סביר מאוד? זה יכול להיות סביר אם ניתן יהיה לטעון את הרב-קו בכל סכום (כולל ב-6.40 ש"ח בלבד). אחרת זה לא סביר.
אפרופו... קשה לי לחשוב על מקום בגוש דן שלא
ניתן להגיע אליו באוטובוס אחד מתחנת רכבת... חוץ מזה הטענת ערך צבור לא הולכת לטמיון, היא נשמרת לנסיעות הבאות...
 
ציטוט מתוך אחת התגובות של "תחבורה בדרך שלנו":
"כרטיס שעתי אכן יינתן רק באמצעות רב קו, אבל זוהי דרישה סבירה מאד, מכיוון שהנפקת הרב-קו היא בחינם והיא חד-פעמית." אני לא מבין מדוע זו דרישה סבירה מאוד. הנפקת רב-קו היא בחינם, אבל על מנת להשתמש ברב-קו בפועל צריך לטעון אותו במינימום 30 ש"ח. מדוע אדם שמבצע נסיעה חד-פעמית שדורשת החלפת אוטובוסים לא יוכל לקבל כרטיס מעבר (כפי שקיים בחיפה ובירושלים) ויוכל לקבלו רק אם יטען לפחות 30 ש"ח ברב-קו? מדוע, למשל, אדם מאשקלון שמגיע ברכבת לתל-אביב לצורך חד-פעמי מסויים בגבעתיים, רמת השרון או מקום אחר בגוש דן שיחייבו להחליף בין אוטובוסים, לא יוכל להנות מהכרטיס השעתי אלא אם ישלם (בנוסף לתשלום על הנסיעה ברכבת) לפחות 30 ש"ח? למה מה שקיים בחיפה ובירושלים לא יכול להיות גם בגוש-דן? מה כאן סביר מאוד? זה יכול להיות סביר אם ניתן יהיה לטעון את הרב-קו בכל סכום (כולל ב-6.40 ש"ח בלבד). אחרת זה לא סביר.
זאת דרישה סבירה וזה אף רצוי, והסיבות לכך הן:
א. כדי לקצר תהליכים, ולא לסבך את הנהגים והנוסעים עם כרטיסי ניקוב כמו שיש באגד. הרי בחיפה ובירושלים הנהג צריך לנקב את כרטיס ההמשך, מה שגוזל זמן בעלייה לאוטובוס ומפריע בנהיגה. אם תהיה אפשרות לכרטיס המשך גם עם רב קו וגם עם נייר, זה גם יגדיל את כמות הכרטיסים השונים שבשימוש. קח בחשבון גם שיש כרטיסי המשך ממחירים שונים, שמונפקים במכשירים שונים של חברות שונות... ב. כדי לעודד את כולם לרכוש רב-קו. 30 שקל זה לא כל כך הרבה כסף, זה בסך הכל 5 נסיעות עירוניות. מי שמגיע לתל אביב פעם בשנה, ממילא זה לא כל כך נורא שלא ייהנה מהכרטיס השעתי, וממילא עדיף לו לרכוש חופשי יומי. יותר נוסעים עם רב קו => פחות התעסקות עם מזומנים ועלייה מהירה יותר לאוטובוס. בכלל, לדעתי הנהג לא צריך להיות מעורב בתהליך התשלום. בשאיפה, אין סיבה לא להציב קורא רב-קו ליד הדלת האחורית, לאפשר כניסת נוסעים משם, ושיעבירו את הרב-קו בעצמם. למה שהנהג ימלא תפקיד של מבקר? אגב, אני לוקח אחריות על התגובה באתר ולא מתחייב שזאת העמדה הרשמית של "תחבורה בדרך שלנו".
 

846

Active member
ציטוט מתוך אחת התגובות של "תחבורה בדרך שלנו":
"כרטיס שעתי אכן יינתן רק באמצעות רב קו, אבל זוהי דרישה סבירה מאד, מכיוון שהנפקת הרב-קו היא בחינם והיא חד-פעמית." אני לא מבין מדוע זו דרישה סבירה מאוד. הנפקת רב-קו היא בחינם, אבל על מנת להשתמש ברב-קו בפועל צריך לטעון אותו במינימום 30 ש"ח. מדוע אדם שמבצע נסיעה חד-פעמית שדורשת החלפת אוטובוסים לא יוכל לקבל כרטיס מעבר (כפי שקיים בחיפה ובירושלים) ויוכל לקבלו רק אם יטען לפחות 30 ש"ח ברב-קו? מדוע, למשל, אדם מאשקלון שמגיע ברכבת לתל-אביב לצורך חד-פעמי מסויים בגבעתיים, רמת השרון או מקום אחר בגוש דן שיחייבו להחליף בין אוטובוסים, לא יוכל להנות מהכרטיס השעתי אלא אם ישלם (בנוסף לתשלום על הנסיעה ברכבת) לפחות 30 ש"ח? למה מה שקיים בחיפה ובירושלים לא יכול להיות גם בגוש-דן? מה כאן סביר מאוד? זה יכול להיות סביר אם ניתן יהיה לטעון את הרב-קו בכל סכום (כולל ב-6.40 ש"ח בלבד). אחרת זה לא סביר.
ומי אמר שצריך
להטעין את ה רב קו במינימום של 30 ש"ח? חכה בסבלנות ל 1.7 ואז תדע מה האפשרויות החדשות.
 

BlackSmoke

New member
הכול על רפורמת המחירים של הרה-ארגון
בניגוד למה שהצהובון החצוף טוען (והוא יחטוף על כך חזק הפעם כי נמאס לנו), תחקיר שערכנו הראה שרוב הצרכנים דווקא יהנו מהורדת המחירים ואפשר בצדק להגיד על הרפורמה הזו כהדבר היחיד שבאמת טוב ברה-ארגון הזה (אם כי גם פה יהיו נפגעים). אפשר לראות את זה בטבלה מפורטת שערכתי. והכול, כמו תמיד בבלוג של "תחבורה בדרך שלנו" - לפני כולם למען נוסעי התחבורה הציבורית.
לא אמרו שיהיו אלפי דיילים בתחנות האוטובוס?
שיחלקו ברושורים ויסבירו לנוסעים לגבי התכנית החדשה? כבר סוף החודש ולא ראיתי אפילו דייל אחד.
 

Dannycom

New member
לא אמרו שיהיו אלפי דיילים בתחנות האוטובוס?
שיחלקו ברושורים ויסבירו לנוסעים לגבי התכנית החדשה? כבר סוף החודש ולא ראיתי אפילו דייל אחד.
תחילת הפרויקט ב- 26 ביוני
הדיילים כנראה יופיעו בתחנות רק יום או יומיים לפני הרה-ארגון ויעבדו את 7 ביולי. הדיילים יקבלו שעתיים הכשרה. זה פשוט ביזיון מה שהולך לקרות והדיילים המסכנים יחטפו מכל עבר מהנוסעים ההמומים שיאשימו אותם כאילו הם עשו את הרה-ארגון.
 

down under

New member
הכול על רפורמת המחירים של הרה-ארגון
בניגוד למה שהצהובון החצוף טוען (והוא יחטוף על כך חזק הפעם כי נמאס לנו), תחקיר שערכנו הראה שרוב הצרכנים דווקא יהנו מהורדת המחירים ואפשר בצדק להגיד על הרפורמה הזו כהדבר היחיד שבאמת טוב ברה-ארגון הזה (אם כי גם פה יהיו נפגעים). אפשר לראות את זה בטבלה מפורטת שערכתי. והכול, כמו תמיד בבלוג של "תחבורה בדרך שלנו" - לפני כולם למען נוסעי התחבורה הציבורית.
הערה חשובה לגבי המעבר תוך 90 דקות
ואשמח אם אחרים יסכימו עמי ויצטרפו לבקשתי/דרישתי. ולהלן הדברים שיש לי לאמר: במקרה של גודש תנועה רציני ביותר, נניח עקב תאונת דרכים או פיגוע, לא עליינו וחס ושלום, שבה הנסיעה באוטובוס הראשון בשרשרת הנסיעות תקח את כל השעה וחצי, יש לאפשר לנהג האוטובוס ו/או מכונת החתמה מיוחדת, לחתום על הכרטיס כך שיתאפשר מעבר לאוטובוס הבא בשרשרת מבלי לקנות בו כרטיס חדש. נניח מצב של אדם או גברת נכבדה, שאין להם חודשי חופשי שכן הם נוסעים מזדמנים, היוצאים מפ"ת בדרכם לחולון או בת ים. המהלך שלהם כולל נסיעה בקווים 50,51,66,82,166 עד לבורסה בר"ג (אם זה לבת ים) והחלפה ל-40,42 או קווים 50,51 לקריה/עזריאלי ומשם 74 של אגד עד לחולון. ברפורמה המבורכת (לא יעזור לך אוהד, הרפורמה הזו היא מבורכת) הם קנו כרטיס אחד ב-6.40 ש"ח המאפשר להם לנסוע שעה וחצי מבלי לקנות כרטיס נוסף. נניח אבל שהיה ארוע טראומטי שז'בוטינסקי ממש היה חסום לחצי שעה. בנוסף היו פקקים רגילים ועד שהכל השתחרר והם הגיעו לבורסה ו/או לקריה/עזריאלי כבר חלפו כ-90 דקות. במקרה כזה יש לאפשר לנהג ו/או למכונת החתמה מיוחדת אפשרות להחתים את הכרטיס כך שבעליה לאוטובוס הבא, הנהג יקח מהם את הכרטיס ויתן להם כרטיס/שובר המאפשר נסיעה רק באוטובוס שלו, מבלי להחליף (וכמובן שזה יעשה בחינם חינמוביץ' או בחיני חינם). לא חושב שיש זכות מוסרית והגיונית לא לאפשר את המהלך הזה שאני מדבר עליו. אנא הגיבו לדבריי אלו והצטרפו לבקשתי/דרישתי זו. תודה ושבת שלום!
 
הערה חשובה לגבי המעבר תוך 90 דקות
ואשמח אם אחרים יסכימו עמי ויצטרפו לבקשתי/דרישתי. ולהלן הדברים שיש לי לאמר: במקרה של גודש תנועה רציני ביותר, נניח עקב תאונת דרכים או פיגוע, לא עליינו וחס ושלום, שבה הנסיעה באוטובוס הראשון בשרשרת הנסיעות תקח את כל השעה וחצי, יש לאפשר לנהג האוטובוס ו/או מכונת החתמה מיוחדת, לחתום על הכרטיס כך שיתאפשר מעבר לאוטובוס הבא בשרשרת מבלי לקנות בו כרטיס חדש. נניח מצב של אדם או גברת נכבדה, שאין להם חודשי חופשי שכן הם נוסעים מזדמנים, היוצאים מפ"ת בדרכם לחולון או בת ים. המהלך שלהם כולל נסיעה בקווים 50,51,66,82,166 עד לבורסה בר"ג (אם זה לבת ים) והחלפה ל-40,42 או קווים 50,51 לקריה/עזריאלי ומשם 74 של אגד עד לחולון. ברפורמה המבורכת (לא יעזור לך אוהד, הרפורמה הזו היא מבורכת) הם קנו כרטיס אחד ב-6.40 ש"ח המאפשר להם לנסוע שעה וחצי מבלי לקנות כרטיס נוסף. נניח אבל שהיה ארוע טראומטי שז'בוטינסקי ממש היה חסום לחצי שעה. בנוסף היו פקקים רגילים ועד שהכל השתחרר והם הגיעו לבורסה ו/או לקריה/עזריאלי כבר חלפו כ-90 דקות. במקרה כזה יש לאפשר לנהג ו/או למכונת החתמה מיוחדת אפשרות להחתים את הכרטיס כך שבעליה לאוטובוס הבא, הנהג יקח מהם את הכרטיס ויתן להם כרטיס/שובר המאפשר נסיעה רק באוטובוס שלו, מבלי להחליף (וכמובן שזה יעשה בחינם חינמוביץ' או בחיני חינם). לא חושב שיש זכות מוסרית והגיונית לא לאפשר את המהלך הזה שאני מדבר עליו. אנא הגיבו לדבריי אלו והצטרפו לבקשתי/דרישתי זו. תודה ושבת שלום!
אני גם חשבתי על זה- צעד כזה מחויב
מכרוח המציאות כאשר יש עומס, פקקים, או כל מיני תהלוכות, מצעדים ומרתונים.
 

down under

New member
הכול על רפורמת המחירים של הרה-ארגון
בניגוד למה שהצהובון החצוף טוען (והוא יחטוף על כך חזק הפעם כי נמאס לנו), תחקיר שערכנו הראה שרוב הצרכנים דווקא יהנו מהורדת המחירים ואפשר בצדק להגיד על הרפורמה הזו כהדבר היחיד שבאמת טוב ברה-ארגון הזה (אם כי גם פה יהיו נפגעים). אפשר לראות את זה בטבלה מפורטת שערכתי. והכול, כמו תמיד בבלוג של "תחבורה בדרך שלנו" - לפני כולם למען נוסעי התחבורה הציבורית.
עוד שאלה חשובה לגבי 90 הדקות של נסיעה מזדמנת
האם 90 הדקות הן מתחילת הנסיעה באוטובוס הראשון בשרשרת ועד הירידה מהאוטובוס האחרון בשרשרת או עד העליה לאוטובוס האחרון בשרשרת? נניח אדם הנוסע מפ"ת לחולון. הנסיעה ממרכזית פ"ת ועד לקריה ארכה 45 דקות. 15 דקות נוספות המתנה לאוטובוס לחולון. סה"כ 60 דקות. הנסיעה לחולון אורכת 54 דקות. דקה לפני ירידתו של הנוסע עולה פקח/מבקר של חברת האוטובוסים ומבקש לראות כרטיס. שימו לב, ברגע בקשת הכרטיס מן הנוסע עברו כבר 103 דקות מרגע קניית הכרטיס. האם זה מצב חוקי (כלומר 90 הדקות הן עד לעליה על האוטובוס האחרון) או האם הנוסע הזה חרג ממה שמותר לו (כלומר מכאן יהיה נובע ש-90 הדקות הן עד לגמר הנסיעה האחרונה בשרשרת)?
 

scooby5

Member
עוד שאלה חשובה לגבי 90 הדקות של נסיעה מזדמנת
האם 90 הדקות הן מתחילת הנסיעה באוטובוס הראשון בשרשרת ועד הירידה מהאוטובוס האחרון בשרשרת או עד העליה לאוטובוס האחרון בשרשרת? נניח אדם הנוסע מפ"ת לחולון. הנסיעה ממרכזית פ"ת ועד לקריה ארכה 45 דקות. 15 דקות נוספות המתנה לאוטובוס לחולון. סה"כ 60 דקות. הנסיעה לחולון אורכת 54 דקות. דקה לפני ירידתו של הנוסע עולה פקח/מבקר של חברת האוטובוסים ומבקש לראות כרטיס. שימו לב, ברגע בקשת הכרטיס מן הנוסע עברו כבר 103 דקות מרגע קניית הכרטיס. האם זה מצב חוקי (כלומר 90 הדקות הן עד לעליה על האוטובוס האחרון) או האם הנוסע הזה חרג ממה שמותר לו (כלומר מכאן יהיה נובע ש-90 הדקות הן עד לגמר הנסיעה האחרונה בשרשרת)?
בחיפה ובי-ם קובעות שעות העלייה:
כלומר, שעת הדפסת הכרטיס באוטובוס הראשון ושעת העלייה לאוטובוס האחרון. כנ"ל לגבי כרטיסי מעבר צמודים לכרטיסיה.
 

droriko

New member
עוד שאלה חשובה לגבי 90 הדקות של נסיעה מזדמנת
האם 90 הדקות הן מתחילת הנסיעה באוטובוס הראשון בשרשרת ועד הירידה מהאוטובוס האחרון בשרשרת או עד העליה לאוטובוס האחרון בשרשרת? נניח אדם הנוסע מפ"ת לחולון. הנסיעה ממרכזית פ"ת ועד לקריה ארכה 45 דקות. 15 דקות נוספות המתנה לאוטובוס לחולון. סה"כ 60 דקות. הנסיעה לחולון אורכת 54 דקות. דקה לפני ירידתו של הנוסע עולה פקח/מבקר של חברת האוטובוסים ומבקש לראות כרטיס. שימו לב, ברגע בקשת הכרטיס מן הנוסע עברו כבר 103 דקות מרגע קניית הכרטיס. האם זה מצב חוקי (כלומר 90 הדקות הן עד לעליה על האוטובוס האחרון) או האם הנוסע הזה חרג ממה שמותר לו (כלומר מכאן יהיה נובע ש-90 הדקות הן עד לגמר הנסיעה האחרונה בשרשרת)?
עד העליה
 

down under

New member
עוד שאלה חשובה לגבי 90 הדקות של נסיעה מזדמנת
האם 90 הדקות הן מתחילת הנסיעה באוטובוס הראשון בשרשרת ועד הירידה מהאוטובוס האחרון בשרשרת או עד העליה לאוטובוס האחרון בשרשרת? נניח אדם הנוסע מפ"ת לחולון. הנסיעה ממרכזית פ"ת ועד לקריה ארכה 45 דקות. 15 דקות נוספות המתנה לאוטובוס לחולון. סה"כ 60 דקות. הנסיעה לחולון אורכת 54 דקות. דקה לפני ירידתו של הנוסע עולה פקח/מבקר של חברת האוטובוסים ומבקש לראות כרטיס. שימו לב, ברגע בקשת הכרטיס מן הנוסע עברו כבר 103 דקות מרגע קניית הכרטיס. האם זה מצב חוקי (כלומר 90 הדקות הן עד לעליה על האוטובוס האחרון) או האם הנוסע הזה חרג ממה שמותר לו (כלומר מכאן יהיה נובע ש-90 הדקות הן עד לגמר הנסיעה האחרונה בשרשרת)?
תודה למשיבים
 

אורי404

New member
הכול על רפורמת המחירים של הרה-ארגון
בניגוד למה שהצהובון החצוף טוען (והוא יחטוף על כך חזק הפעם כי נמאס לנו), תחקיר שערכנו הראה שרוב הצרכנים דווקא יהנו מהורדת המחירים ואפשר בצדק להגיד על הרפורמה הזו כהדבר היחיד שבאמת טוב ברה-ארגון הזה (אם כי גם פה יהיו נפגעים). אפשר לראות את זה בטבלה מפורטת שערכתי. והכול, כמו תמיד בבלוג של "תחבורה בדרך שלנו" - לפני כולם למען נוסעי התחבורה הציבורית.
שאלה על ערך צבור ב"רב קו" ועל עמדות טעינה
1. האם צפוי להיות חוזה "ערך צבור" ב"רב קו" עם חברות אוטובוסים נוספות ל"דן"-"מטרופולין"-"קווים"? לדעתי ערך צבור משותף (לרבות עם "אגד"), יביא לידי שיפור רב הן בקרב נוסעים מזדמנים והן בקרב נוסעים קבועים. 2. עמדות טעינה - זכור לי, שנכתב בעבר בפורום, שאמורות להיות עמדה טעינה ב"דואר ישראל". מתי זה צפוי (אם בכלל) לצאת לפועל? שאלה נוספת בקשר לטעינת "חופשי-חודשי" - כיום (אולי לא ממש כיום. אבל כן לפני חודשים), את הכרטיס החופשי-חודשי המשותף בשרון-תל אביב של "אגד"-"דן"-"מטרופולין"-"קווים" היה ניתן להטעין בחברות "אגד" ו"מטרופולין" בלבד. האם בכרטיס הזה ובכרטיסים אחרים צפוי להיות שינוי, שבזכותו יהיה ניתן להטעין את הכרטיס בכל חברות האוטובוסים?
 
שאלה על ערך צבור ב"רב קו" ועל עמדות טעינה
1. האם צפוי להיות חוזה "ערך צבור" ב"רב קו" עם חברות אוטובוסים נוספות ל"דן"-"מטרופולין"-"קווים"? לדעתי ערך צבור משותף (לרבות עם "אגד"), יביא לידי שיפור רב הן בקרב נוסעים מזדמנים והן בקרב נוסעים קבועים. 2. עמדות טעינה - זכור לי, שנכתב בעבר בפורום, שאמורות להיות עמדה טעינה ב"דואר ישראל". מתי זה צפוי (אם בכלל) לצאת לפועל? שאלה נוספת בקשר לטעינת "חופשי-חודשי" - כיום (אולי לא ממש כיום. אבל כן לפני חודשים), את הכרטיס החופשי-חודשי המשותף בשרון-תל אביב של "אגד"-"דן"-"מטרופולין"-"קווים" היה ניתן להטעין בחברות "אגד" ו"מטרופולין" בלבד. האם בכרטיס הזה ובכרטיסים אחרים צפוי להיות שינוי, שבזכותו יהיה ניתן להטעין את הכרטיס בכל חברות האוטובוסים?
1.כן-זה חלק מהרפורמה
2.כרגע לא ידוע. 3.הכרטיס של השרון עם תל-אביב צפוי להתרחב ולהיות מוחל על כל מרחב גוש דן והשרון-מכפר-סבא ועד ראשון לציון ולעלות 248 ש"ח,ולפיכך,כחלק מהרפורמה,ניתן יהיה להטעינו בארבעת המפעילים העיקריים במטרופולין תל-אביב.הכרטיס הפנימי של השרון ללא תל-אביב צפוי להישאר ללא שינוי.
 

אורי404

New member
1.כן-זה חלק מהרפורמה
2.כרגע לא ידוע. 3.הכרטיס של השרון עם תל-אביב צפוי להתרחב ולהיות מוחל על כל מרחב גוש דן והשרון-מכפר-סבא ועד ראשון לציון ולעלות 248 ש"ח,ולפיכך,כחלק מהרפורמה,ניתן יהיה להטעינו בארבעת המפעילים העיקריים במטרופולין תל-אביב.הכרטיס הפנימי של השרון ללא תל-אביב צפוי להישאר ללא שינוי.
אתה בטוח על הערך הצבור?
במלים אחרות, האם יהיה ניתן לנסוע בקווי "אגד" השונים (בכל הארץ. לא רק בגוש דן) בערך צבור?
 
אתה בטוח על הערך הצבור?
במלים אחרות, האם יהיה ניתן לנסוע בקווי "אגד" השונים (בכל הארץ. לא רק בגוש דן) בערך צבור?
כרגע,מה-01/07 רק בגוש דן
כולל השרון.בשאר קווי אגד בארץ עדיין אין רב-קו,כך שזה לא רלוונטי. בכרמיאל וברחובות אפשר להטעין רק חופשי חודשי או כרטיסיות ולא ערך צבור(האזורים היחידים בארץ,למעט אזור השרון,שיש לאגד רב-קו).לגבי ערך צבור קיים,שהוטען בגוש דן ומידת התאמתו לכרמיאל או לרחובות-הדבר עדיין לא ברור לפי שעה ויתברר ככל שנתקרב לתחילת יולי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה